- 'Roos?'. Vraagt Kris en ik kijk op: 'Ja?'. 'Ik wil best vertellen wat er was, maar je mag niks zeggen. Ook niet tegen de andere meiden of de andere squad leden. Tussen ons 4.'. Ik knik en Krista begint te trillen, ik denk van blijschap, en ze begint te vertellen. 'En toen zoende hij me.'. Ik kijk op. 'WAAATTTT...' en Krista lacht. 'Link had gelijk, Jer is echt op me. Ik heb alleen gezegd dat ik even moest denken erover, maar ik weet het antwoord al. Ik verras hem op de meeting ermee:)'-
'Hoelaat is het?' Vraagt een stem vanuit de deurpost, het is mijn zusje Mila van 13 die mij met grote ogen aankijkt. 'Ik begin trek te krijgen Roos.'. Ik kijk op mijn horloge. 'Het is half 6, zal ik beginnen met het eten Mil?'. 'Komt mam niet?' Mila kijkt me met een vragende blik aan. Ik schud mijn hoofd en sta op om naar de keuken te lopen. 'Mam moet overwerken, ze is laat thuis: rond een uur of 10. Kom je Kris? En doe jij zo de tafel Milka?'. Krista staat op en ik aai mijn zusje over haar hoofd. Ze knikt en rent dan weer vrolijk naar boven, 'roep maar als je bijna klaar bent.'. Ik antwoord 'is goed' en loop naar de koelkast om groenten te pakken. 'Wat wil je eten?'. Vraagt Krista en ik kijk haar aan. 'Er ligt lasagne in, zin in?'. Krista knikt 'tis mn lievelings eten hahaha.'. Ondertussen snij ik de groente en bakt Krista het vlees.
Harm pov
Het is stil in huis, iedereen is weg. Zelfs mijn kleine broertje die verslaafd is aan zijn playstation! Iedereen heeft wat te doen, behalve ik. Ondanks dat ik over een uur weg moet naar Link, is het verdomde stil en verveel ik me dood. Alle opnamens zijn gedaan, de meeste video's zijn al geedit. Ik ben totaal inspiratieloos. -Verveel me dood, wie heeft er ideeen om wat te doen als niemand thuis is?- tweet ik, en ja hoor, Julia is de eerste die reageert: -kijk wat je gaat meenemen naar Link en speel anders gezellig een paar potjes minecraft mee met Marit en mij!-. -Cubecraft skywars?- antwoord ik en Julia antwoord wéér binnen 1 minuut terug: -Ja, lobby 12. Mijn MC naam weet je te vinden hé, tot zo:)-. Ik loop naar boven met mijn flesje cola en start mijn computer op. Vijf minuten later zie ik Julia en Marit staan. Ik word random gebeld op skype en zie dat het Julia is. 'Hoi Hurm!'. Hoor ik Marit zeggen en Julia zet haar face-cam aan. 'Hee Harm! We willen net de map Mushroom joinen, kom je?'. Ik knik en we joinen. 'HE NIET MIJ KILLEN HARM!'. Roept Marit en ik begin te lachen. ''PRENK!'. We lachen allemaal en na een paar potjes zeg ik de meiden gedag en sluit ik mijn laptop af. Ik haal mijn telefoon van de lader af en stop die twee in mijn sporttas. Drie uur reizen naar Link, maar eerst langs Den Helder voor Joost!
Wanneer ik net onderweg ben hebben fans mij al gespot, ik heb fotos gemaakt en nu zit ik in de bus naar het station. Wanneer ik op het station aankom loop ik naar de starbucks voor een kopje koffie, met de naam HutGums. Ik ga naar mijn spoor en ga gelijk in de trein zitten. Dit word awsome denk ik..(A/N: chapter 21 bij deze! Ik heb ook gelijk even een update: komende week heb ik toetsweek, dus als er weinig online komt weten jullie de rede!♡ Bijna 2K, super bedankt, iedereen!)
JE LEEST
De squad: de meeting
FanfictionBritt, Marit, Roos, Julia en Krista zijn 5 vriendinnen die enorm fan zijn van de Squad. Wanneer Joost bekend maakt dat er een meeting komt willen ze er met z'n allen heen, alleen Krista haar moeder is het er niet mee eens. Krista mag bijna niks en l...