#29 Sentimente Repornite

64 34 0
                                    

-Stai,cum adica un război. Spune Samantha.

-Un război care va avea loc daa Tu nu vei face nimic. Avem nevoie sa il opresti pe Jaxx din a face o prostie cat el de mare. E viata multor persoane in joc. Si daca nu iasă vine va fi si a ta. Spune Steve.

-Ok. O voi face. Spune ea.

-In sfarsit iei si tu o decizie bună in viata,nu mai faci greseli asa cum ai facut cu mine. Tipă Luke.

-Uite dulceață,a fost vina tatălui tau,nu a mea,avem 17 ani,ce stiam eu,invata sa trăiesti cu asta asa cum am invatat si eu.

- Stii ce? Nici nu mai are rost sa vorbesc cu tine. Esti doar o alcoolica si o tarfa.

-Nu imi vorbii asa,sunt mama ta!

-Acum esti mama mea? O mama si-ar si facut griji pentru copilul ei. Daca mi-ai fi fost mama m-ai fi cautat timp de 19 ani. Asa cum te-am cautat eu pe tine. Daca ai fii fost mama mea nu m-ai fii abandonat. Nu m-ai fii lăsat.

-Bine,recunosc ca am gresit putin ..

-Putin? Da,cum sa nu. Spune el râzând.

-Uite,dulceață toata viata mea am facut greseli pe care acum le regret. Mai bine spus ,toata viata mea a fost o greseală.

-Chiar avem nevoie de ea? Nu putem pur si simplu sa il omoram pe Jaxx? Chiar trebuie sa o suportăm? Spun eu.

-Uite dulceață,daca vrei pot sa plec. Mie imi e indiferent. Spune ea .

- 1. Mie nu imi spui dulceață, dulceață.
2. Asta cred ca e cea mai buna idee pe care ai avut-o pana acum. Dec? Cine e de acord sa plece? Eu da.

-Nimeni nu pleaca nicăieri. Spune Steve.

-Haideți, să mergem. Spune Lydia.

Din perspectiva autorului..

Dupa ce au ajuns acolo,cu toti cei care s-au oferit sa ii ajute, Jaxx deja ii astepta. Cand a vazut-o pe Samantha nu a mai stiut ce sa facă. Pur si simplu a înlemnit. Aceeasi reactie a avut cand l-a vazut si pe Steve. Mary a fost foarte surprinsă. Dintr-o data a cuprins-o un fior.

Din perspectiva lui Mary..

Dintr-o data m-a cuprins un fior cand l-am vazut pe Steve si pe Samantha apropiindu-se încet de Jaxz. Pur si simplu imi era teama sa nu il rănească. Si in momentul acela mi-am inchis ochii si am auzit o voce. O voce ce se afla doar in capul meu. Era vocea Rebekai care imi spunea:

Fii pregatita draga mea, lupta va începe. Iar odata ce se va încheia o persoana foarte draga tie va pieri salvandu-te. Trebuie sa fii pregatita pentru aceasta durere.

Si mi-am deschis ochii. Simteam cum o lacrimă imi curge pe obraz. Iar apoi mai multe lacrimi si-au făcut aparitia. Practic ma distrugeam singura. Nu stiam ce se intampla cu mine. Sau cine isi va risca viata pentru mine. Pe care dintre prieteni mei voi pierde? Prea multe intrebari la care nu stiu inca raspunsul. Dar am incercat sa imi revin cand am auzit vocea lui Steve.

-Hai Jaxx, dai drumul băiatului si iti promit ca Samantha nu va pati nimic. Iti dau cuvantul meu.

-S-a facut ,ti-l dau pe băiat,dar si tu trebuie sa ii dai drumul Samanthei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-S-a facut ,ti-l dau pe băiat,dar si tu trebuie sa ii dai drumul Samanthei. Spune Jaxx.

In momentul acela Jaxx i-a dat drumul lui Adam. Dar Steve nu a facut acelasi lucru. Cand Adam a ajuns inapoi la noi Steve a omorât-o pe Samantha.

-Ce ai facut? Spune Jaxx cu lacrimi in ochi.

-Era sigura cale de al recăpăta pe băiat Dar si pe tine. Aveai nevoie de un pic de suferinta in viata ta. Pentru ati reporti sentimentele. Pentru a fii din nou tu. Vechiul Jaxx. Fratele meu.

_________________________________________

La media este Joseph Morgan ca Jaxx Morgan.

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum