EL/6.BÖLÜM

1.3K 95 5
                                    

Bölüm 6

Melis Balcı

"Odamda ne işin vardı?" Poyraz'a ne desem anlamıyordu. Bu sefer cevap vermek yerine odama gidip kapıyı kapattım.

Üstüme elbise pijamalarımı geçirip yatağa uzandım. Poyraz... Kusursuz bir tipti, gülünce yanağında oluşan gamzeleri de kusursuzdu.

Ama ben buraya katil için gelmiştim, ya katil Poyraz ise? Arkadaşımın katiline mi âşık olmuş olacaktım. Düşüncesi bile dram dolu.

Beyaz rengi bilgisayarımı alıp yarıda kaldığım yabancı anime dizimi açtım.

Uykusuzluktan gözlerim kararmıştı. Yine yarıda bırakıp bilgisayarı kapattım.

Tahta rengi çalışma masasına kitaplarımı dizip en sevdiğim fantastik kitabımı elime aldım.

Yirmi sayfa okuyup başucumda duran şifonyere koydum.

Uykum vardı fakat uyuyamıyordum. Gece uyurken biri gelirse diye. Kapının kilidi her anahtara açılıyordu. Ne olur ne olmaz diye kapıyı kilitlemek için yataktan kalktım. Kapının açılmasıyla Ayla gelmiştir diye düşündüm maalesef gelen kişi Ayla yerine Poyraz'dı.

Kapının arkasına gizlenip nefesimi tuttum. Beni böyle görürse ilk günden her şeyi mahvetmiş olurum.

Kapının cam kısmından izlediğim kadarıyla okuduğum kitabı alıp ilk sayfasını açıp göz gezdirdi.

Banyoya girip kapıyı çekti. Beni görmesin, görmemeli! Gördü.

"Mehmet?" aşağıya bakan kafamı tutup kendine çekti.

"Poyraz?" diye konuşabildim zar zor. Bittim ben, kızlar bana çok kızacaklar üstüne üstlük bu yaptığımız suçtu.

"Sen kızsın?" ben banyodan çekip odanın ışığını açtı. Gözlerimi ondan kaçırmak için çabalasam da yapamıyordum. Bana öfke ile bakıyordu.

"Lütfen... Kimseye söyleme yalvarırım!" tehditle sallanan parmağı yanağımı buldu. Yanağımı şefkatle okşarken birden kendini geri çekti.

"Söylemeyeceğim. Ama sizde buradan toz olup gideceksiniz." Kafamı aşağı yana doğru sallayıp kolunu tutup gitmesini engelledim.

"Odaya her gece kız attığını duymalarını ister misin?" böyle bir şey var mı yok mu bilmiyordum ama genelde yatılı okullarda okuyan erkekler böyle bir aksiyon yaşamıştır.

Alayla kıvrılan dudağı bir anda düz çizgi oldu. İfadesizleşti yüzü. Demek ki doğruymuş.

"Beni tehdit mi ediyorsun?" ona doğru bir adım attım. Güçlü gözükmeliydim.

"Ne anladıysan," kapıyı açıp odadan çıktı. Işıkları tekrar kapatıp karanlığa gömüldüm.

KATİL (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin