Atunci a început. Putem simti durerea celor care isi dădeau viata ca sa ne salveze. Puteam simti totul. Fiecare atingere,fiecare lovitura,fiecare respiratie din jurul meu. Vedeam cum toata lumea murea. Iar eu nu puteam face nimic pentru nu puteam sa imi misc blestematele astea de picioare. Intepenisem. Atunci Jaxx a venit la mine.
-Acum e randul tau sa suferi. Spune el.
-Crezi ca nu am suferit destul? Ei bine te inseli. Am suferit cat pentru zece. Tu crezi ca suferi. Iti era mai bine cu o alcoolica in viata ta? Iti era mai bine cu o femeie care nu te iubea?
-Nu e treaba ta. Spune el.
Din perspectiva autorului.
Atunci Jaxx a atacat-o pe Mary. Ea nu putea face nimic deoarece era mai puternic el. Văzând asta Dylan a intervenit. S-au luptat pana cand unul din ei a cazut. Din pacate acela a fost Dylan. Inainte sa moara s-a uitat la Mary si i-a zis:
Din perspectiva lui Mary.
Inainte sa moara Dylan s-a uitat fix in ochii mei si mi-a zis:
-Te iubesc. Si mereu te voi iubii. Indiferent daca vom face parte din lumi diferite.
Nu pot sa cred ca dupa ce mi-a spus toate astea a murit. Cine se va mai tine dupa mine? Cine ma va mai tachina? Cine ma va mai iubi asa cum ma iubea el? Simteam cu lacrimile isi făceau aparitia. Nu puteam sa ma opresc din plâns. Credeam ca visez. Nu putea fii cu adevarat.
Din perspectiva lui Luke
Dupa ce Dylan a murit Jaxx s-a retras. Mary a fost foarte afectată. Trebuie sa ii fiu alături în acest moment.
-La ce te gândesti? Ma intreaba Alex.
-La Mary. E atat de trista. A trecut o săptămână si nici macar nu a iesit din casa.
-Stiu. Si eu simt la fel. Era cel mai bun prieten al meu. Singurul in afara de Mary care m-a susținut,m-a suportat. Nu pot sa cred ca nu mai este. Spune el si incepe sa plângă.
-Hei Alex. Nu mai plânge. Parca erai bărbat. Spun eu ca sa il incurajez.
-Parca. Si se pune pe plâns si mai tare.
-Haide ,trebuie sa pregătim totul pentru înmormântare. Spun eu .
Din perspectiva lui Mary.
Suntem in cimitir pentru a ne lua ramas bun. Nu am crezut ca se va întâmpla vreodata asta. Fiecare am zis cate ceva. Nu o sa il uitam niciodata si sper ca nici el pe noi . Oriunde ar fii il voi iubii mereu. Ne va lipsi.
Dupa 3 luni.
-Fran ,nu pot sa vorbesc acum, conduc.
-Ai fost plecată trei luni. Trebuie sa vorbesc cu tine. Spune ea tipand in telefon.
-Vorbim cand ajung acasa. Pa.
-Stai nu închide...
Dupa ce Dylan a murit am luat vacanta. Deci,toata vara mi-am petrecut-o la bunici. Dap,zi de zi sa ii ascult povestea bunicului de cand era el in armata a fost obositor. Noroc cu bunica care ma mai salva câteodată. Deci in astea trei luni nu mi-am vazut nici un prieten. Dar de vorbit am vorbit.
-Ce mai vrei? Spun eu.
-Cand ajungi?
-Nu stiu cre...
_________________________________________
La media sunt Dylan Sprayberry ca Dylan de la Campa si Dylan O'Brien ca Alex Blake.
CITEȘTI
My Demons
Teen Fiction"Imi sti numele,dar nu si povestea. Imi vezi zâmbetul dar nu si durerea. Imi citesti cuvintele de pe buze dar nu si acelea din inima" Asta obijnuiesc sa imi spun eu. ❤ "Pana la urma vei ceda,pentru ca sti ca iti sunt un rau necesar." Asta obijnuies...