Vote ve yorum atsa ne güzel olur. Diğer bölüme sınır koyuyorum. +4 vote +1 yorum.
Kesit;
*****
Çakıl taşlarının üstünde ne kadar dikkatli yürünürse o kadar dikkatli yürüyordum. Eğer düşersem sıra iskambil kağıtları gibi sırayla düşücekti. Bunu istemezdim çünkü arkamda kilolu kişi vardı. Önümdeki Çağan aniden durunca bende hızlı hızlı yürüdüğüm için ona yapıştım. Arkasını dönüp sinsice bana baktı. Ben az önce ne yapmıştım?
"Ahmetcim, bana dayamaktan vazgeçer misin?" Dediğinde gözlerim irileşti. Sinirden kuduruyordum. Yumruk yaptığım ellerimi kaldırıp sol gözüne yapıştırdım. Eliyle gözünü tuttup bana baktı. Bende omuz silkip hocayı gösterdim.
"Ahmet yürü oğlum!" Arkamdaki kilolu çocuk bağırınca Çağan'ı ittip yürümesini sağladım. O yürüyünce bende yürüdüm.
Lanet olsun kamplara!
Hiç sevmezdim böyle ortamları. Özellikle cayır, cayır yanan ateşin etrafında oturmak. Çok klişe ortam bence.Klişeler yaşanmak için var...
"Evet arkadaşlar, herkes çadırını kursun. Umarım iki kişiliktir. Tek kalan istemiyorum. Aynı zaman da buraya kız lisesi de geliyor. Kötü şeyler duymak istemiyorum. Herkes iş başına!" Erdal hoca sözünü bitirir bitirmez çadırını yerden alıp yürümeye başladı.
Ayla ile Melis hangi cehennemdeydiler!
Arkamı dönüp onları aramaya çalıştım. Biraz düşünseydim.
Melis'in, Poyraz'ın yanında olduğunu. Ayla'nın da Tolga Sarıtaş'ın fotoğraflarına baktığını tahmin edebilirdim.
"Merhaba!" Diye cırlayan kişiye yavaşça kafamı yerden kaldırarak baktım. Of! Bunun burada ne işi var. Çağla bir sen eksiktin. Bir yapbozun gereksiz bir yeri eksiktir ya.
Çağla'da gereksiz eksikliği kapatıyordu. Zaten sinir oluyorum bu kıza. Elindeki benim seçtiğim yüzüğü gözümüze soka soka yanımıza geldi.
"Çağan naber?" Diyerek yanına gitti. Kafamı hemen Çağan'a çevirdim.
"Çağla, orada ki ne?" Diyerek havayı işaret etti. Çağla mal gibi kafasını kaldırıp oraya bakarken Çağan koşarak oradan ayrıldı. Güldüm.
******
"Arkanı dön ve beni gör!"Bu mesajları yazan kim? Ve ne istiyor. Şu mesaj gelme konusu Pretty Little Liars, Tatlı Küçük Yalancılar'a benzeyebilir. Ya da ölmesi felan filan.. Yani incik cincik edersek benzerlikleri görebiliriz:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL (DÜZENLENİYOR)
Novela Juvenil(Bölümler düzenlenmeye başladı. Bazı bölümler düzenlendi.) "... adam çok sevmesine rağmen yine kızı terk etmiş." 3 Genç kız Özel Yurt Erkek Lisesinde ölen arkadaşları Eylem'in katilini bulmak için erkek kılığında liseye sızıyorlar. Bu erkek kılıklar...