MULTİMEDYA DEMİ LAVATO REALLY DONT CARE DİNLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM VE AYGÜNÜN KÜPESİ.
Aygün'den
Alarmın sesiyle uyandım lanet sesiyle demiycem çünkü Demi Lavatonun sesini hep sevmişimdir. Yatağımdan kalkıp sesini sonuna kadar açtım evde tek yaşadığım için hiçbir sorun olmazdı. Şarkıyı yüksek sesle söylemeye başladım. (Sadece bazı sevdiğim kısımları ve nakaratı yazdım dinlemenizi tavsiye ederim.)
You Can Take Your Words And All Your Lies
Bütün sözlerini ve yalanlarını alabilirsin
Oh Oh Oh I Really Don'T Care
Oh oh oh gerçekten umrumda değil.
Oh Oh Oh I Really Don'T Care
Oh oh oh gerçekten umrumda değil.
[Cher Lloyd]
Yeah, Listen Up
Hey,dinleyin.
Hey, Hey Never Look Back, Dumb Struck Boy, Ego Attack
Hey hey Asla geriye bakma, dengesiz çocuk, ego saldırısı
Look Boy, Why You So Mad
Bak çocuk, neden bu kadar delisin?
Second Gets İn, But Shoulda Hit That
İkinci kez ona gününü göstermeliydin
Hey Demi You Picked The Wrong Lover
Hey Demi, sen yanlış aşığı seçtin
Shoulda Picked That One İs Cuter Than The Other
Diğerinden daha tatlı olanı seçmeliydin.
I Just Wanna Laugh, Cause You Tryna Be A Hipster
Sadece gülmek istiyorum, çünkü sen bir Hipster olmaya çalışıyorsun
Kick İt To The Curb, Take A Polaroid Picture
Onu kaldırım kenarına tekmele, polaroid bir resim çek
You Can Take Your Words And All Your Lies
Bütün sözlerini ve yalanlarını alabilirsin
Oh Oh Oh I Really Don'T Care
Oh oh oh gerçekten umrumda değil.
Oh Oh Oh I Really Don'T Care
Oh oh oh gerçekten umrumda değil.
Söyleyerek üstüme bir şort ve sporcu atleti giydim. Kulaklıklarımı takarak müziği son ses açtım. Saate baktığımda 06.00'dı. Bahçeye çıkıp koşmaya başladım. Evimin bahçesi büyüktü böylece her gün çıkıp koşardım bazense sokak aralarında koşardım. Koşmayı seviyorum ayrıca formda kalmamı sağlıyor. 1 saate yakın koştuktan sonra hemen eve girdim. Odama çıkıp terlediğim için bir duş aldım.
Duştan çıktıktan sonra gardırobumun önüne geçtim bugün buradaki son günümdü yarın erken saate bilet almıştım bu yüzden bugünün bol bol tadını çıkarmak istiyordum.
''Ne yapsam acaba bugün?'' böyle düşünürken birden 'BULDUM' diye çığlık attım motor bisikletimle gezecektim Türkiye'deyken babam motor kullanmama izin vermiyor bu yüzden bugün bol bol tadını çıkarabilirim.
Gardırobuma dönüp deri bir tayt alım üzerine bordo bir üst ve deri ceketimi giyip makyaj masama oturdum. Hemen saçıma bir fön çektim ve gözlerimin maviliklerini ortaya çıkaran bir rimel çektim. Çekmecemden bordo rujumu çıkarıp sürdüm. Sıra takıdaydı diğer çekmecemi açtım ve göz gezdirmeye başladım. Birden gözüm bay kuşlu yüzüğüme takıldı ve onun yanındaki kulağın arkasından takmalı küpeme (isminin ne olduğunu bilmiyorum multimedyaya koydum.) ikisini de alıp masanın üzerine koydum. Saçlarımı ikiye ayırdım ama sağ tarafa daha fazla saç getirdim ve sol tarafımı kulağının arkasına gelicek şekilde küçük bir belik ördüm. Sonra saçlarımı sağ omzumda topladım ve küpeyi sol kulağıma taktım yüzüğümü de taktıktan sonra aynanın karşısına geçtim.
Gerçekten güzel olmuştum rimel gözlerimi ortaya çıkarmış küpede ayrı bir hava katmıştı aynadaki görüntüme gülümseyip fotoğrafımı çektim altına ''Bugün ne kadar güzelim?? beğeniye göre yorum yapıcam.'' Sosyal medyamda paylaştım anında beğeniler gelirken bunun verdiği gurur ile mutfağa doğru ilerledim.
Ben aslında çok nadiren kahvaltı yaparım bunun nedeni uzun yıllardır tek başıma Amerika da okumam. Kesinlikle ailemi yargılamıyorum burada okumayı ben istemiştim nedense annem ile çok fazla iletişim kuramazdım kardeşlerimle de. Bu yüzden burada tek başıma okumak fikri hoşuma gitmişti ayrıca aile baskısından dolayı-mafya olduğumuz için- istediğimi yapmama çoğu zaman izin vermiyorlardı. Buraya gelmemin tek kötü yanı sabah kahvaltısıydı. Oradayken annem sabah kahvaltı yapmadan dışarı adım attırmazdı burada zaten kalkıp okula gitmek büyük azap bide kahvaltı hazırla topla ye çok zor oluyordu bende 1 ayda kendimi sabah kahve içmeye alıştırdım tabi bu alışkanlık evdekilerin hiç hoşuna gitmemişti en başta da tabi ki annemin . Kahvaltı yapmadığım için her gittiğimde kızardı.
Kahve makineme doğru ilerledim ve bardağımı çıkartıp koydum kahvem olurken internetten falıma bakıyordum bu tür şeylere birazcık inanırım da falımda ''Bu hafta tesadüfler çok yakın '' yazıyordu. Falı düşünürken kahvemin olduğunu gördüm elime bardağımı alıp bahçeme çıktım temiz havayı içime çeke çeke kahvemi içtim.
Kahvem bittikten sonra yıkayıp mutfağa koydum. Vestiyerin üzerinden siyah deri ceketimi alıp giydim aynanın karşısına geçip makyajımı tazeledim. Telefonumu deri taytımın arka cebine koydum ve kılıfına biraz para sıkıştırdım montumu ve anahtarlarımı alıp motoruma bindim. Sokaklarda hızlı hızlı sürüyordum zaten motor yavaş sürülmez dimi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tesadüfüm
Teen Fiction**KESİT** garsonlardan biri önümüze birer içecek koydu. A: Ben bir şey sipariş etmedim. R:Bende. Garson: Bunlar karşı masadaki erkeklerden. A: İstemiyoruz al götür şunu. Garson: Üzgünüm efendim geri alamıyoruz. A:Tamam sen git. Deyip yüzüme şirin bi...