Nici macar nu stiu cum am scos tot fumul ala. Dar ceea ce stiu este ca dupa ce l-am scos ,eu si Alex am cazut adormiti pe patul mare din camera mea si nu ne-am mai ridicat. Totul era asa frumos,aveam chiar si un vis frumos,pana cand idiotul se Alex se arunca pe mine.
-Trezeste-te M. Am întârziat.
-Mai lasa-ma 2 min. mami.
-Hai,m-a sunat Lydia ,mai e putin si vine randul nostru sa prezentam proiectul.
-Aoleu,pai hai mai repede atunci.
Nici nu stiu cum ne-am schimbat sau macar cum am ajuns la scoala. Dar faza e ca am ajuns la fix.
-Mary Reyes si Alex Blake?
-Aici suntem . Spunem noi fiind aproape sa cădem in cap.
Am predat si proiectul asta. Inca un 10 de care sa fim mândri. Adică eu,ca pe Alex nu prea il intereseaza.
-Hei,Mary. Am auzit ca Fran are in iubit nou . Spune Andrei.
-Termina. Stai,asa e? Spune si Alexa dupa el.
-Nici eu nu stiu.
-Cum sa nu stii e sora ta? Intreaba Leo.
-Apropo,voi de unde stiti?
-Alex. Spun toti râzând.
-Alex,am sa te pocnesc.
-Ba nu. Spune el fugind.
-O ba da. Spun eu fugind dupa el,gata să o dobor pe Laura. Scuze Lali,e vina lui Alex.
-Si nebunii ăştia doi,ce au? Erau gata să mă doboare.
-Stii tu,sunt nebuni! Acum haideti,avem Mate. Spune Lydia.
Unde dracu a plecat Alex? Oare am ceva de-al lui la mine? A da,am reusit sa imi smulg ceasul in timp ce il alergam prin parc. Stai imi trebuie si sângele lui. Nu pot sa cred. A trecut pe aici si cred ca a cazut. Pentru ca a lăsat o picătură de sânge pe frunza pe care era sa o calc . Ce ochii buni am. Sa începem.
Phasmatos tribum nas ex viras, sequitas sanguinem..
L-am gasit. Dar stai ce cauta in Orasul de Jos? A da. Ca sa ajungi in Orasul de Jos trebuie sa mergi in vechea mina. Ea face legatura intre cele doua universe. De mult,pe vremea Mariilor Preotese exista doar Orasul de Jos. Lumea in care trăim nu exista. Pe atunci i se spunea Orasul Terorilor. Deoarece acolo trăiau cele mai scabroase si periculoase creaturi.Dar ele au dispărut odata cu Marile Preotese ,deoarece au luat cu ele tot raul care exista. Sacrifincadu-se si tragandu-l in adâncuri. Asa au pierit ele.
-Alex? Esti aici? Tip eu ca diperata prin mină.
-Da si nu mai tipa. Stii ca am super auz.
-De ce te-ai ascuns aici? Stii ca locul asta imi da fiori.
-Normal ca stiu. De asta m-am si ascuns aici.
-Hai sa mergem. Spun eu luându-l de mana.
-Nu pleca! Se aude dintr-o data o voce de femeie. Imi era cunoscuta.
-Cine esti?
-Sunt eu Rebekah.
-Rebekah? M-am speriat. Ce cauti aici?
-Trebuie sa iti spun ceva.
-Ce este?
-Stiu ca o sa iti fie greu sa accepti.
-Ce sa accept ? Stii ceva,mai bine plec.
-Ar trebui sa asculti ce are de zis.
-Fran? Ce cauti aici? Mai bine spus ce căutati voi toti aici? Iar in timp ce spun asta vad cum si ceilalti iasa din umbra.
-Rebekah are sa iti spuna ceva important. Imi sopteste Alex si apoi se îndepărtează.
-Ce este? Spuneti odata.
-Mary. Eu sunt mama ta! Spune Rebekah apropiindu-se de mine.
_________________________________________
La media este Katie McGrath ca Rebekah Miller.
CITEȘTI
My Demons
Teen Fiction"Imi sti numele,dar nu si povestea. Imi vezi zâmbetul dar nu si durerea. Imi citesti cuvintele de pe buze dar nu si acelea din inima" Asta obijnuiesc sa imi spun eu. ❤ "Pana la urma vei ceda,pentru ca sti ca iti sunt un rau necesar." Asta obijnuies...