kap 11~ Rumskompis

402 32 0
                                    

•Trianas POV•
jag gick med raska steg mot rektorns kontor, fan heller att jag tänker dela rum med den där jäveln?! Jag slängde upp dörren, han stannade till och såg rädd ut. "Vad kan jag hjälpa dig med?" Frågade han med en lung röst, orden bara sipprade ut ur mig. Han nickade till svar och reste sig han bad mig att sätta mig ner på den blodröda läder fåtöljen.

•Perrys POV•
Jag tassade till rektorns kontor, jag skulle hämta mitt betyg. När jag knackade försiktigt och öppnade dörren så såg jag Triana och rektor Figgins. Båda vände sig om och tittade på mig, jag harklade mig och mumlade att jag måste gå på toa. Jag sattt mig i soffan utanför och hörde hur båda skrek på varandra, jag kunde inte låta bli att tjuvlyssna, byta rum, idiont, och Daren var det enda ord som jag kunde urskilja. Jag tänkte på saken och kom på vad de pratade om, Triana ville byta rums kompis! Jag tassade in i rummet och sa att hon kan flytta in till mig.

•Trianas POV•
jag vände mig om och såg Perry stå vid dörren och erbjöd sig att jag kan flytta in till henne, ett leende spreds på mina läppar. Hon log tillbaka och gav rektor Figgins en frågande blick, hon suckade trött och nickade till svar. Perry hoppade i min famn, vi kramades i säkert 5 min. Efter det gick vi till hennes rum.

Oregan Element HighWhere stories live. Discover now