We beginnen nu met de squad povs!
Pov Joost
We zitten met zijn allen te skypen, Link, Harm, Jeremy, Pascal en ik. "Wauw" begin ik, "die fan meeting was een goed idee van je Link: ik krijg super veel reacties en tweets van mensen die komen.". "Zien jullie wat ik zie?" begint Harm. Iedereen schudt zijn hoofd en ik haal mijn schouders op. "Julia, Roos, Krista, Britt en Marit komen ook!". Roos is mijn grootste fan, Julia die van Harm, Krista die van Jeremy, Britt die van Link en Marit van Pascal. Hele hype maar toch lieve fangirls. "Weetje wat?" zegt Jeremy, "eigenlijk zou ik Krista een followback moeten geven..". "Ze verdient het wel.. Qua support.". Even later deelt Jer zijn scherm en klikt op volgen. "Maak je klaar voor een spam Jer." zei Harm en ja hoor: het stroomde vol met dingen als idbdidhdkebwosbJER. We moesten lachen, best schattig tbh. 'Joost, kom je eten?' hoor ik mijn moeder roepen en zeg alvast gedag tegen iedereen: Jeremy, Link, Harm en ik spreken af dat we rond half 3 skywars op gaan nemen voor Jeremy zijn kanaal. Dan sluit ik mijn computer af en loop ik de trap af naar de keuken, daar ligt brood, boter en vleeswaren/kaas klaar. Wat is mijn moeder toch lief:3 Ik smeer mijn brood en ga naast Nikki op de bank zitten. Ze kijkt South Park, en ik besluit gezellig mee te kijken.
Als ik mijn brood en drinken op heb, pak ik mijn telefoon erbij. Ik check mijn twitter mentions en zie dat ik een DM heb. Wacht, is die van Roos? Jep: ''Hey Joost, ik weet niet of je dit leest, maar ik wil je bedanken. Dankzij jou ken ik mensen die ik anders niet had gekend. Ik ben trots op je<3''. Man O Man, wat kan zij dat toch schattig zeggen! Wow wat?.. Laat maar, eerst even antwoorden: ''Dankje Roos<3 de hele Squad weet dat jullie komen op de meeting en we verheugen ons erop! Zie je dan<3''. Zo, die gaat nu dood volgens mij xD. Ik kijk even hoelaat het is: kwart over 2. Ik loop weer naar boven en start mijn pc weer op, start minecraft op en kijk of er al iemand op teamspeak zit: Link en Jeremy zitten er al. 'Hallo mensen!' zeg ik en ik word vriendelijk verwelkomt. 'Harm komt er zo aan.' zegt Jer en we doen alvast een voorpotje. 'Joost is er wat? Je kijkt zo verliefd.' vraagt Link. 'Wat? Verliefd? Ik? Nee man.' zeg ik zelfverzekerd: 'Fack, ik ben dood.'. Jer begint te lachen, maar binnen 2 minuten is hij ook dood. 'THAT'S WHAT WE CALL PAYBACK!' roep ik en ik begin ook te lachen.
Wanneer Harm er is beginnen we eerst even gezellig te praten. 'Maar Joost, wat was er nou net tijdens het potje?' vraagt Link en ik merk dat ik het wel moet zeggen: 'Tsja, ik kreeg een lange DM van Roos en die heeft me persoonlijk best wel geraakt. Ze zei dat ze super trots op me is en me super dankbaar is dat ze de vrienden die ze nu heeft door mij kent.'. 'Das toevallig,' zei Harm, 'zo'n DM heb ik precies gehad van Julia.'. Wanneer Link en Jer ook op hun twitter kijken, zien ze hetzelfde. 'Vast weer een afspraak van de meiden. Pascal heeft er ook een denk ik. We kunnen ze bedanken in een tweet. Ik bedoel, geef toe: spacende fangirls als hun is toch best grappig om te zien.'. Zeg ik en voor we beginnen spreken we af wat we tweeten en hoelaat. Is kijken hoe ze reageren.. 'Het is tijd voor een potje Team Skywars en vandaag ben ik hier weer met tha SQUAD.'
(A/N: weer een beetje laat voor een hoofdstuk, maar ik wou er toch even een maken. Morgen is er een kans dat er geen hoofdstuk is omdat ik gezellig met vrienden naar Hellendoorn ga. Sorry alvast:()
JE LEEST
De squad: de meeting
FanfictionBritt, Marit, Roos, Julia en Krista zijn 5 vriendinnen die enorm fan zijn van de Squad. Wanneer Joost bekend maakt dat er een meeting komt willen ze er met z'n allen heen, alleen Krista haar moeder is het er niet mee eens. Krista mag bijna niks en l...