MULTİ GÜZEL GÜNEŞLİ BİR GÜN.Aksiyonlu bir bölüm değil ama diğer bölülerin fırtına öncesi sesizlik moduda.
Aygün'den
Yine güzel bir sabaha uyandım. Çoğu zaman erken uyanmaktan nefret ederim ama pencereden bakınca yüzüme gelen güzel güneş ışığını görünce tüm nefretim uçup gidiyor.
Hemen altıma eşofman ve sporcu atleti giydim ve dışarı çıktım. Saat 06.30'du bu saate yeni yeni çalışanlar kalkardı. Yarım saat kadar koştuktan sonra içeri girip odama çıktım. Bugün çarşambaydı ve ben her çarşamba yüzmeye giderdim. Bu küçüklükten gelen bir alışkanlıktı boyumun uzaması için çünkü bazı araştırmalara göre yüzme basketboldan daha çok boy uzatırmış her hafta tekrarlayınca bende bırakamadığım bir alışkanlık oldu.
Evdekiler daha uyanmamıştı ama zaten Melis bilirdi benim her Çarşamba yüzdüğümü.
Kahve almak için mutfağa gittim ben çalışanlar yeni uyanıyor mu demiştim etrafıma baktığımda çok az kişinin uyandığını gördüm umursamayıp evden çıktım. Arabama binip her yaz gittiğim favori spor salonuna doğru gitmeye başladım.
Yağız'dan
Alarmın sesiyle uyandım sabah erken kalkmaktan nefret ediyorum. Odamdaki banyoya gidip soğuk bir duş aldım.
Hemen üstümü giyip aşağıya indim annem sanki benim hazırlanmamı bekliyormuş gibi ben gelince ayağa kalktı. Yanıma gelip kravatımı düzeltirken konuşmaya başladı.
-Oğlum bugün Rüzgar amcanlar kahvaltıya gelecek erken çıkma.
-Tamam anne.
Benim işime gelir Aygün'ü görürüm.
15-20 dakika sonra Rüzgar Amcalar gelmişti Aras ve Aygün yoktu.
Babam;
-Hoş geldiniz.
Rüzgar Amca
-Hoş bulduk.
Babam;
-Aras oğlum nerde?
Rüzgar Amca;
-Onun şirkette işi çıkmış erken çıkmak zorunda kaldı.
Babam tam Aygün'ü soracakken Mısra atladı oradan.
-Peki Aygün nerede?
Melis;
-Aygün Çarşamba günleri yüzmeyi sever oraya gitti erkenden.
Daha bir sürü konuştular pek dinlemedim açıkçası sadece şirketle ilgili olanları dinledim. Kahvaltıya geldiğimizde Rüzgar amcanın söyledikleriyle ona döndüm.
-Evet Aygün her yaz şirkette bana yardım eder zaten okulunu bitirsin bizim diğer şirketin başına onu geçiricem işleri öğrendi zaten.
Tam ben soracakken Mısra sordu.
-Hangi bölümde çalışıyor.
Rüzgar Amca;
-Çevirmenlik. 5 dil biliyor bu yüzden baya yardımı oluyor şirkette.
Yuhh 5 dil mi biliyor şirkete gider gitmez ilk işim Deniz'in Aygün hakkında hazırlattığı dosyayı okumak olacak.
Kahvaltım bittiğinde izin isteyip şirkette geçtim.
Dosyaların üstünde Aygün'ün dosyasını bulup okumaya başladım.
Adı-soyadı: Aygün GÜÇ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tesadüfüm
Jugendliteratur**KESİT** garsonlardan biri önümüze birer içecek koydu. A: Ben bir şey sipariş etmedim. R:Bende. Garson: Bunlar karşı masadaki erkeklerden. A: İstemiyoruz al götür şunu. Garson: Üzgünüm efendim geri alamıyoruz. A:Tamam sen git. Deyip yüzüme şirin bi...