#11 Eu si GELOZIA

133 42 4
                                    

-Aseara, cand ma plimbam cu Laura prin pădure , l-am vazut pe Matt, era cu o fata, nu am putut sa ii vedem fata.

-Ati putea sa o descrieti? Spun eu.

-Era blonda, inalta si... Laura nu apuca sa termine fraza ca Andrei o întrerupe.

-Ai spus blonda si era cu Matt?

-Da. Spune Laura.

-E clar...

-Stai, stii cine e? Intreaba Alexa.

-Am o bănuială. Este posibil sa fie Kendra. A intrat de curand in haita lui Jaxx.

-Cine e fata aia? Intreaba Luke.E cum sa spun "draguta"=

-Nu imi spune ca iti plece de ea?

-Hoo pustoaico nu am zis asta.

-Da sigur, si in plus de ce mi-ar pasa mie de cine iti place tie...

-Imi miroase a gelozíe . Spune Alex cu o voce haioasa.

-Da cum sa nu, spune Dylan sarcastic.

Nu pot sa cred ca nu a trecut peste, bine nici eu nu prea am trecu dar el trebuie sa treaca primul pentru ca este băiat. In timp ce eu ma gândeam la prostii ,acea fata s-a apropiat de noi.

-Buna, eu sunt Elena Ferretti,spune ea.

-Buna , eu sunt Mary Reyes iar ei sunt prietenii mei. Si am inceput sa ii enumăr pe toti.

Ce mi-a atras atentia este ca Dylan a ramas intepenit cand a vazut-o pe Elena.

*Dupa scoala*

Eu si Luke ne pregăteam sa iesim din curtea scolii, dar l-am vazut pe Dylan vorbind cu Elena. Bine poate eram putin geloasă. Dar cum e posibil sa fiu geloasă atunci cand Dylan vorbeste cu alta fata, si sa fiu geloasă atunci cand si Luke vorbeste cu alta fata. In fine.

-Aa..Ratuşco!

-Ce?

-Noi nu avem antrenament acum?

-Cred ca da, dar nu am chef...

-Ok dar de data asta te arunc doar pe tine in piscină daca nu vrei sa mergi.

-Off...

*In camera mea*

-Bine ,mergem.

-Pai ce mai asteptam?

-Sa ma schimb.

-Hai schimba-te.

-Da cum sa nu. Ce vrei sa faci? Sa rămâi si sa te holbezi la mine in timp ce o fac?

-N-ar fii o idee rea. Spune el apropiindu-se fooarte mult de mine.

-Nu prea cred. Afara!

-Bine Ratusco. Spune el dupa ce închid usa.

-Te-am auzit.

*

-Poftim, ia batul asta. Si mi-l arunca.

-O.K.

In timp ce ne antrenam, fara sa realizez ce fac, mi-am dat drumul la gura.

-Nu e corect ce mi se intampla , de ce trebuie sa fiu eu Marea Preoteasa si de ce trebuie sa ma antrenez?

-Pentru a putea sa te aperi.

-Aa..Daa.. Sigur. Si nu pot sa cred, doar ce ne-am despărtit si deja se uita la altcineva.

-Gata, nu mai suport, vrei sa înceteze?

-Bine... Te-am deranjat?

-Mereu vorbesti despre Dylan.

-Dar...

-A-ti terminat-o , se pare ca tu esti cea care nu vrei sa treci mai departe.

-Nu e adevarat...

-Nu e adevarat? Daca spui tu . Antrenamentul s-a terminat. Poti pleca. Spune el indepartandu-se de mine.

-Stai... Si eu cum ajung acasa?

-De ce nu il chemi pe Dylan sa te ia?

-Luke.. Stai nu pleca, spun eu alergând spre el si oprindu-l punându-i mâna pe piept.

-De ce vorbesti cu mine asa?

-In caz ca nu ai observat Dyaln a fost cu tine doar pe interes.

Dupa asta ochii mei au inceput sa lacrimeze, el văzând asta m-a luat in brate si mi-a soptit:
"Mai bine pervers si sa te iubesc
Decat pe interes si sa te rănesc "

Atunci m-am uitat in ochii aia albastrii ca doua oceane, numai privindu-i iti venea sa lesini, si i-am spus:

-...
_________________________________

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum