#16 Nu

94 41 0
                                    

Nu am mai putut respira, parca se smulsese o bucata din sufletul meu, am vrut sa ma ridic dar când eram gata să reusesc am lesinat.

Din perspectiva lui Mary...

-Mary esti bine? Ma intreaba Alexa văzând ca sunt putin palidă.

-Ce? Da sunt bine,am avut presimtire,ceva s-a intamplat cu Lydia.

-De unde stii?

-Noi doua avem o legatura de mici, si stiu cand ii se intampla ceva , la fel cum stie si ea.

-Atunci hai sa mergem la ea.

-Nu, tu rămâi aici.

-Stai, nu poti pleca singura , cineva trebuie sa meargă cu tine.

-Nu iti face griji, il voi suna pe Luke.

-Ok.

Nu aveam de gând să il sun pe Luke, dar asta i-am spus ei sa nu se îngrijoreze , iar am simtit, cand am ajuns la casa Lydiei, am intrat si am gasit-o lesinata, l-am sunat imediat pe Alex.

*Dupa 10 minute*

-Lydia, trezeste-te sunt Alex..

-Ce s-a intamplat?

-Ai lesinat, nu stiu de ce.

-Alexa ,unde e? Se ridica ea si întreba.

-E acasa la mine. E bine.

-Atunci ma simt si eu mai bine.

Dupa ce am ajuns toti trei acasa la mine, am vorbit, ne-am linistit, au venit toti in afara de Dylan. Apoi am privit toti un film, pana cand cineva deschide usa brusc.

-Dylan, ce s-a intamplat.? Intreaba Alexa.

-M-a vazut transformându-ma. Si nu am avut de ales decat sa ii spun . Spune el continuând sa stea langa usa.

-Cine te-a vazut, sound eu ridicându-ma furioasa de pe canapea.

-Ea.. Atunci intra Elena.

Nu pot sa cred ca l-a vazut. Si tocmai ea. Imi vine sa il strâng de gât, cum a putut sa fie asa fraier. Dupa ce i-am explicat Elenei totul, "cică" a inteles, si a promis ca nu va spune nimănui, desigur ca eu nu o cred asa ca am urmarit-o dupa ce a plecat. S-a dus în pădure, si acolo s-a intalnit, cu Matt. Nu am putut auzii bine asa ca m-am apropiat, da la cat de bleaga am fost, am călcat pe un bat si asa s-a terminat jocul dea spionul.

-Ce cauti aici? Ma intreaba ea, rămânând singure ca Matt o luase la fuga, ca un catelus speriat.

-Te-am urmarit, dăăă... stii ai putea sa iti folosesti si tu un pic capul ala blond.

-Daca ii vei spune ceva lui Dylan O sa te...

-O sa ce? Hai Spune, ca nu am mult timp.

Atunci ne-am luat la bătaie, iar eu am tăiat-o cred, ca bluza ei s-a umplut de sânge. Ea a cazut jos si m-am panica. Atunci l-am sunat pe Leo. Au venit toti pana la urama. Dylan a luat-o in brate pe Elena, si s-a uitat urat la mine si m-a intrebat:

-Ce i-ai facut?

-Eu...

-Vorbeste, pe tine te-am pierdut o data, nu vreau sa o pierdere si pe ea. Întelegi? O iubesc.

Atunci nu am mai stiut ce sa spun. Am ramas complet blocată, imi venea sa intru in pământ. Pana cand l-am auzit pe Dylan:

-Leo.. Asculta-ma , ca sa o salvăm trebuie sa ii dai muscatura, numai tu o poti face , daca nu v-am muri.

Atunci toti ne-am uitat la Leo. Riscul era , ca daca ii dădea muscatura, ori o transforma ori o omora. Dintr-o data l-am auzit pe Dylan:

-Deci? Ii vei da muscatura?

-Nu...

_________________________________________

La media este Dylan Sprayberry ca Dylan de la Campa.

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum