Dziękuję za nominacje:
nastepczyni51. Czy lubisz anime i mangi? Jak tak to twoje ulubione?
Naruto Shippuuden :3 Mange tego też przeczytałam, chociaż tylko końcowe, bo za późno się z tym obudziłam, a z odcinkami jestem na bieżąco.
2. Czy mnie lubisz?
Pytanie to jest dość zawiłe, bo bądźmy szczerzy - nie znamy się ;)
Ale wydajesz się być w porządku.3. Ulubiony rodzaj książek?
Zdecydowanie nie przepadam za typowymi romantykami lub zwyczajnym książkami odpowiadającym czyjąś historie (wyjątki o badboy'ach). Bardzo lubię fantasy i tak szczerze powiedziawszy to lubie czytać cos co ma w sobie nieco z 'nienormalności' ;) Mam nadzieje, że się rozumiemy. Oczywiście kocham książki i to wcale nie oznacza, że takich zwyczajnych nie czytam :)
4.Ulubiona książka?
Na pewno jest to seria Darów Anioła napisana przez C. Clare. Lubię wiele książek, ale jeżeli miałabym wybrać to zdecydowanie byłaby to właśnie ta seria.
Za niedługo zabieram sie do czytania jej innych książek.5. Ulubiony film?
Z tych na których płaczę jest: Love, Rosie.
A tak ogólnie to polecam wszystkie odcinki Piratów z Karaibów, Szybkich i Wściekłych, Harry Potter, Igrzyska śmierci, niezgodna, Źli sąsiedzi.. i w sumie duzo by wymieniać ;)6. Ulubiona piosenka?
Mam ostatnio fazę na rockowe piosenki. Polecam zespół the offspring.
Rihanna for 5 sec & John Mamman Love Life - aktualnie
7. Masz zwierzaczka (rodzeństwo się nie liczy)?
Racja. Moi bracia to nie zwierzaki, a jakieś zdziczałe bestie, nawiedzające mnie codziennie, a szczególnie jeden, który jest dla mnie milusi jak chce kasę -.-
Mam psa skoro o zwierzętach mowa :3
I to by było na tyle z pytań :)
Nominuję:
Kessyilla
PaulaJoueur
Sheran_
hemmodoll
BlackBullet1Pytania:
1. Czym się inspirujesz?
2. Gdzie zaciągasz inspiracji?
3. Czy historie umieszczone w Twojej książce są nieco adekwatne do Twojego życia osobistego?
4. Ulubiony aktor i aktorka?
5. Ulubiony autor/autorka?
6. Ulubiona książka na wattpadzie i ogólnie?
7. Czy zdarza Ci się kłamać w dobrych intencjach? ;)Na dniach dodam kolejny rozdział BELLE :)
Trzymajcie się ♡
CZYTASZ
Belle (wolno pisane)
Novela JuvenilCzy gdy zaczniesz od nowa, to twoje życie stanie się 'lepsze'? Co jeżeli już pierwszego dnia szkoły, zostanie przyklejona tobie łatka, a ty nie będziesz miała na to wpływu, bo tak już miało być i tyle? Może 'nowe', wcale nie oznacza 'zupełnie nowe'...