- Ik zwijg en doe de twee pizza's in de oven. '15 minuten wachten.. Pewdiepie time!'. Als hier iemand fanboy van Pewdiepie is, is het Joost Bouhof.. geloof me. 'Oeh een nieuwe corpse party!'. Ik klik de video aan en gelijk begint Joost te lachen. 'HAHAHAHA BOTER AAN JE KONT SMEREN!' We lachen ons kapot en waneer de video afgelopen is haal ik de pizza's eruit en haalt Joost onze laptoppen van boven om te gaan editten.-
(Voor duidelijk: volgende ochtend (dag vd meeting)) (MARIT omdat bae pov)
*beep beep beep be-* 'UGH' ik hoor Julia en Britt kreunen en ik druk de wekker. Het is 9 uur, we hebben de fout gemaakt om pas om 4 uur te gaan slapen. 'Vandaag is de meeting whoop!!!' Zegt Julia en Britt staat op: '13:30 gaat de trein. Dat weten de anderen ook. Het lijkt me handig als we alvast ons klaarmaken.'. Ik knik. 'Moeten jullie nog douchen?'. De meiden knikken, 'ga jij maar eerst.' Zegt Julia en ik loop naar mijn kledingkast. Ik pak de kleding die er al klaar ligt: een simpele zwarte broek, een zwart hempje en mijn geblokte blouse. Ik gooi al mijn haar naar voren en maak er de lelijkste knot van die er bestaat, ach.. dat gebeurt nou eenmaal met van dat haar waarbij het lijkt alsof je met je vingens in het stopcontact hebt gezeten. Ik laat Julia en Britt achter en doe de deuren van mijn moeders kledingkast open, haal er mijn badjas, twee handdoeken en een washand uit en loop richting de douche. Ik doe de kraan aan en nadat ik mijn kleren uit heb gedaan stap ik de douche in.
Krista pov
Ik sta onder de douche, maar ipv van rustig zijn begin ik bang te worden: bang dat Roos mijn litteken ziet. Ik weet dat ze beneden wacht. Ik raak in paniek en merk dat er een traan over mijn wang rolt. Fack, dit kan niet; zal ze het zien? Zal Jer het zien sinds donderdag, wetende dat er werkelijk wat mis is? Ik besluit er niet aan te denken en nog even te genieten: ik pak het 1 minuut masker en masseer het in. 'Alles oke Kris?' Hoor ik Roos van beneden roepen. Shit, heeft ze me gehoord? 'Ja, ik ben bijna klaar!'. 'Ach, neem je tijd.. we hebben nog genoeg tijd en ik hoef mijn haar toch niet te wassen.'. Ik hoor de deur dicht gaan en ik was het masker uit mijn haar. Hoe slecht ben ik wel niet, ik lieg tegen mijn beste vrienden. Ik lieg tegen Jer, tegen iedereen. Ik besluit de kraan uit te doen en ik gooi een handdoek om mijn lichaam heen en de andere doe ik om mijn haar als een tulband. Ik stap de douche uit en loop naar de slaapkamer waar mijn kleren al klaar liggen. Ik kleed me om: een zwarte broek met scheuren, een rood hempje met mijn grijze vest als jas. Ik doe mijn sokken aan en pak de witte sneakers die in de hoek staan. Ik loop terug met een föhn in mijn hand en stop de stekker in het stopcontact.
Pov Jeremy
'He Harm, schiet je op? De jongens zijn er over anderhalf uur en we moeten nog opnemen!'. Ik neem nog een hap van mijn cracker en kijk wat rond op mijn twitter. 'Jaja, alleen nog tanden poetsen. Pak jij de camera en het statief?'. In plaats van antwoorden ren ik de trap op naar mijn zolderkamer om alles klaar te zetten. Ik hoor Harm de trap oplopen en binnen een minuut loopt hij naar binnen met 2 zonnebrillen. 'Ik vond deze twee op de trap. Kunnen we gebruiken?'. Ik knik en Harm zet de camera aan en na een kleine stilte beginnen we tegelijk: 'Yo mensen van hetgames.'. 'Leuke dat jullie kijken naar een nieuwe video.'. 'Dit is Jeremy.' 'Hoi. Dit is Harm.'. 'Hoi.' We beginnen te lachen. Even later begint Harm mij aan te moedigen om te atten. 'Atten atten atten atten!'. (Zie in de media dinges de video;)).
Na de opnames van de andere video's kleed ik me om, want ik zit onder de KANEEL?!. Jaja, kaneel. We hebben de cinnamon challenge opgenomen (JA dit zijn serieuse vid's. Zoek op HetGameS naar de challenges). Ook al namen we buiten op, door de wind zit ik eronder. Wanneer ik naar de badkamer loop gaat de bel. 'Shit, de jongens zijn er...'. Ik loop naar de voordeur en inderdaad, de jongens staan voor de deur. Wanneer ik de deur open doe, schiet Joost in de lach: 'JEZUS WAT HEBBEN JULLIE GEDAAN?!'. 'Opgenomen..meer niet. Loop maar naar binnen, ik kleed me even om als je het niet erg vindt.'. 'Hallo sappige mensen, ik kom eraan hoor.'. Hoor ik Harm vanuit de badkamer roepen. We negeren het en ik ren naar boven om een ander shirt aan te doen. Ik ga voor een gewoon wit shirt met een mouwloos vest. Ik graai naar mijn jas en ren weer terug naar beneden. De jongens zitten op de bank even te praten maar staan gelijk op als ik de voordeur open doe. 'WWWAAACCCHHHTTT!'. Roept Link en hij springt op mijn rug. 'GAASSTT.'. Ik val naar voren en knal vol op de de grond. Link begint keihard te lachen en met een rood hoofd loop ik naar de auto die voor het hek staat.
(Britt pov)
We zitten in de tram naar Rotterdam: ik zit naast Marit en de andere meiden zitten tegen mekaar aan gedrukt naast elkaar. Krista zit in het midden. 'Britt, Marit. Help!!' Lacht ze en de tram stopt plotseling waardoor Kris naar voren schiet. We lachen en ze probeert overeind te komen maar valt van de slappe lach weer om.
Wanneer ze eindelijk zit, stappen we uit de tram en lopen we naar het station. Nog een trein naar de plek van bestemming:). 'RENNEN! DE TREIN GAAT ZO!' Roep ik wanneer ik zie dat de trein over 3 minuten gaat. We rennen als een gek naar het perron en stappen net optijd in. 'Dat scheelde ook niks.. Nog 5 minuten en dan nog 5 minuten lopen naar het plein/park.' Zeg ik en ik kijk uit het raam. We rijden langs de snelweg, wacht is.. die auto.. is dat.. JOOST! 'KIJK IS UIT HET RAAM!' Roep ik en de andere meiden herkennen de giraffe gelijk. 'Als ze ons herkennen word het pittig awkward..' zegt Julia en ik lach licht.Joost pov
'HEY. WHAT TIME IS IT?' Zing ik en met z'n allen brullen/zingen we door de auto. 'IT'S MUFFIN TIME. IT'S MUFFIN TIME. Ecxually its 12.40. SOMEBODY KILL ME!' 'IT'S FANGIRLTIME!'. 'Wow wat zei je Jer?' 'It's fangirl time: er rijden fangirls naast ons in de trein..'. Ik gooi mijn hoofd naar rechts en ja hoor, de famous 5 zitten daar.. 'Flippen ze nou?' Vraag ik en Link begint te lachen. 'Het zijn fangirls, tuurlijk flippen ze..'. 'He Jer, misschien kan je het vertellen?' Zeg ik en Harm kijkt op. 'Nee, ze zien het wel bij de meeting.' Knipoogt hij en kijkt weer naar de trein die uit ons zicht verdwijnt.
Pov .. geen pov maar interview meneer (Don wat doe je hier xD)
Na nog 10 minuten rijden komen de jongens aan op de plek van de meeting. Per toeval is zijn er veel mensen, maar niet de 5. 'Ze komen wel, pas op;).' Zegt Harm en ze beginnen alvast met foto's en handtekeningen uit te delen.
Het blijft rustig tot het moment dat ze komen. 'JOOST!' Joost kijkt om en Roos kom op hem afrennen. Hij sprijt zijn armen en Roos begint hem te knuffelen 'DE AANVAL BEGINT, IEDEREEN OPLETTEN!' Roept een van de fans, en ja hoor: daar komt nummer twee. 'HARM!' Julia komt aanrennen en Harm schrikt op, hij draait zich net optijd om om de aanval van Julia te zien. Pascall, Link en Jeremy kijken om zich een en Pascall zucht. 'Waar blijft de rest?'. 'Ik heb werkelijk geen id..'. Jeremy wordt onderbroken door een jonge, harde meisjes stem. 'LINK!'. Britt komt nog harder aanrennen dan iedereen en wanneer ze bij Link is vallen ze samen op de grond van het lachen. 'Dit begint steeds awkwarder te worden tho.' Zucht Jeremy en iedereen gaat verder met foto's maken en handtekeningen uitdelen.
Vijf minuten later galmt er een stem over het plein, de verwachte harde stem van Marit maakt Pascall wakker en hij draait zich om. Met hoppende krullen komt Marit aanrennen en ipv bespringen stopt ze pal voor Pascall zijn neus. 'Hoi streamer.' Zegt ze droog en dan geeft ze hem een knuffel. 'Is iedereen er? Ik moet wat bekend maken!'. Vraagt Jeremy en iedereen gaat om hem heen staan in een kring, verwacht wordt dat iemand zo aankomt rennen dus wordt er een pad vrijgehouden. 'Duss.. Wat wou je vertellen?' Vraagt Link en Jer knipoogt. 'Heb geduld.' Er klinkt gefluister over wat er gebeuren gaat maar na een stem valt alles stil. 'JER! JA, JA, JA, JA! DAT IS MIJN ANTWOORD!'. Krista komt vanuit de verwachte hoek aanrennen en binnen enkele seconde springt ze op en geeft ze Jeremy een knuffel. Jeremy kijkt op en geeft haar een zoen op haar wang. 'JERSTA!' Schreeuwt Marit en gelijk wordt er door de menigte van fans 'JERSTA' geschreeuwd. 'Ja mensen, dit wou ik vertellen! Krista en ik zijn officieel een stel!'. Er klinkt hard applaus en daarna wordt er al gauw 'zoenen!' geroepen. Jeremy haalt zijn schouders op en knipoogt naar Krista. Ze ziet de knipoog en knikt. Ze lopen naar elkaar toe en geven elkaar een kus. Weer klinkt er applaus en zo gaat de meeting nog lang door.
(A/N: eerste ship is gemaakt, nog 4 te gaan whoop! Maar wat gaat er gebeuren tussen Jeremy en Krista en de rest? Hehehe, xl chapter van bijna 2000 worden:))
JE LEEST
De squad: de meeting
FanfictionBritt, Marit, Roos, Julia en Krista zijn 5 vriendinnen die enorm fan zijn van de Squad. Wanneer Joost bekend maakt dat er een meeting komt willen ze er met z'n allen heen, alleen Krista haar moeder is het er niet mee eens. Krista mag bijna niks en l...