A plecat. M-a lăsat cu ochii in soare. Stai ,despre ce soare vorbesc,eu sunt in casa. In fine. Nu mi-a spus niciodata ca a fost îndrăgostit de doua fete. De ce oare? Acum sunt geloasă pe trecutul lui. Mai jos de atat nu puteam sa cad. Mda,iar gandesc cu voce tare.-Mary? Tipa idioata de Fran.
-Da? Tip eu înapoi.
-Ai venit de la film? Spune ea.
-Nuu.
-Bine,distractie plăcută.
-Mersi. Spun eu.
-Nu vreau piersici.
Mai bine nici nu raspund. Cred ca nici nu a auzit cand a intrat Luke. A cam surzit de cand nu mai e Adam prin preajmă. E ,treaba ei. Ca tot imi adusei aminte. Trebuie sa facem ceva in privinta asta. Ii spun eu acum pe toti si ii chem la mine. Aloo nu trebuie sa imi spui ce faci. Sunt constiinta ta,ai uitat. Eu stiu tot. De cand imi spune mie constiinta ce sa fac.
-Pe bune băieti,trebuie sa facem ceva. Va dati seama ca Jaxx nu va veni singur. Are o armată de marionete. Spun eu.
-Si noi te avem pe tine. Spune Laura.
-Nu cred voi avea atata putere. Sunt vrăjitoare de putin timp.
-Teoretic,esti vrăjitoare de cand te-ai nascut. Si acum ai aflat.
-Mersi Alex. Eu nu stiam. Spun eu.
-Cu placere. De asta sunt prietenii.
-Eu am niste prieteni în Londra. Cred ca ar putea sa ne ajute. Spune Luke.
-Si eu am niste prieteni chiar aici în Hannibal Hills. Spune Lydia.
-Leo? Tu nu cunosti pe nimeni? Nici tu Laura? Intreaba Dylan.
-Ba da,dar nu cred că o să vă placa. Va veni tocmai din New Orleans. Spune Leo. Deja l-am anuntat.
-Ok. Cine e? Intreaba Andrei.
- Steve Morgan.
-Morgan? Ca pe Jaxx? Spune Alexa.
-Da,fratele lui mai mare. Spune Laura.
-Categoric Nu. Spun eu. El nu ar trebui sa fie de partea lui Jaxx? De ce ar vrea sa ne ajute?
-Pentru ca vrea sa il schimbe. Jaxx a fost o data bun. Dar cineva i-a înghetat inima.
-Toata lumea trebuie sa fie rea din cauza iubirii. Spun eu.
-Nu o bagati in seama . Are probleme. Spune Fran.
-Ok,deci cand ajunge? Intreaba Dylan.
Dupa ce Dylan a spus asta dintr-o data s-a auzit soneria. M-am dus sa deschid. In fata mea stătea un bărbat inalt,cu ochii căprui,îmbrăcat intr-un costum negru.
-Tu trebuie sa fi Mary. Spune el zâmbind-mi.
-Da. Si tu trebuie sa fi Steve. Fratele idiotului care a încercat si încearcă să mă omoare.
-Da, ăsta e fratele meu mai mic.
-Ok. Intra. Spun eu lăsându-l sa treaca.
-Deci,cum il vom opri pe fratele tau? Intreaba Andrei.
-Simplu,ii aducem dragostea vietii lui.
-Si cum facem asta? Nici macar nu stim cine e sau unde e mai bine spus. Spun eu.-Stii unde este? Spune Lydia.
-Da. Este in New Orleans. O cheamă Samantha.
-Si cine o va aduce. Spun eu.
-Uitati planul. Luke si Dylan se vor duce dupa ea,iar noi rămânem aici pentru a îi astepta pe ceilalti. Avem nevoie de întăriri daca ceva nu merge bine. Spune Steve.
-Ok. S-o facem si pe asta. Spune Luke ridicându -se in picioare urmat de Dylan.
Dupa ce au plecat toti am stat si m-am gandit. Am avut un sentiment ciudat cand l-am vazut pe Steve. Parca il cunosteam de o viata. Aveam o legatura speciala cu el si nu stiu de ce. Dar trebuie sa aflu. Stai putin acel sentiment l-am avut si cand am dat peste acea femeie l-am magazin. Acum stiu de unde o cunosc. Ea este cea care mi-a aparut in vis si imi spunea ca este mama mea.
_________________________________________La media este Daniel Gillies ca Steve Morgan
CITEȘTI
My Demons
Teen Fiction"Imi sti numele,dar nu si povestea. Imi vezi zâmbetul dar nu si durerea. Imi citesti cuvintele de pe buze dar nu si acelea din inima" Asta obijnuiesc sa imi spun eu. ❤ "Pana la urma vei ceda,pentru ca sti ca iti sunt un rau necesar." Asta obijnuies...