#35 Tu alegi

54 16 0
                                    

"Sper sa iti fi alinat putin durerea. Stiu ca nu arăt asta,dar imi pasa. Imi pasa foarte mult de tine. Te iubesc.
Kyle Horner"

Nici nu stiu daca sunt pragatita pentru o alta relatie. Si da,si eu il iubesc. Dar acum nu am timp de asta. Ce s-a intamplat aseara? Ea nu poate să fie mama mea. Eu am deja una.

-Mary,spune Fran intrând în camera mea

-Ce vrei?

-Stiu ca ti-e greu dar trebuie sa accepti asta.

-Nu pot,chiar nu pot. De ce nu mi-ai spus pana acum?

-Nu erai pregătită.

-Si acum sunt? Nu vezi în ce hal sunt? Spun eu plângând.

-Nu mai plânge,iti vom explica totul. Toti.

-Toti? Toti ati stiut?

-Da.

- Chiar si Alex?

-Da,chiar si el. Mary trebuie sa vorbesti cu Rebekah.

-Bine,o voi face.

-Ok,hai. Spune ea ridicându-se.

-Ce? Acum?

-Da,e jos. Hai.

*

-Mary..

-Te ascult.

-Imi pare rau ca a trebuit sa aflii asa.

-Tuturor ne pare. Vorbeste.

-Mary,e mama ta. Nu vorbii asa cu ea.

-Tu nu te baga Alex. Nu mai ai ce vorbii cu mine.

Atunci s-a uitat urat la mine neintelegand ce se intampla.

-Dar ce ti-am facut?

-Stii foarte bine. Iar tu,dupa atatia ani abia acum te-ai gandit sa te întorci? Pana acum nu ti-a pasat? Si tu,Steve,de ce nu ai spus nimic? Pentru voi sunt doar o sursa de putere nu va pasa de mine. Nimănui nu îi pasa. Singurul căruia i-a pasat a fost Dylan ,dar acum e mort. Si asta numai din cauza ta Steve. Numai pentru că ai vrut tu sa il aduci pe calea cea buna pe Jaxx. Uite ca nu a mers. Eu nu va voi considera niciodata părintii mei.

Spun eu supărată plecând. Am ajuns chiar in halul asta? Sa nu mai stiu cine sunt? Ce dracu am? Trebuie sa trec peste asta,orice ar fii. De ce mint. Nu pot sa trec peste porcaria asta spun scoțând telefonul.

Convorbire telefonică:

-Da,iubii! Spune el râzând.

-Iubii? Spun eu.

-De ce esti tristă?

-De unde stii?

-Ne stim noi de putin timp dar te cunosc cel mai bine.

-Ok,Kyle,m-ai prins. S-au complicat prea mult treburile,nu pot face fata,nu de una singura. Spune-mi ce sa fac.

-Asculta-ti inima. Fa ce Spune ea. E decizia ta. Poti sa te intorici si sa o asculti sau poti fugi de ea toata viata. Tu alegi, nu eu,nu Fran, nimeni.Doar tu.

- Ai dreptate.

*

-Continuă. Te ascult. Spun eu așezându-ma langa ea si privind-o in ochii.

_________________________________________

La media este distributia

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum