(In de a/n staat een vraag, je doet me een plezier als je die wilt lezen/beantwoorden♡)
- 'Yodieyo!' 'Hejo!' Horen Harm en ik en Jer en Link komen eraanlopen. We stappen bij Link in de auto en na 5 minuten zet hij Harm en Jer af bij Jeremy thuis. 'Morgen half 1 halen jullie ons op he!' Zegt Harm en Link knikt: 'tot morgen!'. Link start de auto en rijdt de straat uit. Ik blijf naar achter kijken tot ze weg zijn.-
Ik stap uit de auto en Link parkeert voor het huis. Telkens als ik hier ben is het weer raak: ik verbaas me over hoe mooi het huis eigenlijk is. Link stapt de auto uit en loopt naar de voordeur. 'Kom je of blijf je daar de rest van de dag staan?' Zegt Link en er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. Ik lach en loop naar de voordeur. Ik loop naar binnen, leg mijn tas op de trap, doe mijn schoenen uit en begroet de ouders van Link. Na vrijwel 5 minuten lopen we naar boven. In Link zijn slaapkamer ligt een matras klaar: alles is al opgemaakt. 'Zozo, heb je dat zelf gedaan of..'. Vraag ik en Link begint te lachen. 'Wat denk je: ik ben te lui hiervoor; had opnamens met Ronald voor skywars'. 'Had ik kunnen verwachten haha.' Zeg ik en ik ga op het zachte matras zitten. Er valt een ongemakkelijke stilte en na een paar uur en een paar opnames later word het onderbroken door de stem van Link. 'Hoelaat is het?'. Ik kijk op mijn telefoon en ga naast hem zitten. 'Half 6, zullen we eten maken? Je ouders zijn toch uit eten.'. Link knikt en ik sluit mijn laptop af terwijl Link een leuk muziekje opzet. Ik pak mijn moment en begin random te djenzen. Link kijkt me raar aan en schiet in de lach. 'Wat ben je aan het doen??'. Ik begin te blozen en loop de kamer uit naar beneden.
Link pov
Hoe akward was dit moment op een schaal van 1 op 10? Nou 100000 . Ik haal een zak aardappeltjes uit de koelkast en pak alvast een paar pannen. 'LIINNKKK! WAAR IS DE DIEPE PAN??!'. Hoor ik Joost roepen en ik kijk in de pannen kast en daarna overal. 'Huh, weg..' (SQUAkantie memories) . ik kijk nog een keer goed en besef me dat de pan gewoon GONE is. 'Dan maken we de gehakt in een diepe pan' zeg ik en Joost kijkt me aan als of er een eenhoorn op mijn hoofd rijdt. 'Hoe?'. 'Idk.. olie ofzo?'. Ik schud en leg alle pannen terug en zet de over aan. "Ik zag nog twee pizza's liggen, salami en margerita. Welke wil jij?' 'Salami.. Dat weet je toch wel??'. Ik zwijg en doe de twee pizza's in de oven. '15 minuten wachten.. Pewdiepie time!'. Als hier iemand fanboy van Pewdiepie is, is het Joost Bouhof.. geloof me. 'Oeh een nieuwe corpse party!'. Ik klik de video aan en gelijk begint Joost te lachen. 'HAHAHAHA BOTER AAN JE KONT SMEREN!' We lachen ons kapot en waneer de video afgelopen is haal ik de pizza's eruit en haalt Joost onze laptoppen van boven om te gaan editten.
(A/N: SORRY!!!!!!! IK HAD GEEN INSPI, BINNENKORT KOMT ER HET EINDE VAN DIT BOEK! IK HEB EEN VRAAG:
WILLEN JULLIE EEN FANFIC WEER OF EEN NORMAAL BOEK MET DE SQUAD ERIN? IK HEB VOOR BEIDE IDEEËN MAAR JULLIE ZIJN AWSOME DUS DRM!♡)
JE LEEST
De squad: de meeting
FanfictionBritt, Marit, Roos, Julia en Krista zijn 5 vriendinnen die enorm fan zijn van de Squad. Wanneer Joost bekend maakt dat er een meeting komt willen ze er met z'n allen heen, alleen Krista haar moeder is het er niet mee eens. Krista mag bijna niks en l...