Bölüm 23: Tom & Jerry

320 25 3
                                    

Yine hızlı gelen bir bölümdü. Multide üniformalar.
İyi okumalar canlar ^^

Arjit'ten...

Bu sabah güne her zamankinden daha erken başladım. İçimde anlamlandıramadığım bir sıkıntı vardı.

Odamdan çıkıp günlük işlerimi yaptım.
Canım kahvaltı yapmak istemediği için kendime yaptığım sert kahveyi alarak Soluk Odası' na gittim.

Kahvemi yudumlarken bir yandan karşımda duran bembeyaz kağıda bakıyordum. Aklıma çizecek hiç bir şey gelmiyordu. Aklımda dolaşan fikir çok fazlaydı. Ancak onları bir türlü resme dökemiyordum. Bu uzun zamandır başıma gelmiyordu.

Resim çizemeyeceğimi anlayınca pes ederek odadan çıktım.

Hızlıca üstümü giyerek aşağı indim. Yine aynı hızla kapıdan çıkıyordum ki Arjun'un sesiyle olduğum yerde durdum.

" Arjit abi ! "
"Çabuk söyle Arjun. Acelem var. "
"Bu akşam arkadaşlarlayım diyecektim. "
"Tamam napıyım git! "
"Sadece akşam yemeğine gelemeyeceğimi söyleyecektim. Bu arada hayırdır niye bu kadar agrasifsin ? Uzun zamandır sakin ve huzurlu görünüyordun. "

" Yok bir şey Arjun. Sen kendi işine bak. Geç kalma sakın. " diyerek onu son kez cevaplayarak hızlı adımlarla dışarı çıktım.

On beş dakika sonra ofise nihayet gelebilmiştik. Seri adımlarla şirkete girdim. Çalışanlar başıma gelip bir şeyler söylüyorlardı ancak onları dinlemiyordum.

Kendimi her zamankinden daha sinirli hissediyorum. Sanki bir yerde bir eksik vardı. Ve bu eksik aşırı derecede beni sinirlendiriyordu.

Odama çıkıp hızla kapıyı arkamdan çarptım. Koltuğuma ilerleyip hemen kendimi bıraktım. Gözlerimi kapatıp başımı arkaya yaslayıp derin bir nefes aldım.

Biraz sakinleştikten sonra gözlerimi açtım. Kahvemide içersem daha rahat çalışacaktım.

Masaya baktığımda kahvemi göremeyince sinirlerim tavan yaptı hemen.

Zaara , kahvemi getirmeyi nasıl ihmal eder !!

Hemen sinirle ayağa kalkıp odada yürümeye başladım.

"Zaara ! Zaara, çabuk odama gel. " diye bağırdım bütün şirketin duyabileceği şekilde.

Bir kaç saniye sonra kapı hızla açıldı. Ama gelen Zaara değil Trishna'ydı.

" A-Arjit Bey ? "

" Trishna , Zaara nerde ? Kahvemi getirmemiş ! " Trishna korkmuş olacak ki bir adım geriledi.

" Şe-şey Arjit Bey... Zaara'yı aradım sabah ama o bana dün şirketten ayrıldığını söyledi. Hatta ben aradığımda yeni işine iş başı yapmak üzereydi. Ayrıca kahvenizde o sehpada duruyor. Ama eğer beğenmediyseniz be-ben hemen değiştiririm. "

Tabii ya Zaara dün şirketten ayrılmıştı. Yeni işte bulmuş demek... Bana soran ve korku dolu gözlerle bakan Trishna aklıma gelince onu başımdan savdım hemen.

" Sen bana yeni bir kahve getir. Ama ondan önce bugünkü programımı çıkar ve en kısa sürede bana iyi bir asistan ayarla. "

"Tamam, efendim." diyerek odadan çıktı.

Aniden gelen sinir dalgasıyla sehpada duran ve farkedemediğim kupayı elimin tersiyle hızla ittim. Kupa paramparça olurken eliminde kesilmesine neden oldu.

Elimden akan iki damla kanı görünce tam anlamıyla artık sinir topuna döndüm.

"Trishna! Hemen buraya gel ! "

Nefretin Adı : AŞK #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin