Chapter !7

198 15 1
                                    

~ 'zozo badgirl hoor broot!' Hoor ik ze zeggen maar ik besluit het te negeren en ga me verder focussen op de les.

Na de bel

Ik pak mijn spullen en vertrek naar de kluisjes. Wanneer ik de gang in wil lopen word ik tegen de muur aangeduwt: 5 grote schaduwen zie ik voor me: een met een stok. Ik word op de grond geduwd en zie de stok dichterbij komen: 'HEELLPP!'.~

'He, val iemand anders lekker lastig!'. Zegt een opvallende stem en het groepje van Demi draait haar hoofd en begint keihard te lachen. Wacht.. die stem.. is dat LINK? Ik kijk naar rechts en kijk met mijn knalrode ogen recht in de ogen van mijn held met zijn wel bekende Zelda shirt aan. 'MICHEAL!' roep ik maar inplaats van antwoord van Link krijg ik een harde tik van de stok: 'Bek houden jij! Zozo, what the hell wil JIJ tegen ons doen? Je lieve vriendinnetje redden zeker? Ik zal maar snel weggaan voordat jij ook aan de beurt bent.' Hij komt dichterbij en knikt naar mij of alles goed is. Ik knik terug en hij kijkt Demi strak in haar ogen aan: 'Ik zou als ik jou was snel oprotten..'. Demi kijkt beledigd en valt daarna bijna om van het lachen.

~Link pov

'JIJ? Laat me niet lachen.. Haal je nerdjes er maar bij: ik heb nog een appeltje te schillen met Jeremy. Beetje het uitmaken met Annelie..'. Wacht.. 'A..an..annelie?' zeg ik en ik zie Annelie naar voor stappen. 'VIND JE HET NORMAAL WAT JE MIJ HEBT AANGEDAAN VERDOMME?!' Roep ik en Annelie lacht: 'Jer komt er zo aan Deem..'. Ik zie Britt kijken zovan" the fack is going on" en ik knik dat het goed komt. 'Wat nou Annelie?!' Hoor ik achter me en ik zie Jeremy aankomen. Ik laat hem erlangs en gelijk ren ik op hem af: Jer heeft inmiddels de stok afgepakt en staat kwaad voor Annelie en Demi.. 'En nu oprotten, en laat je niet weer met een vinger aan Britt zitten. Begrepen?'. Zeg ik en Demi kijkt ons arrogant aan en ze lopen giechelend weg. Ik loop naar Britt toe en strek mijn hand naar haar uit: 'alles goed?'. Britt knikt en met z'n drieeen lopen we weg.

'Ik ben he le maal flebburgasted' zegr Britt en we gaan na tien minuten lopen op een bankje zitten. 'Echt alles goed?' vraagt Jeremy en Britt knikt: 'Behalve mijn oog is alles oke hoor:)'. Britt begint te blozen: 'Ik wist niet dat jullie hier op school zaten.. hahah'. 'Ik herkende een stem en liep erop af. Bleek jij te zijn. En daarna bleek Demi dus eigenwijs te doen.'. 'He ik moet gaan, even de make-up bijwerken zodat me ma niet woedend word haha. Mag ik nog even een selfie?' Zegt Britt en we knikken. Britt pakt haar telefoon en na de selfie zeggen we gedag: 'Tot zondag he!' Roep ik na en Jer en ik naar lopen rustig het station. 'Blozen wat je deed joh!' zei Jer in ik grinnik. Zou ik Britt dan leuk vinden net als Jer Kris??..

(A/N: heeft effies geduurd, sorry guys♡)

De squad: de meetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu