chapter 16

221 20 9
                                    

-next morning op maandag-
Joost pov

Aargh, vandaag weer school. Niet dat ik school haat ofzo, maar tis zo saai.. Wacht het is nog donker, hoelaat is het?? Ik pak mijn iphone erbij en ja hoor, tis pas 5 uur. Achja ik kan niet meer slapen dus ik ga rond derpen op social media. Twitter, insta, app, youtube; alles ga ik langs. Na alles gecheckt te hebben start ik mijn pc op: dan ga ik maar gta editten om half 6; ik hoef er normaal pas om half 10 uit omdat de eerste 3 uur uitvallen. Dusja, editten maar: ik heb toch niks beters te doen.
Mijn telefoon begint na een uurtje te trillen: het is Nynke. - godverdomme Nynke; niet alweer.- Typ ik en Nynke gaat bellen en ik besluit op te nemen.

N: hee Joostje
J: wat moet je.. wil je me weer terug nadat je me volledig hebt laten vallen?
N: goed geraden:) dusss jij ook?
J: nee fack off nyn, ik heb al met iemand anders. Joost, dit is niet slim om te zeggen; je weet dat je liegt. Dit gaat niet goed komen
N: zozo, wie is de gelukkige?
Shit... bedenk een naam Joost...
N: nou? Durf je het niet te vertellen? Is Joost een beetje bang?
J: gaat je niets aan Nynke. Ik hoef je niet, ze is veel beter dan jou.
N: o echt? Stuur dan maar een foto.. of lieg je?
Verdomme
J: ach joh, wat boeit jou dat, je bent gewoon jaloers zeker.
N: je bluft, jij WIL me jaloers maken door te lullen.
J: ach fack off.
Ik hang op. Wat moet die kut van me? Ik heb mezelf flink in de nesten gewerkt...
Ik zie een bericht van Nynke: -wacht maar tot op school Joost. Ik kom achter de waarheid. -
Waar ben ik aan begonnen?? Ik zucht en besluit verder te gaan met editten.

Jeremy pov

Het is pauze, ik zit met de vaste groep aan een tafel: Link, Hanna, Lotte, Mila, Pim, Tom en Annelie zit op mijn schoot. Dit voelt niet goed.. 'Annelie? Kan je even meekomen?' Vraag ik en Annelie knikt. Hand in hand lopen we naar buiten en gaan we op een bankje zitten. 'Wat is er Jer?'. Annelie kijkt me aan en ik slik: 'Ik moet je wat vertellen: sorry als ik je pijn ga doen maar ik denk dat ik verliefd ben op een ander..'. Ik hang mijn hoofd naar beneden, maar Annelie tilt hem op: 'Als je verliefd bent op een ander moet je het uitmaken Jer, ik ben niet boos ofzo maar ik heb het beste met je voor. Vrienden?'. Ik knik en nadat we elkaar een VRIENDSCHAPPELIJKE knuffel hebben gegeven lopen terug naar de rest. 'Zozo; was het gezellig?' Grapt Link, maar we negeren het en gaan zitten waar we net zaten, maar dan naast elkaar en gaan gewoon door alsof er niks is. Als Link maar niets merkt; is alles goed.

Link pov

Sinds de pauze doet Jer zo raar.. zal ik het hem vragen?? Acg, als hij t me wil vertellen zegt ie t maar: ik ga niet de nieuwschierige uithangen. Ik doe mijn oortjes in en zoek nightcore op; angel with a shotgun (ik zal hem bij de media doen: aanrader!), en ga aan het werk. Ik moet nog veel editten dus kan ik het beter nu afhebben:)
Wanneer de bel gaat loop ik naar mijn kluis en voel ik plotseling een hand op mijn schouder, het is Annelie: 'Link? Zou je samen kunnen fietsen? Ik wil het ergens met je over hebben..'. Ik knik en samen lopen we naar fietsenstalling.

(Nieuw hoofdstukje; thanks voor 1,18K♡)

De squad: de meetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu