kap 32~ Uppgraderad

228 21 2
                                    

•Darens POV•
Jag öppnade ögonen och kände direkt den bultande huvudvärken. Jag satt mig upp försiktigt och försökte minnas vad som hade hänt, jag tittade runt mig och såg att jag satt på ett bord. Det var ett nästan exakt likadant rum som jag hade varit i tidigare, Erick! Var är han?! Jag flög upp på mina fötter och frös till när jag kände en våg av adrealin flöda genom min kropp, jag tog ett fast tag om border, lukter, så många olika lukter? Skrik? Varför hör jag vart enda litet ljud? Jag blundade hårt och skakade på huvudet i ett försök att rösterna och ljuden skulle försvinna. Jag misslyckades. Jag gick med hasande steg mot dörren och stannade när jag såg en gammal spegel, mina ögon? Mitt ansikte?! Min hy var ljusgrå/grön aktig och mina ögon var vita, som om de skulle ruttna. Mina tänder var svarta och mina läppar var torra. Jag försökte skrika men allt som kom ut ur min stinkande mun var en svagt stön. Va fan?! Jag blundade hårt och försökte ignorera huvudvärken. Då insåg jag vad jag hade blivit. Mortum.

•Perrys POV•
Jag sjönk ner på tröskeln med knäna upp till hakan, hon är borta, hon är faktiskt borta?! Jag kände tårar rulla ner för mina bleka kinder och varie andetag blev tyngre och tyngre.

Oregan Element HighWhere stories live. Discover now