#12 Părintii Mei..

111 43 1
                                    

-...Tu ma iubesti?

-Da, dar tu il iubesti pe Dylan. Spune el departandu-se de mine.

-Stai...Nu pleca.

De geaba am tot strigat. El nu a vrut sa ma asculte. Nici nu am apucat sa ii spun ca si eu il iubesc.

*

A doua zi ne-am intalnit la scoala. Nu a vorbit cu mine. Ma doare atat de mult distanta asta dintre noi. E ca si cum nu mai pot respira. Inima mea e impartita in doua. O parte din mine e a lui Luke, iar cealalta parte inca ii apartine lui Dylan. Nu stiu ce voi face.

*Dupa ore*

-Luke, stai.. Asteapta-ma! Spun eu ajungându-l din urma.

-Ce vrei?

-Vreau doar sa iti spun că...

-Stii ce? nu ma intereseaza, eu sunt protectorul tau nu dadaca ta, nu ma intereseaza ce faci.

Apoi fiecare si-a vazut de drumul lui. Asta a fost singura noastra discutie . De cateva saptamani nu ne-am mai vorbit. In fiecare seara el stătea pe acoperisul casei mele si avea grija de mine. Intre timp Dylan a început să iasă cu Elena, ceea ce m-a durut foarte mult, iar haita lui Jaxx a devenit mai mare. Nimic nu mai era la fel.

-Hei... Mary asteapta...daca continui asa voi slabii 5 kilograme. Spune Alex.

-Ce e? Spun eu nepăsătoare.

-Unde te duci? Spune el tot alergând dupa mine.

-Acasa, sa plâng, cum am facut in ultima luna.

-Eu tot nu inteleg, tu dupa cine suferi? Dylan sau Luke?

-Amândoi.

-Imi pare rau. Hai vin cu tine sa iti fac ciocolată caldă..

-De aia cu frisca? Spun eu scapandu-mi un zâmbet.

- Normal! Spune el lundu-ma in brate.

*Acasa la mine*

-Dar Lydia si Alexa unde sunt? Spun eu.

-Pai Lydia e cu Laura făcând nu stiu ce , iar Alexa e cu Andrei făcând tot nu stiu ce.

-Mersi ca m-ai lamurit.

-Dar tu de cat timp esti îndrăgostită de Luke?

-Pai din prima zi când l-am vazut.

Din perspectiva lui Luke...

,,A spus ce cred eu ca a spus?'' Ma intreb eu singur. Nu se poate, nu am auzit eu bine, cred ca trebuie sa ma mai spăl in urechi.

Din perspectiva lui Mary...

Alex a plecat de o ora cred. Si eu sunt singura, cel putin asa cred pana cand cineva bate la usa.

-Cine e?

-Doi oameni care cred ca iti sunt părinti.

Nu pot sa cred, nici nu m-au anuntat ca vin acasa. Mi-a fost asa dor de ei.

-Nu cred visez nu-i asa?

-Daca spui tu ,Spune tata râzând.

Părintii mei nu sunt ca ceilalti. Ma refer la faptul ca nu sunt plictisitori sau severi ca altii. Părintii mei sunt super. Uneori oameni o confundă pe mama cu sora mea iar pe tata cu fratele meu . Suntem foarte apropiati. Mamei mele ii spun totul, si prin "totul " ma refer chiar la "totul".

-Cand ati ajuns? Spun eu foarte fericita.

-Aaa... stai sa ma gandesc.. Chiar acum!! Spune ea sărind pe mine sa ma ia in brate si tata făcând acelasi lucru.

-Si matusile mele unde sunt? Dar unchii mei?

-Pai, Amanda si Christian sunt in Hawaii, iar Lucia si Carlos sunt in Italia.

-Abia astept sa ii vad..

-Vei avea timp, spune tata, acum , Unde e celalalt ursulet?

-A plecat în oras cu niste prieteni.

-Mi-e foame... Spune mama,uitându-se cu niste ochișorii de catelusi la tata.

-Bine, va fac ceva de mâncare..

-Te iubesc Mi Rey.. Acum ,lasa-ne sa vorbim ca sa intre fete..

Tata a iesit din camera, dupa ce mama a inchis Usa s-a asezat pe pat langa mine si m-a interbat:

-De ce esti trista?

_________________________________________

La media sunt Ana Lorena Sanchez ca Mama, Aaron Diaz ca Tata, Gonzalo Garcia Vivanco ca Unchiul Carlos Reyes , Kimberly Dos Ramos ca Matusa Lucia Kerr, Christian De La Campa ca Unchiul Christian Reyes si Scarlet Gruber ca Matusa Amanda Kerr

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum