Bölüm ''Hastane Kokusu''

136 8 0
                                    

Günledir bölüm yazamıyorum biraz meşgulüm bu yüzden size1450 kelimelik bir bölüm yazdım iyi okumalarr Lütfen voteleyin.

Aras hala kızgındı ona sabah merak etmişti kardeşini Aygün hafif üzgün bir sesle konuştu.

-O zaman sadece Melis tanıyor beni yıllardır her çarşamba yüzerim ben.

-Yok yani ben de tanıyorum ama unutmuşum sabahın köründe aklıma gelmemiş işte.

Yağız Aygün'ün yaptığına çok şaşırmıştı bu kız az önce ne yapmıştı sabah haber vermeden çıktığı için Aras kızarken birden Aras'ı suçlu konuma getirmişti bu kızdan korkulurdu gerçekten.

Aras;

-Neyse, Aygün not al.

-Tamam

-İnşaata kesinlikle 18 yaş altı çocuk çalışmayacak, her hafta inşaatın gidişatı kontrol edilecek ve plana uygun hareket edilecek, malzemelerin alımıyla ben ilgilenicem.

-Tamam yazdım.

Aygün not defterinden Aras'ın programına baktı bu hafta çok doluydu.

-Aras sen bu hafta çok dolusun bu hafta kontrole Can'ı mı göndereyim ben mi gideyim.

-Yağız ile sen git.

Aygün Yağız'a baktı Yağız kafasını 'tamam' anlamında salladı.

-Birkaç gün sonra gidelim

-Tamam

-Başka bir şey yoksa ben çıkıyorum.

-Çıkabilirsin.

Aygün koltuktan kalkıp kapıya yöneldi tam çıkacakken bir şey unutmuş gibi arkasını döndü.

-İçecek bir şeyler getiriyim mi?

-Sen yaparsan birer kahve olabilir.

Aras Yağız'a baktı Yağız sırıttı ve 'olur' dedi.

-Peki, nasılolsun?

Aras;

-Orta.

Yağız;

-Orta.

Aygün kapıdan çıktı. Abisine kahve yapmayı severdi ilk şirkete geldiği gün aklına geldi. 3 yıl önceydi.

* * *

-Atık burada çalışacaksın Aygün.

Aygün babasına uzaylı görmüş gibi baktı.

-Hadi ama baba ben ne anlarım şirket işlerinden.

-Büyüyünce şirketin başına geçeceksin.

-Evet, adı üstünde büyüyünce ben daha 15 yaşındayım buradakilere baksana 20-30 ben daha çok avm'deki yaş aralığına uygunum.

-Günlük en az 4 saat buradasın yoksa o çok sevdiğin kredi kartlarını unut.

-uff ne yapacağım ki ben burada.

Aras;

-Kahve yapmayı biliyor musun?

-Evet ne olmuş?

-Harika yeni kahvecim sensin orta kahve içerim her sabah kendi ellerinle yapıp servis ediceksin şirkete en alttan başlamak lazım.

Benim TesadüfümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin