Melis'ten
"Sen beni hiç sevdin mi?" Diye sordum Poyraz'a. Bu bir tür yüzleşme gibi birşeydi. Ama Poyraz bu sorum karışısında kaçacak yer arıyordu. Çok basit bir soru sormuştum. Ya hayır, ya da evet diyecekti.
"Evet sevdim." Diye basit şekilde cevap verdi. Bu muydu? Ben daha romantik bir cevap bekliyordum.
"Romantik olsaydın şaşardım zaten," diye mırıldanıp göz devirdim.
Kollarını açıp sarılmamı bekledi. Kollarının arasına girip huzur kokan kokusunu içime çektim.*****
"Korkak!" Diye gülerek bağırdım. Dönme dolaba binmeye korkuyordu. Ya yükseklik korkusu vardı ya da aşırı derecede korkaktı.
"Poyraz korkak! Korkak Poyraz!" Diye gülerek beni yakalaması için koştum.
"Yakalarsam öperim ama."dediğinde daha da hızlı koştum. Bom! Ayağım bir taşa çarpınca düştüm.
"İyi oldu bu sana, yaramaz Melis'in hazin sonu!" Diyerek gülmeye başladı Poyraz.
Salak çocuk ya! Insan bir gelir kaldırır. Hayvan herif!
Neyse ki bana birşey olmamıştı. Yoksa o taşı Poyraz'ın koca kafasında parçalar ikisinden de hıncımı alırdım.
Kendim yerden destek alarak kalktım. Poyraz'ı yokmuş gibi düşünerek dönme dolaba iki jeton basıp onu oraya doğru sürüklemeye başladım. İyi ki ona hayvan gibi oldun demişim. Yoksa şimdi onu çekemeyecektim. Ben öyle deyince Poyraz bir iki kiloyu azimle vermişti. Keşke o azim bende olsa... Sonunda hedefime ulaşıp çeke çeke otutturdum onu.
"Hahahahah!" Diye anırıp herkesin dikkatini çektim.
"Ne anırıyorsun?" Poyraz'a göz devirip aşağıya bakmaya başladım. Ulan benim yükseklik korkum yoktur inşallah.
*****
"Sanırım kusucam Poyraz." Deyip arabayı durdurmasını istedim. Kapıyı açıp ağaç olan yere kustum. Kendimden iğrenmek istiyorum!
Poyraz bana ıslak mendili uzattınca alıp ağzımı sildim.
"İyi misin birtanem," diye sorunca kafamla onay verdim.Aden'den
"Bana bak seni sevmiyorum de! Kullandım seni de! Ama ayrılalım deme!" Diye bağırdı Çağan. Kendimi ağlamamak için zor tutuyordum.
"Seni kullandım. İntikam aldım. Sevmiyorum ayrılalım diyorum. Zor durumda bırakma beni!" Diye bağırıp çığlık çığlığa ağlamaya başladım.
"Sakin ol! Lütfen!" Olamıyorum! Kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Zor durumdayım. Uçurumun kenarında oturmuş ölümü bekliyor gibiyim. Galiba şu an atlamak üzereyim.Merhaba minnak sır küplerim!
Bu bölüm oldukça kısaydı. Ve herkesin başı sağolsun diyorum. Ve terörü lanetliyorum. Savaşsız bir dünya istiyorum.
#terörülanetliyorum!Küçük bir not: Yazsam mı yazmasam mı diye tereddütteydim aslında. Fakat yazmak istiyorum. Ve yazıyorum da her neyse,
Sizlerden bir duyuruda karakterlere soru sormanızı rica etmiştim. Şimdi de rica ediyorum. Diğer notta görüşmek üzere! 🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL (DÜZENLENİYOR)
Novela Juvenil(Bölümler düzenlenmeye başladı. Bazı bölümler düzenlendi.) "... adam çok sevmesine rağmen yine kızı terk etmiş." 3 Genç kız Özel Yurt Erkek Lisesinde ölen arkadaşları Eylem'in katilini bulmak için erkek kılığında liseye sızıyorlar. Bu erkek kılıklar...