#9 Antrenamente peste Antrenamente

124 43 0
                                    

E 6 dimineata si eu inca dorm . Nu am nici.un chef sa ma trezesc. Dar, asa e exista si un "dar", cineva imi bate in geam strigând: "Pustoaico trezestete" . Am stiut imediat cine este.

-Nu vreau, spun eu arucand cu perna in geam.

-Nu cred că ai facut asta, vrei sa te arunc in piscină?

-Nu ai avea curaj sa...

Nici nu am apucat sa-mi termin fraza ca intrat in camera si m-a luat in brate. Atunci i-am vazut ochii aia albastri ca marea, nu am mai putut zice nimic, nici nu trebuia, m-a scos afara si m-a aruncat in piscină,cu tot cu el.

-Esti nebun?

-Putin, dar sunt un nebun dragut nu-i asa?

-Termina... spun eu iesind din piscina.

-In zece minute sa fii gata, ratusco.

-Nu mai imi spune asa, nu sunt Ratusca cea Urâtă.

-Daca spui tu, grăbeste-te mai ai doar 9 minute.

*

-Au trecut mai mult de 9 minute, spune el râzând la mine. Doamne simteam cum mi se inmoiau picioarele, dar m-am tinut tare.

-Au trecut 8 desteptule.

-Sigur... Hai sa mergem.

-Unde?

-Sa te antrenez.

-A da uitasem, sunt cam ametita de cand m-ai aruncat in piscină.

-Ce gluma buna, hai sa mergem.

*
-Ce e locul asta?

-I se spune Valea Mortii. Nu stiu de ce.

-Ok, cu ce începem?

-Prima data te voi invata sa iti activezi puterile.

-Bine, cum fac asta?

Ne-am asezat amândoi pe iarba si a început să imi explice.

-Mai intai concentrazate pe tot ceea ce este in jurul tau, copacii, iarba, floriile , toate sunt elemente ale naturi, eu nu mai exist, esti doar tu , închide ochii si asculta.

-Ce?

-Totul, cum adie vântul , cum se misca copaci . Esti doar tu si natura. Acum da-mi mâna.

I-am intains mâna iar el mi-a pus o floare in palma si a acoperito cu mana lui.

-Acum spune.. Aire de la Vita.

El si-a ridicat mâna , dar eu nu mai simteam floarea. Atunci mi-a soptit: Deschide ochii. Cand i-am deschis am vazut cum floare plutea.

-Tu ai facut asta? il intreb ridicându-mi ochii spre el.

-Nu tu ai facut-o. Si ti-ai activat doar o parte din puteri.

-Mi-am activat o parte din puteri cu vraja asta simpla? N-am avut deloc emotii.

-Da cum sa nu, ti-am auzit inima bătând foarte tare cand m-am apropiat.

Daca ar stii ca inima mea nu bătea asa tare din cauza vrăjii ci din cauza lui.

-Da cum sa nu.. spun eu.

-Acum sa inepem.

-Ce sa începem? Nu am terminat ?

-Nu .. spune el râzând. Abia am fost inceput. Pentru încălzire vei face 40 de flotari.

-4-40 de flotari , eu nu pot sa fac nici 2 cum trebuie si tu ma pui sa fac 40?

-Hai, ca nu e greu.

-Pentru tine, spun eu strambandu-ma Cand el s-a intors.

-Te-am vazut.

-Scuzeee, spun eu dar nu regret nimic.

Am inceput cu flotari, abdomene si alte chestii , s-au mai dus 7 ore din viata mea. Dap 7 ore ne-am antrenat si nu mai pot , Luke nu are nici-o treaba.

- Am ajuns? Il intreb eu.

-Nu suntem doar in fata casei tale,

-Ce amuzant esti astazi.

-Stiu nu?

-Pa.

-Pa ratusco.

-Nu sunt ratusca cea Urâtă.

-Bine, bine, pa.

Am intrat in casa ,imediat ce a plecat, e foarte ciudat , in timpul in care m-am antrenat nu m-am gandit deloc la Dylan. De fapt nu ma gandesc nicio data la el cand sunt cu Luke.

Din perspectiva lui Francesca...

-Luke ?

-Cine il cauta?

-Luke sunt eu Francesca.

-Fran ce cauti aici?

_________________________________________

La media este Selena Gomez in rolul lui Francesca Reyes

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum