İyi okumalar.Medya Aygün'ün ayakkabısı.Lütfen vote ve yorum.
Aygün'den
Sabah kalktığımda hâlâ dünden kalan bir yorgunluk vardı üzerimde, dün gerçekten dün ben sözlenmiştim hemde bir haftadır tanıdığım bir adamla. Aman neyse nasıl olsa sahte bir söz diye düşündüm.
Sırtımı yatağın başlığına dayayıp perdelerden sızan güneş ışıklarının odamı aydınlatmasını izledim.
Loş ışıkta odam daha güzel görünüyor bence.
odama göz gezdirirken yatağımın yanında ki masada söz yüzüğüm gözüme takıldı.
Tam elime alıp takıcakken aklıma gelen düşünceyle birden geri koydum nasıl olsa banyo yapacağım ya burada duracak ya da banyodaki çekmecenin üstünde ne fark eder ki diye düşünüp ayağa kalktım.
Giysi odama gidip siyah eşofman takımlarımdan birini aldım. Hemen giyip saçlarımı arkadan sıkıca topladım. Telefonumu ve kulaklığımı alıp bahçeye çıktım. Telefondan rastgele bir demi lovato şarkısı açıp onun muhteşem sesi ile koşmaya başladım.
Yarım saat kadar koştuktan sonra odama geri çıktım.
Dünkü sosyal medya bir anda sözlendim fotoğrafı koyduğun için gelen ani yorumlara ve mesajlara ve aramalara karşı telefonumu kapatmıştım ve hala açmaktan korkuyorum. Acaba bir iki ay açmasam sorun olur mu?
Rosa'nın bana nasıl haber vermezsin diye bağırıp çağırmaları olacağına eminim. Ama ona söyleyemezdim ki sadece boşver bir iki aylık bir heves diyebilirim aslında evet evet bence de böyle söylemeliyim.
Telefonumun önce açıp sonra sesini kısıp yatağımın üzerine koydum bakalım ben giyinene kadar ne kadar mesaj alacağım.
Kıyafet odama geçtim bugün gerçekten güzel görünüp sosyal medya iyi bir fotoğraf atmam lazım.
Kıyafetlerimi bakarken su yeşili mini eteğimi gördüm üstüme uzun kollu beyaz gömleği aldım. Beyaz bir kilotlu çorap ve fransa'dan aldığım harika su yeşili ayakkabılarımı(medya) giydim.
Makyaj masama geçip saçımı düzleştirdim hafif bir göz makyajı yaptım takılarımın arasından bronz karnıma kadar gelen kelebekli kolyemi taktım.
Birkaç tane yüzük bileklik ve toz pembe rujumla işte hazırım.
Korkak adımlarla yatağımın yanına gelip telefonu elime aldım. İşte başlıyoruz.
Oha yuh 72 cevapsız çağrı 50 tane mesaj ve 300 'e yakın bildirim.
Cevapsız çağrı ve mesajlarını çoğu Rosa'dandı.
Her şeyi boş verip fotoğrafımı çekip sosyal medya ya attım.
Üstüne 'Rengim su yeşili ' yazdım. Ve mutfağa indim kendime bir kahve yapıp sosyal medyada yapılan yorumları okumak için tablet mi alıp bahçeye çıkıp koltukların birine oturdum.
Kendimi sanki bir şey unutmuş gibi hissediyorum acaba ne?
Yağız'dan
Sabah güneş ışığının yüzüme vurması ile uyandım ciddiyim şaka yapmıyorum güneş ışıkları yüzüme vuruyo lan sanırım akşam perdeyi kapatmayı unuttum.
Kalkıp bir duş aldım ve lacivert takımlarımı giydim. Bugün Aygün ile inşaatı kontrol etmeye gideceğiz.
Aşağı indiğimde Mısra'nın magazin programı izlediğini ve programda Aygün ve benden bahsettiğini gördüm. Mutfağa girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tesadüfüm
Teen Fiction**KESİT** garsonlardan biri önümüze birer içecek koydu. A: Ben bir şey sipariş etmedim. R:Bende. Garson: Bunlar karşı masadaki erkeklerden. A: İstemiyoruz al götür şunu. Garson: Üzgünüm efendim geri alamıyoruz. A:Tamam sen git. Deyip yüzüme şirin bi...