Chapter 27

141 12 1
                                    

- Maar ik was niet gegaan, ik buig me over haar heen en leg mijn lippen op die van haar. 'Ik hou van je'. Zeg ik en Julia bloost. Wanneer ik bij de deur sta hoor ik Julia nog wat zeggen: ik hou meer van jou♡'. Ik knip oog naar haar en verlaat de kamer.-

Pov Link
(Paar uur later)

Nadat ik als laatste bij Julia ben geweest, lopen we met z'n allen het ziekenhuis uit. 'Ik heb de moeder van Julia op de hoogte gesteld, ze is de hele week weg dus hebben we afgesproken dat ze bij mij blijft.' Zegt Britt en ik knik. 'Als alles goed is mag ze vanavond rond als 7 uur het ziekenhuis verlaten.' Roos zucht en we lopen naar de mac voor het avondeten. 'Link?'. Hoor ik achter me, het is Britt en ze kijkt me bang aan. 'Kan ik je spreken?'. Ik knik en we lopen naar een bankje uit het zicht van de groep. 'Wat is er?' Vraag ik en Britt begint zacht te snikken. 'Ik..' Stottert ze en ik druk haar tegen me aan. Langzaam aan voel ik regendruppels en ja hoor, daar zitten we: in het parkje, in de regen, op een bankje, knuffelend. Ik hef haar hoofd op en geef haar een kus op haar voorhoofd. Ze lacht lief en ik laat mijn lippen naar haar lippen glippen, 'ik wist het nooit zeker. Maar nu weet ik het. Britt, ik hou van je.'. Britt kijkt van schrik op en rent huilend weg. 'BRITT!'. Roep ik maar ik krijg geen antwoord.. Wat doe ik verkeerd??

Britt pjov

Wat doe ik? Ik ren weg wanneer Link wat zegt tegen me.. Blijven rennen, denk ik en de rest van de groep zien me en rennen achter me aan. 'LAAT ME!' huil ik en ik sla de bocht om naar een smalle straat. Een steegje, perfect! Ik stop in een van de zijsteegjes en zak inmekaar op de grond. Tranen stromen over mijn wangen en ik ga liggen op een stuk karton. Ik probeer in slaap te vallen om alles te verwerken, maar het werkt niet.

Paar uur later

'BRITT!' Ik word wakker en doe mijn ogen open, ik lig niet meer op het karton, maar mijn hoofd ligt op Link zijn schoot. 'Alles goed?' Marit kijkt me aan met grote rode ogen en ik knik. 'Ik weet het niet meer' zeg ik met tranen in mij ogen en Link grinnikt. 'Ik wel, zegt hij en ik voel zijn lippen op mijn mond. Ik lach en ga rechtop zitten tegen Link. 'Duss, iedereen fixt behalve puscul en ik?' Zegt Marit en Pascall lacht terwijl hij een kus op haar wang geeft. 'Ik hou wel van je hoor♡'. We staan op en lopen naar het ziekenhuis toe. Daar staat Julia, Harm rent naar haar toe en til haar op. Julia lacht en we geven haar een knuffel, 'zullen we wat drinken op onze liefde?' Vraagt Krista, die op Jer zijn rug zit en we knikken.

Wanneer we het drinken hebben heft Jeremy het glas. 'Proost op deze geweldige meeting en liefde!' We klinken en drinken. Afscheid? Nee dankje. Ik geef Link een kus en we blijven bij elkaar en we fixen een hotelletje terwijl we doorkletsen

Dit was het LAATSTE NORMALE hoofdstuk!♡ iedereen super bedankt voor de support! Zie de laatste update en kies welk boek JIJ wilt zien!♡ Hierna komt er nog een en dan is dit boek klaar!♡
Ik hou van jullie allemaal; maar ik wil in het speciaal @secretytfan, @juliageneugelijk, @roosxwinkel en @itsmetheyoutubefreak bedanken voor hun support♡

See ya♡

De squad: de meetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu