#17 Puterile mele

93 42 0
                                    

-Ce?

-Nu ii voi da muscatura.

-De ce ? Intreaba Dylan cu lacrimi in ochi.

-Gândeste-te, e prea riscant, daca o voi omorî?

-Dar...

-Nu mai e nimic de facut. Spune Leo..

-Stai. Poate pot face eu ceva.

-Ce vrei sa spui? Ma intreaba Luke.

-Am citit in cartea cu vrăji, sa se poate face un transfer de puteri. Dar dupa ce se va vindeca, va trebui sa mi le înapoieze, daca nu, eu sunt cea care va muri.

-Ti le voi înapoia , promit. Spune Elena încet.

Atunci am luat-o de mana, si am inceput transferul. Simteam cum se scurge viata din mine. Dar trebuia sa o fac,pentru Dylan. Dupa ce am terminat, amândouă am lesinat. Cand m-am trezit, eram pe canapeaua din sufrageria mea.

-Cum te simti? Ma intreaba Alex.

-Asa si asa, unde e Elena?

-E cu Dylan , de ce?

-Spun.ei ca va trebui sa imi înapoieze puterile pana la apus, daca nu sti ce se va întâmpla.

-Ma duc sa ii spun,

-Stii ce? Merg si eu.

Cand am ajuns, Elena arata mult mai bine ca mine, parca nici nu fusese pe moarte.

-Vad ca esti mai bine.

-Mai bine decat tine se pare.

-Trebuie sa imi inapoiezi puterile.

-Legat de asta, nu o sa se întâmple. Acum ca puterile tale sunt la mine, pot sa i le dau lui Jaxx.

-Cum?

-Asa e, fac parte din haita lui Jaxx. Si acum nimeni nu mă va opri sa ii duc puterile. Spune ea , iesind repede din casa.

-Nu pot sa cred. Spune Dylan nervos. M-a mintit.

-Pe toti ne-a mintit, spune Andrei.

-De parca ar fi fost singura, spune Alexa .

-Hei ne certam mai tarziu, acum trebuie să imi recuperez puterile.

-Dar cum vom face asta? Intreaba Laura .

-Ma gandesc. Poate putem sa il folosim pe Andrei.

-Pe mine? Cum?

-Tu ai spus ca Kendra are anumite slabiciuni fata de tine.

-Nu imi aminti.

-Tu o chemi pe Kendra in scoala si ii vei Spune sa o ia si pe Elena, ca Dylan vrea sa o vada. Asa o vom prinde.

-Stai, de ce în scoala?

-Pentru ca nu se va gândi ca o vom ataca acolo.

-Bine. Si mergem toti? Intreaba Lydia.

-Pai da, daca va fii mai desteapta ca noi si va veni cu toata haita.

-Bine spus.

-Deci, Alex si Lydia vor sta in fata scoali, eu si Luke in clasa de biologie, chiar langa clasa de engleza unde veti fi voi 4, Alexa si Andrei vor sta in debara, Leo si Laura vor sta in baie, iar tu Fran, in cancelarie .

-O intrebare, in care baie , a fetelor sau a baietilor? Intreaba Leo.

-In baia profesorilor. Fericiti?

-Da, spun ei deodată.

-Atunci sa o facem.

-Hai..

Toti iesim afara numai Alex se gaseste sa ramana ultimul . Dar stiam ca asa va face asa ca m-am intors dupa el.

-Hai fricosule..

-Bine..

Noi toti ne-am ocupat locurile. Dylan si Andrei erau in clasa.

Din perspectiva lui Andrei..

-Crezi ca vor veni?

- Suntem deja aici.

-Elena, trebuie sa ii dai puterile inapoi lui Mary.

-Si daca nu vreau? A si le poti spune prietenilor tai sa nu se mai ascunda.

-Ce? Ai stiut?

-Normal, a si nu doar Tu ai prieteni.

Atunci toata haita a lui Jaxx a intrat. Bineînteles ca si eu mi-am chemat haita.

Din perspectiva lui Leo..

-Laura ce se aude?

-Sunt urlete, haita lui Jaxx e aici.

-Sa mergem.

-Mai intai sa ii anuntam si pe ceilalti.

Din perspectiva lui Mary...

Atunci am intrat toti in afara de Leo, unde s-a dus? Acum nu e momentul , trebuie sa imi protejez prieteni dar nu stiu cum. Dintr-o data am lesinat, era apusul, am apucat sa il vad pe Leo sărind de pe un dulap si venind spre mine si lundu-ma in brate. M-a dus in pădure. La scoala Alex si ceilalti au prins-o pe Elena si au adus-o in pădure. Simteam cu viata se scurgea din mine si auzeam doar voce lui Leo care spunea: " Mary, rămâi cu mine , iti vei recupera puterile , pentru mine,pentru Luke si mai ales pentru Dylan". Atunci au veni, Luke si Dylan o tineau pe Elena de mâini in picioare in fata mea.

-Dai puterile inapoi! Spune Luke cu lacrimi in ochi.

-Nu stiu cum.

-Trebuie , daca nu, va muri. Spune Dylan.

In acel moment puterile mele ai iesit din corpul Elenei. Parca era un curcubeu ce intra in corpul meu. Atunci m-am ridicat impreuna cu Leo si am zis:

-De acum inainte esti exilată.

-Nu te rog nu se va mai intampla.

-Cum adica exilată? O intreaba Alex pe Lydia.

-Adica o va închide pe insula Pierdută unde Marile Preotese isi exilau supusi.

Atunci m-a cuprins un fior ,si am lesinat.

_________________________________________

La media este Tyler Posey ca Leo Mazur.

My DemonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum