Bölüm ''Küçük bir iddia''

215 10 0
                                    

Hatırlatma

Yazar'dan

-Ahh napıyorsun öyle korkuttun beni.

Dedi Aygün.

-Benden korkmana gerek yok. Dedi Yağız Aygün hemen cevap verdi.

-Merak etme ben de kolay kolay korkmam kulüpte anlamış olman lazım. Dedi alaycı bir bakış atarak.

-O konuya gelecek olursak biraz sarhoştum.

-Biraz?

-Tamam, biraz fazla.

-Neyse boşver bende öylesine dedim zaten.

Dedi ve sosyal hesaplarına göz gezdirmeye başladı Aygün amacı Tamay'ın partisi hakkında bir şeyler bulmaya çalışıyordu.

Yağız ise konuşmadan Aygün'ün ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu.

5 dakika sonra Can, Melis, Mısra ve Deniz bahçeye onların yanına oturdular.

Can hemen konuşmaya başladı.

-Biliyor musunuz İsviçreli bilim adamlarının yaptıkları bir araştırmaya göre en fazla araştırma yapan bilim adamları İsviçreli bilim adamlarıymış.

Can'ın yaptığı şaka ile herkes gülmeye başladı ortamdaki sessizlik havası uçup giderken kahkaha ve neşe ortamı oluşturdular.

Bir süre sonra Can'ın telefonu çaldı ve kalktı. Bunun üzerine Mısra konuşmaya başladı.

-Kızlar akşamki şirket partisinde ne giyeceksiniz?

Bu soru üzerine Aygün ve Melis hemen kafalarını Mısra'ya çevirdi ve vakit kaybetmeden Aygün konuşmaya başladı.

-Ne partisi? Melis'te ona eşlik ederek sordu.

-Evet, ne partisi?

Mısra ikisini de önce boş gözlerle süzdü çünkü ciddi olup olmadıklarının anlamaya çalışıyordu ikisinin de ciddi olduğunu anladığına konuştu.

-İnanamıyorum bilmiyor musunuz? Aygün;

-Neyi?

-Şirkette abimler büyük bir anlaşma imzalamışlar onun için bir parti organize ettiler.

Dedikleri anda Aygün direk Yağız'a baktı. Yağız;

-Evet, ama siz gelmiyorsunuz. Mısra;

-Ama abi ya lütfen. Yağız;

-Olmaz Mısra. Dedi bu konuşmadan pek bir şey anlamayan Aygün hemen konuştu.

-Neden gelemiyor?

Bunu beklemeyen Yağız önce afalladı ama sonra kararlı bir sesle cevap verdi.

-Çünkü orada bir sürü erkek olacak ben kardeşimi kurtların ortasına atmam. Aygün hemen cevap verdi.

-Eee yani bir sürüde kız olacak hem sen, Deniz, Yağız, Aras ve Can 'da orada olacak siz bize mi yoksa kendinize mi güvenmiyorsunuz? Dedi.

Bunu söylerken hem alaycı bir ton kullanmış hem de son cümlede Yağız'ı baştan aşağı süzmüştü Aygün.

Mısra, Deniz ve Melis gülerken Yağız iyice öfkelenmişti.

-Aras'ı tanıyorsam emin ol senide götürmeyecek. Dedi. Kendinden emin bir ses tonuyla Yağız.

Aygün'ün ise aklına harika bir fikir gelmişti ama onu uygulayabilmesi için Yağız'ın birazcık daha üstüne gitmesi gerekiyordu bunun için alaycı kısa bir kahkaha atıp en özgüvenli ses tonuyla konuştu.

Benim TesadüfümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin