~ Na tien minuten zijn we klaar en zegt Britt na lang gekletst te hebben gedag en vertrekt weer naar huis. 'Zullen we even patat halen en dan film kijken?' vraagt Roos en ik knik: 'lekker!'. We pakken onze boards en samen rijden we naar de friettent 3 straat verder. Ik bestel een broodje kroket en Roos een frikandel en na even wachten rijden we weer terug. 'Dat ging pittig snel..' zeg ik en we ploffen op de bank met cola en een bord patat met naast ons een zak chips voor later. 'Gaan we Catching Fire kijken?' vraagt Roos en ik knik: 'sure!'.
Na de film gingen we gelijk lekker slapen; nog 4 dagen omg!~
Joost pov
Het idee dat er nu al 70 man komt op de meeting is echt insane, laat staan het idee dat die mensen voor ons komen, en als laatste het idee dat we na 1 jaar onze grootste fans eindelijk zien. Dat klinkt heel verkeerd op een of andere manier; alsof je verliefd bent op diegene genaamd je grootste fan! Ik weet dan dat Jer.. 'Joost?' .. verliefd is op Krista en.. 'HALLO JOOST? LEEF JE NOG?'. Ik dwaal af uit mijn gedachten en zie Harm, Link en Pascall lachend op mijn pc scherm :'Zo, Joost leeft nog zo te zien: waar zat je aan te denken?' zegt Harm en ik haal mijn schouders op: 'over de meeting, meer niet.'. 'Je weet dat we nu de Build-Off moeten opnemen? Blijf je erbij?' Grapt Link en ik lach maar mee.. ik knik en we beginnen de opnamens.
-30 minutes later-
De build off zijn altijd zulke gezellige opnamens en meestal blijven we dan ook in de opneem sfeer; eerst wat team skywars voor Harm, dan wat gta voor Link en dan voor Melvin wat minecraft hunger games. Melvin verlaat het gesprek na het opnemen en ik nodig de rest vd squad en de striemer uit voor een meeting overleg:
U will get de namen dont wurry
Jer: goeiemiddag sappige mensen
L: halloa
P: een squad meeting overleg update Joost?
Joost: jep, hebben jullie alle reacties gelezen; fcking 70+ man komt daar aan zondag.. Wat willen we gaan doen? Chillen, praten en rondderpen?
Harm: ja, je ziet ons toch niet met zoveel man bijvoorbeeld de mac inlopen??xD
Jeremy: jou wel Hurmpje
Harm: verdomme Jer :3
Joost: blijvend bij het onderwerp: dat wou ik even weten.
Link: ik en Jer hebben nog wat leuks te vertellen he Jer.
Pjascal: HA GAAYY.
Link: niet dat Pas.. Jer en ik zijn Britt tegengekomen, tenminste ik...Link legt het hele verhaal uit en daarna besluit ik te stoppen en loop naat beneden voor wat eten, altijd lekker. Intussen was het al avond en besloot ik vroeg mn bed in te gaan, na wat social media en een dm gesprek met Roos val ik in slaap, dromend over de meeting en.. Roos??
(ROOS SENPAI JOOST DROOMT OVER JE OEHHHH♡ Heeft even geduurd, maar ik heb het druk met school enzo:0)
XX
JE LEEST
De squad: de meeting
FanfictieBritt, Marit, Roos, Julia en Krista zijn 5 vriendinnen die enorm fan zijn van de Squad. Wanneer Joost bekend maakt dat er een meeting komt willen ze er met z'n allen heen, alleen Krista haar moeder is het er niet mee eens. Krista mag bijna niks en l...