#31 Scumpi

79 34 0
                                    

*Dupa doua zile

-Ce s-a intamplat? Unde sunt?

-M-ai speriat de moarte. Ai avut un accident. Spune Fran care stătea langa mine in pat. Nu iti amintesti cum ai ajuns la spital?

-Imi amintesc doar un camion care a iesit in calea mea si ne-am ciocnit. Apoi totul s-a incetosat.

-Atat?

-Nu stai,am vazut pe cineva care venea spre mine. Era inalt,par negru. M-a scos din masina si apoi am lesinat la el in brate.

-Salvatorul tau. Spune ea râzând. Parca ar fi fost o scena dintr-un film.

-Termina. Si oricum nu cred că îl voi mai vedea vreodata. Cat am fost inconstientă?

-Doua zile.

-Doua zile? Nu mai pot sta aici. Mâine incep scoala. Iti dai seama? Ultimul an.

-Cum sa pleci? Ai piciorul rupt. Spune ea dând pătura de pe mine.

-Corect. Cand ai dreptate,ai dreptate. Dar nu ma intereseaza. Eu maine ma duc la scoala. Cu piciorul rupt sau nu.

-Ce incapatanata esti! Cu cine semeni?

-Cu tine. Hai ajuta-ma sa ma schimb. Stii ca am piciorul rupt.

Nu pot sa imi scot din minte accidentul. Mai ales pe acel băiat. Nici macar nu i-am vazut fata. Acum stiu,la mana dreapta avea un inel ciudat. Cred ca era destul de vechii. Imi mai amintesc si corpul. Era inalt,avea muschi,parul negru si avea vocea groasă. Nu cred că pot sa il uit asa usor.

-Domnisoara Reyes? Tipa cineva la mine.

-Aici sunt,sunt trează,domnule.Doar mai repetati odata pentru ceilalti. Spun eu.

Deci e prima zi din ultimul meu an si deja am adormit. Tipic mie.Ma bucur ca s-a terminat. Ma duc in parcare sa imi iau masina. Dar cum,unde e?.Ai facut un accident acum doua zile,mai stii? Aa,da. Ce te faceai tu fara mine,proasto? A ,ai grija!Stai la ce?. Nu apuc sa ma uit bine ca ma si ciocnesc de cineva.

-Ai grija! spun eu adunându-ma de pe jos.

-Ai grija tu. Tu esti cea care m-a lovit. Spune el.

-Asa si? Tu esti băiatul. Asa ca gura.

-Nu are rost. M-ai vorbim. Spune el indepartandu-se.

-Nu prea cred,idiotule. Punând accent pe idiot.

-Cum spui tu păpușă.

Nu imi vine sa cred. Cat e de idiot. Nici macar nu m-a ajutat sa ma ridic avand in vedere ca am piciorul rupt si ca sunt in carje. Mai bine o sun pe Fran.

-Sis. Vino sa ma iei de la scoala.

-Ok. Vin acum. Asteapta-ma acolo. Nu cumva sa te gândesti sa o iei inainte.

-Eu? Cred ca nu ma cunosti.

-Ba te cunosc foarte bine. De asta stiu de ce esti in stare.

-Bine,te astept. Pa.

Ce face? A trecut o jumatate de ora. Mai bine o iau inainte. Dar a spus sa nu o fac. Ee,lasa pot sa merg in carje.
*
Chiar acum sunt pe sosea. Cine mai este asa nebună ca mine sa meraga in carje prin tot orasul? Dintr-o data cineva ma scoate din gândurile mele.

-Esti nebună? Puteam sa te calc. Nu iti e de ajuns ca ai m-ai avut un accident zilele trecute.

-Iar tu? Si de unde stii ca am avut un accident? Intreb eu nervoasă.

-Hei,umbla stirile prin orasul asta,păpușă. Hai urca ,te duc eu.

-Nici o sansa, nici macar nu te cunosc. Si pe deasupra mai esti si nesimtit.

-Eu nesimțit? Scumpi,sunt o dulceața.

-Iauzi,nu am nevoie sa ma duci tu.

-Treaba ta,scumpi. Pa.

Daca ma gandesc mai bine mi-ar prinde bine o plimbare . Asa ajung si eu mai repede acasă.

-Stai. Asteapta-ma. Spun eu intrând în masina.

-Te-ai răzgândit? Ma mir.

-Hai taci si condu.

-S-a facut.

Nici 10min nu au trecut si eram deja in fata casei. Niciunul nu a spus Nimic tot drumul.

-Mersi. Apropo,eu sunt Mary Reyes.

-Eu sunt Kyle Horner. Încântat.

-Si eu. Pa.

Nici nu apuc bine sa intru in casa,ca ma si trage inapoi si încearcă că ma sărute. In acel moment palma mea a facut cunostinta cu obrazul lui.

-Hai ca esti nesimțit. Spun fluturându-mi mâna de durere. Adevarul e ma l-am lovit si tare.

-Stai,scumpi.

-Hai las-o.

_________________________________________

La media este Ian Somerhalder ca Kyle Horner.

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum