Chapter 13

232 19 2
                                    

(Even snel: DE MEETING WAS AWSOME♡♡♡)

- AARG HELP! Ik ga Joost bellen..

-he joost kan ik je even bellen? Ik ben helemaal in de war-
.....
-ik bel met Harm, moet ik je toevoegen?-
......
-Nee please, Harm gaat lachen..- -please joost-
.....
- oke dan, bel maar-
....

Joost: he sup? Je kijkt zo sip..
Jeremy: ik heb een probleem.
Joost: hoezo?
Jeremy: ik ben verliefd..
Joost: dat wist ik al.
Jeremy: nee, op Krista..
Joost: .......
Jeremy: ......
Joost: en Annelie dan?-

Annelie, shit. Annelie is mijn vriendin, we hebben nu bijna 2 jaar en met alle ups en down zijn we er wel doorheen gekomen. Op wie ben ik nou verliefd? Waarom is liefde zo lastig?:*(

Jeremy: je hebt gelijk, Annelie. Ik kan haar geen pijn doen. Maar ik ben bang dat mijn gevoelens voor Krista groter zijn. Annelie is een topmeid, maar we hebben ben ik bang teveel meegemaakt.
Joost: idk weetje: ik vind dat Annelie eigenlijk te is voor je. Het was opeens zo 'bam' serieus. Je moet het haar zeggen
Jeremy: maar ze verdiend geen pijn.
Joost: Jeremy, ze verdiend de waarheid. Je moet haar zeggen dat je verliefd bent op een ander. Dat verdiend ze serieus wel na 2 jaar.
Jeremy: je hebt gelijk, ze verdiend het. Ik weet niet of je het hebt gemerkt, maar Anne zelf is ook erg veranderd. Als ik bij haar ben flirt ze ook met andere jongens..
Joost: daarom, jullie waren altijd beste vrienden, laat je dat verkloten door een relatie?
........
Joost: denk daar maar over na. Ik ga pitten.
Jeremy: slaapze!
Joost: jij ook.

Joost heeft gelijk, ik moet dit niet verkloten. Ik bedenk me dat het 5 uur is en besluit mijn bed in te duiken. Ik kleed me uit en loop richting mijn bed. Ik zie mijn foto met Annelie en ik begin na te denken, is dit de moeite waard?

-next morning, half 11-

Mijn ogen worden geirriteerd door fel licht en langzaam open ik ze. 'ENZOOOO!' roep ik en een paar seconden later hoor ik gelach vanuit de badkamer: 'ik kon het niet laten hahahahaha'. Ik besluit het te negeren en loop naar mijn kast toe, kleren uitzoeken. Ik ga voor mijn dhd hoodie en een lichte broek, trek sokken aan en pak de gel uit de kast. Oke, haren doen en gaan...

Pov Julia:

We hebben het super gezellig, maar dan stopt Roos met lachen als ze op haar telefoon kijkt. 'He, sup?' Vraag ik en Roos kijkt me bezorgd aan: lees dit;
- hee meiden, ik wil hiermee even zeggen dat ik weg ga, weg van mijn leven hier. Ik weet niet of jullie mij ooit nog zullen zien, maar contact blijft er. Tenminste, als ik het volhou. Ik kan het hier niet meer aan. Ga niet achter me aan alsjeblieft, ik weet wat ik doe. Ik hou ontzettend veel van jullie, maar ik kan het hier niet meer volhouden.
Krista-

'Ze..' zeg ik en ik wordt onderbroken door Roos: 'ja, we moeten NU gaan.' en voordat ik t weet rent Roos naar buiten, baar haar longboard. Ik pak snel mijn rugzak en ga achter haar aan. 'Krista; ik weet dat je dit niet hoort, maar... BLIJF'

(A/N Thats it♡

De squad: de meetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu