Aygün'den
Aras ve Can, Melis ve benle ilgili birçok şey söylediler itirazım yok tabi ki de yani hepsi doğru.
Kahvemi bitirdiğimde telefonumun sesini duydum.
İzin isteyip kalktım zaten sabah sabah beynimi zor uyandırıyorum bir de karnımı mı uyandırayım? Bu kadar erken yani saat 08.00'de kahvaltı yaparız da.
Telefonda ''Grandpa'' (dedeciğim) yazısını görünce gülümsedim ve anneme dönüp;
-My grandfather calling. (dedem arıyor.) dedim. Amerika da iyice alışmıştım İngilizce konuşmaya etrafıma baktığımda annem hariç (kendisi de Amerikan) hiç kimsenin anlamadığını fark ettim ve çevirme gereği duyarak tekrar ama bu sefer Türkçe söyledim.
-Dedem arıyor. Dedim ve açarak bahçeye çıktım.
-Morning wassup? (günaydın naber?)
Naber nasılsın faslını geçtikten sonra dedem beni özlediğini söyledi bende onu özlediğimi söyledim.
Dedemin toplantısı olduğu için çok fazla konuşamamıştık.
Konuşurken bahçedeki sandalyelerin üzerine oturduğumu gördüm .Dedemle konuşunca aklıma Rosa geldi biliyorum daha dün gelmiştim ama yine de aramak istedim acaba neler yapıyor bensiz?
Hemen telefonumu çıkarıp Rosa'yı aramaya başladım.
Rosa aranıyor...
Birkaç çalıştan sonra açtı.
-Günaydınnn. Dedim neşeli sesimle ama neşeli sesime karşılık uykucu bir sesle:
-Gün daha aymadı ki ama... dedi. Şimdi anladım Türkiye'de saat sabahın 8'i ama Amerika'da hala geceydi. Hemen konuşmaya başladım.
-Ahh çok üzgünüm tatlım burada sabah ben karıştırdım orada da sabah diye şey yani anladın sen yani.
Dedim söylediğim cümlenin saçmalığını anlayınca dudaklarımdan ufak bir kahkaha çıkıverdi. Rosa'da telefonun diğer ucunda gülüyordu.
-Neyse ben daha fazla senin uykunu bölmeyeyim. Dedim ve kapatacakken Rosa konuştu.
-Dur kapatma.
-Tamam, bir şey mi oldu?
-Evet. Ben sen gitmeden bu Tamay'ın bir şeyler karıştırdığını söylemiştim de sen takmamıştın hatırladın mı? Dedi hafif kırgın ve birazcık da sinirli sesiyle.
-Eee ne yaptı?
-Sen gittikten sonra evinde bir parti veriyor dedim bu kız sen gidince yerine konmaya çalışacak.
-Tatlım boşver medyada benden daha ünlü olamaz ama yine de partiyi merak ettim bana fotoğrafları at olur mu?
-Olur, merak etme atarım ama sende bugün internete bir şeyler koy.
-Tamam, hallederim neyse sonra konuşuruz sana iyi uykular.
-Tamam, by by teşekkürler sana iyi ve bol eğlenceli günler.
Dedi ve kapattı.
Arkadan bir ses duydum ve başımı çevirdiğimde bana bakan bir adet Yağız buldum.
Yağız'dan
Hatırlatma
-Nasıl farklılar? Diye sordum. Merak etmiştim uzun zamandır burada oturuyorduk ve sadece bir iki kere adını duyduğumu hatırlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tesadüfüm
Teen Fiction**KESİT** garsonlardan biri önümüze birer içecek koydu. A: Ben bir şey sipariş etmedim. R:Bende. Garson: Bunlar karşı masadaki erkeklerden. A: İstemiyoruz al götür şunu. Garson: Üzgünüm efendim geri alamıyoruz. A:Tamam sen git. Deyip yüzüme şirin bi...