Uzun bir bölümle karşınızdayım...Multimedya Aygün'ün kıyafeti iyi okumalar
Yağız'dan
1 saattir kızları bekliyoruz Aras ve Can alışkın sanırım şikâyet etmiyorlar aslında bende alışkındım Mısra'dan ama o en fazla 10-15 dakika bekletirdi. 3 tane kız 3 tane elbise giyip saç yapacaksınız 1 saat bekletilmez ki ama. Aras ve Can koltukta oturmuş maç seyrediyorlar ben ona bile konsantre olamıyorum sabah iddiayı kaybettim diye acaba Mısra ne giyecek aslında Aygün'ü de çok merak ediyorum o ne giyecek.
Babamlar ve Rüzgar amcalar(Aygün'ün babası) misafirleri karşılamak için gitmişti Deniz onlardan önce son hazırlıkları kontrol etmek için gitmişti.
Sonunda kızlar inmeye başladı önce Mısra indi. İnce askılı üstü siyah belinden eteğine kadar toz pembe fırfırlı bir elbise dizinin 2 karış üstündeydi eteği.
Mısra'nın yanına gidip kulağına fısıldadım.
-Sadece bugünlük böyle giyinebilirsiniz hanımefendi ayrıca bu 2 karış eteğin hesabını da bana partiden sonra vereceksin.
Mısra ben masumum der gibi bakıp benim gibi fısıldadı.
-Ama abicim Aygün bunu giymemi istedi ben napıyım hem onunla iddiaya giren ben değilim sensin.
-Bu iddia benden çok senin işine yaramış ama.
-Olabilir.
Ben Mısra ile konuşurken Aygün ve Melis'de inmişti.
Melis Kollu üstü beyaz eteği çiçekli bir elbise giymiş.
Aygün'e baktığımda siyah bir elbise giymişti sırtı açıktı ve göğüs dekoltesi vardı. O da Melis gibi kollu bir elbise seçmişti kalın dudaklarına bordo bir ruj sürmüş ve her zamanki gibi gözlerinin maviliklerini ortaya çıkaran bir makyaj yapmıştı. Borda ayakkabı ve bordo siyah küçük bir çanta almıştı. İddia yüzünden Aras'la uyumlu olmuşlardı.
Aras;
-Kızlar çok güzel olmuşsunuz ama Melis biraz fazla kısa değil mi elbisen? Diye sordu. Melis;
-Aygün seçti.
Dedi hemen suçu ona atarak ohh abisi değil mi ben kızamıyorum şimdilik ama sen kız Aras. Aras Aygün'e bakarken Aygün gülümseyerek Aras'a bakıyordu sonra konuştu.
-Bir şey olmaz ki abicim hem siz varsınız bizim yanımızda bizi korursunuz.Ben biliyorum sen çok güçlüsün.
Dedi bu kız gerçekten çok fena ama çok tatlı ayrıca haklı ben onu korurum Aras'a gerek bile yok.
Cana baktığımda eski bir saati takmaya uğraşıyordu.
Aygün;
-Kuzi napmaya çalışıyorsun.
Can saati yukarı doğru kaldırıp konuşmaya başladı.
-Bu saati görüyor musunuz bu saat bir dünya harikası.
Melis;
-Neresi harika eski bir saat işte
Can;
-eski olabilir ama artık bundan üretmiyorlar sayılı sayıda var. Dedi Aygün Can'ın elindeki saati alıp baktı.
Aygün;
-Bence de doğru kararı vermişler üretmemekle. Dedi Melis ve Aras kahkahaya boğuldu tabi bende ve saati cana verdi.
Sonra Aygün Aras'ın koluna girdi Melis Can'ın Mısra'da benim ve evden çıktık. Aygün kendi arabasına bindi. Melis ve Can Aras'ın arabasına bindi Mısra'da benim arabama bindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tesadüfüm
Teen Fiction**KESİT** garsonlardan biri önümüze birer içecek koydu. A: Ben bir şey sipariş etmedim. R:Bende. Garson: Bunlar karşı masadaki erkeklerden. A: İstemiyoruz al götür şunu. Garson: Üzgünüm efendim geri alamıyoruz. A:Tamam sen git. Deyip yüzüme şirin bi...