#19 Mesagerul Mortii.

91 37 2
                                    

-A fost un film bun. Spune Alex intrând amândoi in casa.

-Ba nu n-a fost. Pe bune "Forget Me Not". Ce-a fost in capul tau? Un film de groaza? Nu te mai las niciodata sa alegi filmul.

-Ok,da recunoaste ca ti-a placut putin de tot?

-Bine,doar putin.

-Stiam eu.

Dupa ce am intrat in casa am observat cum toti stăteau si ne priveau foarte atenti. La un moment t dat intreaba Alex:

-Ce s-a intamplat cu voi.

-Trebuie sa va spun ceva. Zice Laura.

-Ce? Intreb eu.

-Se intampla ceva cu puterile mele. Nu... Nu le mai pot controla.

-De ce nu mi-ai spus? Zice Leo.

-Nu am vrut sa te ingrijorez.

-Ti s-a mai intamplat asta pana acum?

-Nu ,nu stiu ce se intampla cu mine. Dar voi afla. Spune ea si pleaca.

-Unde se duce? Spune Alexa

-Nu stiu. Spune Leo.. Laura stai.

Din perspectiva lui Lydia.

Inca de dimineata am simtit ceva . O durere pe care pana acum nu am mai simtit-o . De parca ceva rau se va intampla. Dar nu cu Laura. Inca nu stiu ce e dar ma doare din ce in ce mai tare. Nu vreau sa ii spun lui Mary. Are deja foarte multe probleme.

-Si tu ce ai? Ma intreaba Alex.

-Nimic ,dar vreau sa merg acasa.

Atunci el s-a apropiat sa ma sărute si am simtit ceva puternic.

-Scuze. Spun eu plecând.

Nu pot sa cred. Ce mi se intampla? Nu mai sunt eu. De ce am simtit asta cand m-am apropiat de Alex. Dintr-o data,parca timpul s-a oprit în loc si am vazut ceva. Ceva ce nu credeam ca o sa vad. Atunci am lesinat si am zis: Alex..

Din perspectiva lui Leo...

-Laura,stai.

-Nu întelegi Leo. Nu mi s-a mai intamplat niciodata asta. Nici nu stii cum ma simt. Parca tot corpul meu o ia razna. Parca capul imi explodează.

-Stiu...

-Nu ai de unde stii. Ce sa fac? Cum sa trec peste daca nu pot?

-Hei,linisteste-te ,o vom rezolva noi. Pur si simplu. Impreuna.

-Promiti?

-Promit. Am luat-o in brate. Dar dupa cateva secunde am simtit cu se desprinde de mine.

-Ce faci? Intreb eu.

-Nu te apropia de mine. Vreau doar sa iti transmit un mesaj,spune ea cu o voce groasa . Eu sunt mesagerul , Mesagerul mortii. Apoi a lesinat. Dupa ceva timp s-a trezit.

-Ce s-a intamplat cu mine?

-Nu iti amintesti?

-Simteam cum cineva ma contoleaza. Nu eram eu.

-Linisteste-te, acum hai acasa.

Din perspectiva lui Mary...

Dintr-o data usa se deschide si intra Leo si Laura urmati de Lydia si Alex.
Dupa ce Laura ne-a explicat totul am realizat ca haita noastra de destrama, iar eu nu puteam face nimic.

-Si ce vom face? Intreaba Luke.

-Nu stim. Spunem toti.

Dintr-o data Alex cade in genunchi.

-Mă doare, spune el cu lacrimi in ochii.

-Ce se intampla? Spune Lydia luându-l in brate.

-Lasa-ma ... Spune el tipand.

In acel moment ochii lui s-au schimbat. S-a ridicat in picioare si a spus.

-Eu sunt Mesagerul... Mesagerul Mortii. Si a lesinat. Dupa cateva momente s-a trezit inconstient.

-Ce s-a intamplat?

-Ai spus acelasi lucru ca Laura. Si problema e ca nici noi nu stim ce s-a intamplat.

-Cred ca Matt stie. Spune Luke.

- Dar cum il vom gasi?

-Cauta cel mai întunecat loc. Acolo il vei gasi.

-In pădure.

*Dupa o ora

Eu si Luke eram acolo si dintr-o data am auzit:

-Ma cautati?

-De unde ai stiut?

-Eu stiu tot. Ce vreti?

-Vrem sa stim ce se intampla cu noi...

_________________________________________

La media este Dylan O'Brien ca Alex Blake cand se trezeste inconstient..

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum