Bölüm 2 ''Bar''

251 11 0
                                    

Arabama binip kulübe doğru sürmeye başladım. Kulübü biz Rosa ve diğer arkadaşlarla ortak almıştı bar gibi yerlere gidemiyorum. Bana yasak (!). Tamam sizi kandırmıycam tabi ki de gidiyorum.Ama burası daha güzel.

Kulübe geldiğimde torpidodan küçük silahımı alıp çantama koydum. Babamın düşmanları çok olduğu için yanında silah taşıyanlardanım ayrıca kendimi korumak için birçok dövüş dersi aldım hiçbir zaman kendini koruyamayan zayıf kız olmadım olmak da istemiyorum. Öyle olsaydım zaten okumak için beni Amerika'ya göndermezlerdi.

Kulübe girdiğimde gözlerimle Rosa 'yı aradım. İşte orda köşede bir masada oturmuş telefonuyla oynuyordu. Hemen yanına gidip oturdum .

A:Selam napıyosun?

R:Hiç seni bekliyorum. Bu arada Mikael'ın işi varmış gelemedi. Bende zaten kız kıza konuşmak istiyodum.

A:Hmm. Ne konuşmak istiyodun?

R:Tamay yine bişeyler peşinde benden söylemesi.

A: Boşver 2 gün sonra gidiyorum zaten bişey çevirse ne olur.

Tamda bu sırada garsonlardan biri önümüze birer içecek koydu.

A: Ben bir şey sipariş etmedim.

R:Bende.

Garson: Bunlar karşı masadaki erkeklerden.

Garsonun lafı ile karşıdaki masaya baktım.2 tane adam ve etraflarında 3 tane kadın oturmuş bir şeyler içiyorlardı . Adamlardan 1 tanesi bana göz kırpınca sinirle garsona döndüm.

A: İstemiyoruz al götür şunu.

Garson: Üzgünüm efendim geri alamıyoruz.

A:Tamam sen git.

Deyip yüzüme şirin bi gülümseme yerleştirip içeceği elime aldım bana göz kırpan adama dönüp gülümseyip içeceği yere döktüm. Rosa gülerken adam birden bozuldu. Rosa 'yla konuşmaya devam ederken Jeremy geldi. Jeremy bizim okuldan arkadaşımız çok yakın arkadaş değiliz. Birden bana dönüp hadi şarkı söyleyelim dedi. Bende kabul ettim. Sürekli burada şarkı söylemeyiz ama söylemeyi çok severim. Sahneye çıkıp Demi Lavato Heart Attack söylemeye başladım.

Putting my defenses up

Cause I don't wanna fall in love

If I ever did that, I think I'd have a heart attack

************************

Gardımı aldım

Çünkü aşık olmak istemiyorum

Eğer olursam, kalp krizi geçireceğimi düşünüyorum

************************

Never put my love out on the line

Never said yes to the right guy

Never had trouble getting what I want

But when it comes to you I'm never good enough

************************

Aşkta asla sınır dışına çıkmadım

Doğru adama asla evet demedim

İstediğimi elde ederken başım derde girmedi

Ama konu sen olunca asla yeterli değilim

************************

When I don't care

I can play him like a Ken doll

Won't wash my hair

Benim TesadüfümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin