#13 Kiss❤❤

114 43 4
                                    

Dupa ce i-am spus mamei totul , ea mi-a oferit o imbratiseare, care m-a facut sa ma simt foarte bine, apoi tata ne-a chemat la masa, a venit si Fran, iar noi am stat toti la masa ca o familie adevarata. Nu stiu cat vor sta, dar nu Cred că va dura mult plăcerea asta.

*A doua zi*

-Creato scularea. Spune o voce cunoscuta. Stai putin doar o persoana imi spune asa. Nu cred,e matusa Lucia..

-Rubiaaaa, Asa ne alintam noi, ea e cea mai tare matusa din lume. Cand ai venit? Cat stai? Matusa Amanda a venit?

-Acum am ajuns, nu stiu cat stau , si da a venit si Amanda, sau cum ii spunem noi doua "Vrăjitoarea"

-Shhh. Spun eu

-Oricum v-am auzit barfitoarelor, spune matusa intrând pe usa urmata de mama.

-Deci.. pe cine barfim? Spune mama, asezandu-se pe pat.

-Cred ca pe mine .spune Vrăjitoarea.

-Ba nu...Vraji.. Pardon, Amanda , apoi eu ,mama si Rubia începem să chicotim.

-Ha ha,, ce amuzant.

-Off Doamne va iubesc asa mult pe toate. Spune Rubia.

Asta s-a cam intamplat Duminica,cea mai frumoasa zi, au venit si unchii mei si ne-am distrat foarte mult. A doua zi tata a venit cu mine la scoala sa se intereseze de notele mele. Bineinteles ca a fost încântat, dar pe hol, l-am vazut pe Dylan si pe Luke care stăteau unul langa altul. Atunci eu m-am uitat la ei confuza, iar tata m-a vazut si m-a intrebat:

-Deci.. care dintre ei ti-a frânt El Corazon?

Tata vorbeste mai pocit, deoarece a stat foarte mult in Spania si a vorbit aproape numai spaniola.

-De unde stii ca...

-Pentru ca sunt tatăl tau.. imi dau seama imediat ce ai.

-Si de aceea te iubesc, bine si pentru ca esti cel mai bun tata din lume si cel mai curajos si romantic..

-Oo mersi, deci imi raspunzi?

-Amândoi, raspund eu aplecandu-mi capul...

-Stai ca vad ei... Spune tata vrând să sa duca inspre ei dar eu il opresc.

-Tata... Nu..

-Stai asa, dar ti pe care dintre ei il iubesti ?

-Pe amândoi... cred..

-Cum adica crezi?

-Poveste lunga.. Hai acasa si iti voi spune.

-Bine .

Dupa ce i-am spus si tatălui meu toata povestea nu a avut decat sa accepte. Apoi el a ramas sa discute cu mama si tot familionul, in afara de Fran care era in oras, si pe mine m-au trimis la magazin sa iau chestia aia. Da chestia aia, dupa care toti ma trimit cand au ceva de discutat si vror ca eu sa nu aud. Tot gândindu-ma ma prosti m-am împiedicat de un bolovan si am zis: Dearar-sa-dea.. Si n-am apucat sa termin înjurătură ca am auzit pe cineva zicand:

-Nu e frumos sa înjuri.

-A da ? Intreb eu întorcându-ma cu fata la acea persoana. Dar atunci observ ca e Luke.

-Sti... Nu te-am auzit injurand niciodata, ia continuă..

-Aa.. Nu mersi, acum vorbesti cu mine?

-Pana acum nu am vorbit cu tine?

-Ultimele saptamani nici nu ne-am vazut.

-Da imi cer scuze pentru asta, am fost plecat.

-Uite ceea ce s-a intamplat intre noi... vreau doar sa spun ca...

-Stiu ce vrei sa spui, ca nu vrei sa fii cu mine pentru ca tu ai sentimente pentru Dylan si asa mai departe.

-Ne e adevarat. Vreau sa spun ca te iubesc, ca vreau sa fiu cu tine, ca tot timpul in care nu ne-am vazut a fost un chin pentru mine, dar tu nu m-a lasi sa termin niciodata.

-Chiar simti ceva pentru mine?

-Normal.

Atunci el s-a apropiat de mine si a încercat sa ma sărute dar eu nu l-am lăsat. M-am intors cu spatele si am vrut sa plec fara sa spun nimic, dar m-am intors si l-am sărutat.

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum