Kap 8~ kraft

453 42 0
                                    

•Trianas POV•
Hur kunde han!? Jag trodde att han var min vän! Jag är så jävla sur, jag stormade ut från festen med tårar rinnande ner för kinderna. Jag hör fotsteg bakom mig, jag vände mig om och såg att det var Perry. Hon såg sårad och ledsen ut, hon slängde armarna runt mig och jag började gtåta mot hennes axel. Hon viskade tröstande ord och meningar, vi gick in i henner rum och hon hjälpte mig att tvätta bort mitt smink som nu var utsmätad över hela ansiktet.

•Darens POV•
Jag gav upp att följa efter henne när Perry smälde fast dörren framför mig, jag svor tyst för mig själv och gick in till vårat rum bredvid. Hur kunde jag? Jag är så jävla dum i huvudet! Hon var allt jag ville ha!? Jag slängde mig ner på sängen och tänkte igenom vad jag hade gjort, mina tankar avbröts när dörren öppnades sakta och en rödögd Triana stog där. Hon tittade på mig en lång stund, hon klampade in och snäste åt mig att hon går och byter om till pyjamas. Jag nickade till svar och följde blicken till badrummet.

•Trianas POV•
jag var helt bruten på insidan, det känndes som om någon hade slitit ut mitt hjärta. Jag dushade och bytte om, när jag var färdig gick jag ut ur badrummet och krockade i Daren. Han tittade på mig och smålog, jag flämtade till när jag såg att han inte hade någon tröja. Det var meningen att jag skulle vara sur på honom! Men jag kunde inte sluta stirra på hans bara överkropp, han fnissade till och sa "gillar du vad ser?" Vem tror han att jag är!? Jag puffade honom in i väggen, han flämtade till och gjorde så att jag låg på golvet. Jag försökte bryra mig loss ur hans grepp, jag morrde och kände ilskan stiga. Plötsöigt flög gan bakåt och började gurgla? Det vällde vatten från hans mun? Det var som om han drunknade på land. Jag tog ett jupt andetag och lugnade ner mig, jag sprang fram till honom och la hans huvud i min famn. Han öppnade sakta ögonen och sa "ja nu vet du hur du använder dina krafter"

Oregan Element HighWhere stories live. Discover now