Bölüm 3 ''Yağız KÖKSOY''

219 8 3
                                    

Merhaba ben Yağız KÖKSOY.21 yaşındayım ve Köksoy Holding'in başındayım. Kahverengi saçlarım ve siyah koyu gözlerim var. Kendimi yakışıklı bulduğumda doğru.Bir kardeşim var adı Mısra.

Şimdi havaalanındayız Amerika 'ya yeni geldik. Şirket için bir anlaşma yapmamız lazım tabi bir de bizim cadı yani Mısra alışveriş yapıcakmış buradan alsa dahi iyi olurmuş.

Bir kaç kişi önümde bir kız vardı çok düşünceli gözüküyordu. Acaba bir sorun mu var ? Aman banane ya diyip kızı izlemeye başladım. Çok güzeldi koyu mavi gözlerini 1-2 saniyeliğine gözlerime baktığında gözlerinde kaybolmak istedim. Tekrar bayana döndüğünde biletini alıp gitti .

M:Abi iyi misin daldın gittin?

Y:hıh aa şey evet .

M:Bak işte Denizde geliyor.

Deniz benim kuzenim ve iş ortağım.

D:Abi hadi araba geldi. dedi ve arabaya doğru yürümeye başladık. Bindikten sonra direk otele gittik.Yol yorgunu olduğum için hemen odama çıkıp yatağıma uzandım.Aklıma o mavi gözler geldi acaba kimdi o kız.

Birkaç saat sonra

Kapımın alıcaklı gibi çalınmasıyla uyandım

Y:Noluyo lan!!

Hemen kapıyı açtığımda üzerimde bir adet Deniz Köksoy buldum.

Y:Yerin rahat galiba.

D:hıh ne?

Y:kalksana oğlum üstümden.

D:Pardon abi kalkıyorum hemen.

Y:Noldu niye kapımı yumrukluyosun?

D:Abi akşam oldu hadi bir şeyler yapalım ben çok sıkıldım zaten Mısra'da odasında yarın ki alışverişi için mağazalara falan bakıyo yarın bizi çok yorucak buradan belli hadi bizde bir şeyler yapalım aşağıda bar gibi bir yer varmış oraya gidelim.

Y:Tamam ya ne konuştun çık da üstümü değiştiriyim.

D:Tamam lobi de bekliyorum.

Deniz çıktıktan sonra kıyafetlerimi koyduğum küçük çantamı aldım. Küçük çanta diyorum çünkü Mısra'nın getirdiği bavulu görünce benimki küçük çanta olarak kalıyor. Kıyafetlerimden kot bir pantolon ve beyaz bir gömlek alıp giydim. Ayakkabılarımı da giydikten sonra lobiye indim. Deniz koltuklara oturmuş bir şeyler okuyordu. Geldiğimi görünce ayağa kalktı ve kapıdan çıktı bende peşinden çıktım. Arabaya binip bir süre yol aldıktan sonra bar gibi bir yerin önünde durduk.

İçeri girip masalardan birine oturduk. Garsona sipariş verip Deniz ile içmeye başladık.5 -10 dakika sonra birkaç kız yanımıza oturdu. Aslında güzellerdi ama tek gecelik işte. Birkaç kadeh içtikten sonra etrafa göz gezdirdim ve yine o kızı gördüm bir arkadaşıyla konuşuyordu. Emin olmak için bir kez daha baktığımda gerçekten o kız olduğunu gördüm. Hemen garsonu çağırdım.

Y:Şu masadaki kızlara birer alkolsüz içecek götür.

Garson: Tabi efendim hemen.

Garson içecekleri götürdükten sonra kızlar bize doğru bakıp sonra garsona tekrar döndü. O bana bakıp çok güzel bir gülümseme gönderdi. Bu kıza gülümsemek ne kadar çok yakışıyor ya hep gülümsemesini isterdim. Sonra birden İÇECEĞİ YERE DÖKTÜ. Noldu ya daha yeni gülümsüyodu.

Ona bakarken birden yanlarına bir erkek oturdu. Şuanda onu dövmek istemem normal mi acaba? Uff daha göreli 2 gün olmamış bir kızı mı kıskanıyorum daha neler ya. Sonra beraber sahneye çıktılar ve şarkı söylemeye başladılar sesi çok güzeldi. Bitince gülümsedi ve arkadaşının yanına gitti. Tekrar garsonu çağırdım.

Y:Şu kızları masaya çağırın.

Garson: Tabi efendim.

Deyip gitti garson .Tekrar yanımıza geldiğinde kızın ''Ben o masada kadından başka bişey göremiyorum'' dediğini söyleyince iyice sinirim tepeme çıktı masamıza baktığımda 5 tane kızın olduğunu gördüm ve hepsini yolladım. Tekrar garsona işaret verince Deniz:

D:Noluyo abi niye gönderdin kızları ?

Y:Bir dakika Deniz.

Garson tekrar yanıma gelip kızın ilgilenmediğini söyledi. Bu kız ne yapıyor iyice sinirlendirmeye başladı beni. Birazcık (!) daha içip garsonu çağırdım

Y:Bana üstü kapalı bir tabak ve kalem kağıt getir hemen.

Deyip garsonu yolladım. Tabağın içine silahımın mermilerini boşaltıp koydum.

D:Abi napıyosun bırak zaten sarhoşsun.

Y:Sen bi karışma .

Kağıdı ve kalemi alıp içine ''hemen yanıma gel!'' yazıp gönderdim. Kağıdı açınca bana kısa bir bakış atıp tabağı açtı. Sonra çantasından bir şeyler çıkartıp tabağın içine koydu ve kağıda bir şeyler yazmaya başladı. Garson kağıdı ve tabağı getirince tabakta KURŞUN GÖRDÜM. Hemen kağıdı açıp içindeki yazıyı okumaya başladım ''İçi boş silahtan korkmamı bekliyorsun bari içine mermi koysaydın daha korkutucu olurdu ama merak etme ben koydum. Eğer bir daha böyle bir şey gönderirsen burada sağ çıkamasın. Ben mafyanın kızıyım kim ile konuştuğuna dikkat et!'' yazıp göndermiş. Gözlerime inanamıyorum. Deniz kağıdı okuyunca ağzı açık kalmıştı.

D:Vavvv abi bu kız neymiş ya.

Y:Deniz yarına kadar şu kızı araştır.

D:Tamam abi bakarım.

Dedi. 10-15 dakika daha kıza baktıktan sonra kız arkadaşı ile kalktı. Bizde biraz daha oturduktan sonra kalktık. Tekrar arabaya bindikten sonra otele gittik. Odama girip hemen bi duş aldım. Sonra yatağım uzanıp o kızı düşünmeye başladım mafyanın kızıymış o da bizim gibi acaba kimin kızı?

Bu düşünceyle uykuya daldım.

Okuduğunuz için teşekkürler ilk hikâyem bu yüzden lütfen nasıl olduğu hakkında yorum yapın.

Benim TesadüfümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin