İyi okumalar
Aygün'den
Ne sözlenmek mi ciddi olamazlar di mi? Ben Aygün GÜÇ sözlenicem hem de sahte bir söz olucak.
Melis:
-Baba ne diyosun ya yeni bir şirket kurup ya da bir proje yapıp ortak gibi görünsek de aynı sonucu alırız.Rüzgar Bey:
-Aynı sonucu almayız dünür olmak farklıdır.Aygün:
-Hadi Melis'i anlarımda benim sosyal medyaya 1 tane bile fotoğraf koymadığım biriyle sözlenmem pek inandırıcı sayılmaz.Hadi ama haklıyım di mi?
Rüzgar Bey:
-Biz bunuda düşündük siz en az iki güne bir bir araya gelip yemek falan yiyceksiniz hatta bu öğle yemeğinden başlıyorsunuz.Yazar'dan
Ediz Bey:
-Eee Yağız Deniz siz ne diyorsunuz? diye sordu merakla.Deniz:
-Amca ben hala şoktayım ama güzel fikir yani. dedi Melis'e bakarak.Belki de bu Melis'le yakınlaşabilmesi için bir şanstı. Bu sahte sözü gerçeğe çevirebilirdi. Ayrıca en az iki güne bir bir araya geliceklerdi ve Deniz Melis'i söz bahanesiyle istediği zaman görebilecekti.-Yağız: bence de güzel fikir baba. dedi Yağız o da Aygün'ü düşünüyordu ayrıca Aygün Yağız'ın sözlüsü olursa kimse ona yaklaşamazdı bile.
Erkeklerin bu sözleri üzerine Melis ve Aygün aynı anda onlara dönüp öldürücü bakışlar göndermeye başladılar.Bunlarda bizimle sözlenmeye ne meraklıymış ya diye içlerinden geçirdiler.
Sonra tekrar babalarına döndüklerinde bir cevap bekler gibi bakıyor olduğunu gördüler.
Bir kaç dakika sonra ilk pes eden Melis olmuştu hemen sonra da Aygün.
Melis:
-TamamAygün:
-İyi tamam.Ediz Bey:
-Ah bu arada şunu da söyleyelim gitmeden söz boyunca başka biri olmayacak hayatınızda ve buna tek gecelik ilişkileriniz de dahil. dedi .Rüzgar Bey:
-Katılıyorum 2 gün sonrada söz yüzüklerinizi takarız.▪▪▪
Yeni çiftler konuşmak için ve öğle yemeği yemek için bir restorantta buluşmaya gittiler.
Yağız kendi arabasıyla öndeydi Aygün onu geçmeye çalışıyordu Melis hastaneye Aygün'ün arabasıyla gelmişti ama o çok hızlı gittiği için Deniz'le geliyordu.
Aygün Yağız'ın bir türlü kendine yol vermemesine iyice sinirlenmişti. O anda aklına harika bir fikir geldi ve onu uygulamaya koyuldu.
Yağız Aygün'ün kendini geçmeye çalışmasından zevk alıyordu ona yol vermeyince sinirlenmesi ise onu çok eğlendiriyordu.
İleride kırmızı ışık yanıyordu Aygün aklına gelen planı uygulamak için yavaşça durmaya başladı Yağız onun durduğunu görünce kırmızı ışığı farkedip tamamen durdu. Aygün Yağız'ın durmasını fırsat bilerek gaza basıp kırmızı ışıkta geçti yol çok tenha olduğu için kolay olmuştu.
Yağız hızlıca kırmızı ışıkta geçen Aygün'ün arabasının arkasından bakakaldı böyle bir şey yapacağını hiç tahmin edememişti. Onu yetişmek için hızlıca gaza bastı ama maalesef Aygün çoktan gitmişti
Aygün yaptığı plan sonucu en öne geçmiş ve zaferinin tadını çıkartıyordu.
Melis Aygün'ün yavaşlayınca ne yapacağını anlamış ve hızlıca gaza basınca gülmeye başlamıştı.
Deniz Melis birden gülmeye başlayınca ne olduğunu anlayamamıştı. Melis olan biteni Denize de anlattı.
Birkaç dakika sonra herkes restorana geldi ve masalara oturup siparişlerini verdiler.
Konuşmayı başlatan Deniz oldu.
Deniz:
- vavv biz şimdi gerçekten ciddi ciddi sözlenecek miyiz?Aygün:
-2 aylığına sahte bir söz olucak ama sosyal medyada çok konuşulacak bence.Melis:
-Bencede hem yaz anısı olarak kalır bizim içinde.Yağız hiç bir şey söylemediği için herkes Yağız'a bakmaya başladı.
Yağız birden tüm gözler üzerinde görünce afalladı. Ve Aygüne Ne oldu ? bakışı attı.
Aygün:
-Müstakbel sözlücüğüm acaba sen de bir yorum yapar mısın ?Yağız'ın aklına takılmıştı söz.
Müstakbel sözlücüğüm.
Müstakbel sözlücüğüm.
Müstakbel sözlücüğüm.
Bir anda Deniz'in koluna vurmasıyla kendine geldi.
-Imm ne diyoduk?
Aygün:
-Bir yorum yapsan diyoduk.Yağız:
-Bence güzel hem birbirimizi tanıma fırsatı bulmuş oluruz hemde babalarımızın işime yarar.Yağız böyle söyleyince herkes kafasını salladı. Birden Aygün'ün aklına 2 gün sonra olacağı geldi.
Aygün:
-Melis 2 gün sonraya nasıl hazırlanıcaz ya yemekten sonra Mısra'yıda alıp alışverişe gidelim. dedi hızlı hızlı.Melis kafasını sallayıp yemeğine döndü. Aygün'ün bu hızlı ve telaşlı hali Yağız'ın çok hoşuna gitmişti içinden Sahte söz için bu kadar telaşlanıyorsa gerçeği için ne kadar telaşlanır acaba? diye düşündü.
2 gün çok çabuk geçmişti Aygün, Melis ve Mısra söz için organizasyon yapmışlardı küçük bir şey olacaktı ama bir kaç aile dostu gelecekti aileden başka kimse onlarına sahte nişanlı oldularını bilmeyecekti.
Yalın ve Deniz ise Rüzgar Beyi vuranları bulmuş ve cezalarını işkence ederek ve sonra da öldürerek vermişlerdi.
Ve sıra sözlerindeydi.
Aygün üstü beyaz altı dizinin 1 karış üstünde pembe tüllü bir elbise giymişti ortasında ince beyaz bir kemeri vardı ve saçlarını su dalgası yapıp göz makyajı yapmıştı bir de toz pembe bir ruj sürmüştü.İnce topuk bir ayakkabı ve aynı tonlarda bir çanta ile kombinilemişti.(Medya)
Melis beyaz sade bir elbise seçmişti eteği dizinin 1 karış üstündeydi siyah ince topuk bir ayakkabı ve yine siyah küçük bir çanta almıştı. Koluna sarı kalın bir bilezik takmıştı. Saçlarını düzleştirmiş ve hafif bir makyaj yapmıştı.(Medya)
Mısra bu haberi ilk duyduğunda çok çok sevinmişti idolü Aygün abisiyle sözlenicekti tabi daha sonra sahte bir söz olduğunu öğrenmişti ama yine de mutluydu. Aygün ve Melis ile alışverişe gitmiş ve kendine çok güzel bir elbise almıştı.Elbise kırmızı ve kısaydı. Boynunun orası tüllüydü ve boynunu saran kırmızı bir halka vardı. Siyah bir ayakkabı ve bir beyaz taşlı siyah bir çanta almıştı. (Medya)
Aygün heycanlanmıştı ama buna bir anlam veremiyordu çünkü bu sahte bir sözdü içinden tekrar etti. Sahte sahte sahte sahte sahte sahte sahte...
Melis kendini tuhaf hissediyordu çünkü Deniz'i abisi gibi görüyordu.
Yağız çok heycanlıydı Aygün'ün onun yüzüğünü takması onu heyecanlandırıyordu.
Deniz bunun bir çok kez düşünmüştü Melis ile sözlenmek kulağa çok güzel geliyordu.
Ve sonunda yüzükler takılmıştı.
-Hayırlı olsun artık sözlüsünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tesadüfüm
Teen Fiction**KESİT** garsonlardan biri önümüze birer içecek koydu. A: Ben bir şey sipariş etmedim. R:Bende. Garson: Bunlar karşı masadaki erkeklerden. A: İstemiyoruz al götür şunu. Garson: Üzgünüm efendim geri alamıyoruz. A:Tamam sen git. Deyip yüzüme şirin bi...