(voice over interview meneer)
Beginnen we nou al? Ja? Oke mooi!
Fijn dat je dit boek leest! ik zal iedereen voorstellen in de volgorde: Marit Britt Julia Roos Krista Pascall Joost Micheal, Jeremy en Harm:)
LET'S START!
Als eerste hebben we een vrolijke meid genaamd Marit! 16, hele donker blonde krullen en blauwe ogen. Houdt van veel dingen, maar vooral Youtube en Pascall. Ze word Melle genoemd, maar ook Mellerino, Maartje, MaarBarbaar (a/n srr marit! ly haha<3).
Dan komen we aan bij Britt: een stalkerig type;) Britt, ookwel Brittje of Belle genoemd, is 15 en houd ook van Youtube. Geloof me: gekkere mensen kan je niet vinden. (A/N joost heeft haar serieus een stalkertje genoemd;))Micheal is haar favoriet en ze kijkt zijn video's waneer het maar kan!
Als volgende hebben we Julia! Ze word vooral Juul genoemd. Bruin en stijl haar heeft deze meid; ze is 16 en houd van HGS: harm dus. Haar andere hobby is zingen, waar ze heel goed in is!
Roos is onze volgende mevrouw: 17, steil bruin/blond haar en fanatiek Youtube fan. Joost is haar favo en dat kan je wel merken haha<3. Voor de rest houd ze van musical dingen en gamen!
Als laatste MEISJE hebben we Krista. Krista is een vrolijke meid van 17, heeft bruine krullen en blauwe ogen. Ook zij houd weer van Youtube, iedereen heeft zijn favoriet, en zoals je kan zien missen we alleen nog Jeremy. En ja hoor, Krista is helemaal gek op hem! Haar andere hobby's zijn fotograferen en zwemmen.
Nu gaan we over naar de boys van dit verhaal!
We starten met Pascall: een hyperactieve jongen van 19. Kort, bruin haar en streamer bij DHD. Hij houd van streamen en Youtube video's maken. Hij kan af en toe rustig zijn, maar ook echt zo hyper als wat xD
Aangekomen bij Joost: hij is 19 en heeft blond kort haar. Joost is streamer bij DHD en doet aan Youtube op zijn kanaal JoostSpeeltSpellen. Joost heeft humor en gamed veel in zijn vrije tijd.
Micheal: hij word liever Link genoemd, is 18 en is half poes, half tijger en half mens. Xlinktijger is zijn kanaal en #JoLi is zijn shipname met Joost.
Als eenalaatste hebben we Jeremy: een jongen van 18 die af en toe wat kan ragen, maar voor de rest super aardig is. Hij heeft bruin haar en houdt van compilaties maken;). AltijdCompilaties is dan ook zijn kanaal!
Als laatste is Harm: een blonde jongen van 16. Hij is altijd positief en maakt video's op HetGameS.
Dit zijn alle mensen! Hopelijk heb je er zin in. Ik kan nog maar een ding zeggen en dat is laterz laterz!!
JE LEEST
De squad: de meeting
FanfictionBritt, Marit, Roos, Julia en Krista zijn 5 vriendinnen die enorm fan zijn van de Squad. Wanneer Joost bekend maakt dat er een meeting komt willen ze er met z'n allen heen, alleen Krista haar moeder is het er niet mee eens. Krista mag bijna niks en l...