Ah şu havaalanları dedemin jetimi elimden almasına inanamıyorum çokta bi şey yapmamıştım sadece bir kaç gün okula gitmemişsem ne olmuş yani bu arada ben size kendimi tanıtayım ben Aygün GÜÇ .18 yaşındayım . İnternette fenomenim ve ara sıra modellik yapıyorum ama bunun nedeni para kazanmak değil ünümü korumak .Sırf Tamay' ı gıcık etmek de diyebiliriz. Tamay kim diye sorarsanız hemen açıklarım...
Tamay ACLAN:
Aynı yaştayız ve aynı liseyi okuduk onunla da böyle tanıştık aslında okulda. Klasikti bizim hikayemiz öncelleri iki iyi dosttuk tabi o benim arkamdan konusana kadar sonra onu en büyük düşmanım ilan ettim. O günden beri böyleyiz birbirimizi eleştiririz ve etkinlik ve partilerle popülerliğimizi arttırırız ve tabiki birbirimizle her konuda yarışırız okul bitti ama içinden bir ses onu yine görüceksin diyo hadi bakalım.Neyse biraz daha ayakta durmadan biletimi alıyım.Okul bittiği için Türkiye 'ye geri dönüyorum ailemin yanını aslında bana kalsa burda tatilimi yaparım ama maalesef dönmek zorundayım.Ailemi seviyorum ama beni çok fazla kısıtladıkları ve zorladıkları için burayı daha çok seviyorum.Aaa sıra bana gelmiş.
-Meraba Türkiye için 1. sınıf bilet istiyorum.
- Tabi efendim ne zaman?
-Hangi günler var?
-2 güne bir uçak var isterseniz bugün de var.
-Hmm 2 gün sonra olsun.
-Tabi buyrun .dedi bir kadın ve biletimi verdi .Bende parayı ödedikten sonra arabaya doğru yol aldım.Daha 2 günüm var akşam arkadaşlarla kulübe falan gitsek.En iyisi ben Rosa 'u arayım.Rosa aranıyor...
3. çalışta açtı.
-Tatlım naber.
-İyi canım Mikael ile oturuyoruz (Mikael Rosanın sevgilisi)
-Hmm selam söyle akşam bir seyler yapalım mı? Uçak biletimi iki gün sonraya aldım.
-Olur ne yapmak istersin ?
-Bizim kulüpe gidelim eğleniriz bizim çocuklara da sen söyler misin eve gidip eşyaları mı topluycam.
-Tmm söylerim Byby
-Byby kulüpte görüşürüz.Rosa ile konustuktan sonra eve gelmistim hemen anahtar bulma çabama başladım ya cidden ben neden bu çantaya bu kadar çok şey koyuyorum ki zaten küçücük.Neyse bunu daha sonra kendime sormak için aklımın bir köşesine yazdım.En sonunda böyle olmayacağını bildiğim için tüm çantamı kapının önüne boşalttım.
-Ahh işte buldum.
Hemen çantamı toplayıp içeri girdim .
Direk odama çıkıp kıyafetlerimi bavula koymaya başladım.-Uff bunlar sığmıycak ya.
5dakika sonra
-Bunu mu yoksa bunu mu en iyisi ikisini de alıyım.
10 dakika sonra
- Ya ne kadar çok kıyafetim var böyle bi daha alışveriş yapmıycam.
15 dakika sonra
-Bunlar burada kalsın nasıl olsa geri dönmeyecek miyim ya
Yarım saat sonra
-Şükür sonunda bitti şimdi akşam ne giyicem ben ya ???
10 dakika yarısı bavul da yarısı hala gardırobun içinde olan kıyafetlerle bakıştıktan sonra
-Ahh... En yakın zamanda alışveriş yapmalıyım ne giyicem ben şimdi ya.
En sonunda üst kısmı beyaz askısız alt kısmı arkası ön tarfına göre 3-4 parmak uzun kısa toz pembe eteği olan bir elbise de karar kıldım(multimedya) beyaz bir sandalet ve elime beyaz bi çanta aldım kapı önündeki anahtar arayışım aklıma gelince çantama telefon ,cüzdan ve anahtardan başka bir sey koymadım.
Saçlarım düz olduğu için maşayı prize takıp su dalgası yaptım .Size fiziğimi anlatıyı uzun ve zayıfım zaten modellik yaptığımı söylemiştim bunun yanında siyah saçlarım ve koyu mavi gözelerim var kendimi güzel buluyorum ve çoğu zaman da bunu kullanıyorum ;-) . Saçlarımı yaptıktan sonra göz makyajımı yapıp dudaklarıma toz pembe bir ruj sürdüm. Aynaya baktığımda güzel olduğumu görüp hemen fotografımı çekip sosyal medyaya koyduktan sonra aşağıya indim.
Saate baktığımda 19:12 olduğunu gördüm saat sekizde kulübe giderim o zamana kadar bir seyler atıştırmak için mutfağa girdim.
Aslında iyi yemek yapardım ama şu anda pek vaktim olmadığı için bir sandiviç yapıp yemeye başladım.Bu aradada telefonumu çıkartıp sosyal hesaplarımda gezmeye başladım. Saat 19:45 olunca evden çıkıp arabama bindim.
Meraba arkadaşlar bu benin ilk hikayem umarım beğenirsiniz okuduğunuz için teşekkürler. Güncellendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tesadüfüm
Teen Fiction**KESİT** garsonlardan biri önümüze birer içecek koydu. A: Ben bir şey sipariş etmedim. R:Bende. Garson: Bunlar karşı masadaki erkeklerden. A: İstemiyoruz al götür şunu. Garson: Üzgünüm efendim geri alamıyoruz. A:Tamam sen git. Deyip yüzüme şirin bi...