Chapter 17

203 19 9
                                    

- Link pov

Sinds de pauze doet Jer zo raar.. zal ik het hem vragen?? Acg, als hij t me wil vertellen zegt ie t maar: ik ga niet de nieuwschierige uithangen. Ik doe mijn oortjes in en zoek nightcore op; angel with a shotgun (ik zal hem bij de media doen: aanrader!), en ga aan het werk. Ik moet nog veel editten dus kan ik het beter nu afhebben:)
Wanneer de bel gaat loop ik naar mijn kluis en voel ik plotseling een hand op mijn schouder, het is Annelie: 'Link? Zou je samen kunnen fietsen? Ik wil het ergens met je over hebben..'. Ik knik en samen lopen we naar fietsenstalling.-

Ook dat nog: ik kom aanlopen en zie 2 jongens een spijker in mijn fietsband steken. Ik ren ernaar toe: 'HE, oprotten!' roep ik en als ik er ben krijg ik een vuist vol in mijn gezicht. Ik val met een knal op de grond en Annelie loopt weg alsof er niks is en begint te lachen. 'Annelie! Was dit de bedoeling? Alleen maar om Jeremy het kwalijk te nemen dat ie verliefd is op iemand anders? Jaloerze bitch..' roep ik en Annelie draait zich om en terwijl ik op de grond lig begint ze boos tegen me aan te trappen met tranen in haar ogen. Ik kan niks doen en laat haar gewoon trappen..
'HE! OPROTTEN JA?' hoor ik even later een bekende stem roepen: het is Jeremy. Annelie draait haar hoofd met een ruk om en rent dan met huilend weg. 'Wacht.. Annelie?! ANNELIE!' roept hij, maar Annelie negeert hem en rent huilend maar stevig door. Jer komt naar me toe gerend en tilt me omhoog: 'He gaat ie?'. 'Zie ik eruit alsof het goed gaat Jer?' Zeg ik geirriteerd en Jer kijkt me aan: ik ben blauw, mijn neus bloed en op mijn been is een schaafwond aan het bloeden. 'Sorry' zegt hij en ik knik: 'maakt niet uit, dankje dat je bent gekomen.'. 'Daar zijn vrienden voor he' zegt hij en samen lopen we met de fietsen in onze handen naar huis. 'He, anders blijf je effies bij mij: er is toch niemand thuis.' Zeg ik en Link knikt: 'sure.'.

Britt pov (umdat ze weinug vurkumt♡)

Wrm duurt school zo lang? Het is zo stil zonder Kris, Juul, Roos en Marit! Ik besluit me erbij neer te leggen en doe mijn oortjes in. Ik zie mijn kalender langsvliegen en droom weg: nog 6 daagjes en dan meet ik mijn helden♡.

'Britt, wil je even die dingen uit je kop halen en opletten?' vraagt meneer Juirek en ik haal met een diepe zucht de oortjes uit mijn oren en doe mijn muziek uit. Naast mij hoor ik een groepje meiden grinniken, wat een verassing (proef t sarcasme), het is het populairste groepje vd school: Melissa, Paulien en Rina. Ze kijken me aan alsof ik een klein, niet populaire zandkorrel ben waarover ze de baas kunnen zijn. Ach, als ze zich goed voelen bij mensen pesten snap ik het ook niet meer.. 'zozo badgirl hoor broot!' Hoor ik ze zeggen maar ik besluit het te negeren en ga me verder focussen op de les.

Na de bel

Ik pak mijn spullen en vertrek naar de kluisjes. Wanneer ik de gang in wil lopen word ik tegen de muur aangeduwt: 5 grote schaduwen zie ik voor me: een met een stok. Ik word op de grond geduwd en zie de stok dichterbij komen: 'HEELLPP!'.

(Pampampammmm)

De squad: de meetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu