#18 Locul Nostru

97 39 0
                                    

A doua zi m-am trezit acasa, amintirile mele erau neclare. Dintr-o data imi suna telefonul.

-Hei , ce faci?

-Hei, Lydia, acum m-am trezit.

-Scuze ca nu a ramas nici unul dintre noi cu tine ,dar a trebuit sa plecam la scoala.

-Dar si eu trebuia sa merg.

-Ba nu, te-am învoit Eu.

-Bine, vorbim cand vii de la scoala.

Aveam nevoie sa fiu singura, sa ma gandesc la ce s-a intamplat pana acum. Asa ca am mers la locul meu preferat, podul de la marginea orasului. Acolo ma duc de cand eram mica. Ma liniștește sa aud sunetul valurilor, ma ajuta la gandit. In timp ce ma concentram acolo, cineva m-a atins pe umăr si a spus:

-Hei M. Ce faci?

-Hei A. Ma gândeam.

-La ce?

-La tot.

Atunci s-a asezat langa mine iar eu mi-am pus capul pe umărul lui. Nu am mai stat asa de mult timp. Chiar simteam nevoia sa il am langa mine, sa stiu ca ma sprijina.

-M?

-Da?

-Mai stii cand eram mici, si era sa te înec?

-Da, mai tin minte fraiere. Ne jucam in apa ,chiar langa podul asta, m-ai luat in gârgei, Dar ai alunecat si am cazut. Eu m-am dus la fund si nu mai aveam aer.

-Da, imi pare rau.

-Nu.i nimic. Tot tu esti si salvatorul meu. Ai reusit sa ma prinzi de mana si sa ma scoti din apa.

-Hai nu ma mai lauda.

-M-ai stii cand m-ai invatat sa conduc?

-Normal, ai dat cu masina intr-un pom.

-Da.. am facut-o intentionat.

-Cee?

-Recunoaste,masina era urâtă.

-Chiar era.. spune el râzând.

Am stat ceva timp fara sa spunem nimic. Nici eu,nici el. Doar ascultam sunetul valurilor, ce ne linistea pe amândoi. Daca stau sa ma gandesc, el e singurul care ma intelege. Bine, Alexa si Lydia ma cunosc , si ma inteleg, dar nu asa de bine ca el.

-Si ce vom face acum? Intreaba el privind spre o barca goală, ce se afla in mijlocul apei.

-Nu stiu. Mergem inainte. Cum am facut si pana acum.

-Deci, varco-veninule. Spun eu râzând. De ce nu esti la scoala?

-Am vrut sa stau putin cu tine. Stiam ca te voi găsi aici.

-Cred ca trebuie sa mergem.

-De ce? Hai sa mai stam putin. Te rog, te rog..

-Bine,copilasule.

-Deci pe care il vei alege?

-Ce?

-Hai M. Stii la ce ma refer.

- Il iubesc pe Luke, dar o parte din mine il iubeste si pe Dylan. Sunt impartita in 2. Si dupa faza asta cu Elena, nu stiu ce sa zic.

-Da, sau intamplat multe. Dar in special trebuie sa avem grija de tine.

-Pai?

-Acum ,mai mult ca niciodata haita lui Jaxx iti vrea puterile. Mai ales magia ta neagra.

-Dar nici nu stiu cum sa o activez.

-Nici eu nu stiu, si nici nu vreau.

-De ce nu vrei?

-Pentru ca nu stim ce poate face M. Trebuie sa iti controlezi mai intai celelalte puteri.

-Da, nu vrem să transform pe cineva intr-o broscuta

-Nu am vrea sa se întâmple asta. Si începem amândoi sa râdem.

-Hai sa mergem fraiere.

-Hai. Mergem la film?

-Mergem, dar tu imi platesti floricelele.

-Bine, haide.

_________________________________________

La media sunt Miley Cyrus ca Mary Reyes si Dylan O'Brien ca Alex Blake.

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum