Kafamı toplamama gerek yokmuş bunu anladım.Neyse iyi okumalaaaaar...
2 Hafta Sonra
DoğaEnes in bana söylediklerini daha idrak edememişken bir de babamın şoku bana yetmişti.O adamla annemin şuan yanyana durmaması gerekirdi.Annemler beni bi başıma bırakıp Alanya daki akrabalarımızın yanına 1 haftalığına gittiler.Zaten korkuyordum Enes e bir şey olmasından korkuyordum birde yalnız kalmıştım.Enes bana zarar gelmesinden korktuğu için bi süre uzak durmamız gerektiğini söyledi.Peki o akşam ne mi oldu?
***
"Enes söylesene ne oldu?""Doğa ben..-" dedi ve telefonu çaldı.
"Alo?" dedi şaşkınca.Sonra telefonu haporlere aldı.Sesini kalınlaştırılmış biri bizimle oynuyordu diye düşündüm.
"Aferin Enes.Sevgiline gerçekleri söyliycek olman güzel.Ama benden duysun bari."
"Ne diyosun sen lan?" diye gürledi.
"Doğa senin bu sevgilin 15 yasındayken bil bakalım naptı?Fikret Nurlu nun katili oldu" dedi ve kahkaha attı.Ben duyduklarıma inanmak istemezken Enes ses çıkarmıyordu.
"Ne diyosun sen be!" diye bu sefer ben bağırdım.
"Bak Doğa sevgilini polise ihbar edicem umarım düzgün vedalaşırsınız ayrıca Fikret in adamlarınada katilin kim olduğu söylenirse Enes i yaşatmazlar" dedi ve yine bir kahkaha attı.
"Ya ne diyosun sen.Kimsin!" dedim sakin olmaya özen göstererek.
"Siz beni tanırsınız."
"Ozan sen misin lan?!" diye bağırdı.Ozan olamazdı.
"Yanlış tahmin tekrar dene!" dedi ve telefonu kapattı.Ardından mesaj attı.
Ya siz polise gidersiniz ya da ben Fikret in adamlarına katilin kim olduğunu söylerim!
"Enes ne demek bu?Ne demek istedi şimdi?Ne katili?"
"Doğa ben..Yanlışlıkla oldu yemin ederim." dedi.
"Enes sana bi şey söyliyim mi?Bak bu işin içinde İrfan Amca yani Ozan ın babası olabilir." dedim.Suçun Enes e kalmasını istemiyordum.
"Nasıl yani Doğa?" dedi ve ellerimi tuttu.
"Ya İrfan amcamla babam çok yakınlar ve babama anlatırken duydum.Babama 'ben öldürdüm ama olay bitti' falan diyodu"
"Ne yani şimdi katil ben değil miyim?"
"Bilmiyorum Enes.Tek bildiğim bu olayın üstünü örten İrfan amca.Yani o seni bilmediği icin dosya kapatıldı."
"Ben bunca zaman boşa mı gözyaşı döküp pişman oldum?" dedi.Tüm hücrelerimde üzüntüyü hissettim.
"Sen olayı bana anlatsana" dedim.İpuçlarına ihtiyacım vardı.
"Bak o akşam oraya gittim ve adamla konuştum.Beni başından savdı ama gitmedim.Bi yere saklandım.Tabi konuştuklarımız canımı acıttığı için biraz öfkelendim.Uyumasını bekliycektim.Sonra bi adam geldi ama yüzünü göremedim.Biraz tartıştılar ben de o sırada etrafı kolaçan ediyordum.Sonra geri geldim o adam gitmişti.15 dk bekledikten sonra içeri girdim.Adam duvar tarafına dönük şekilde uyuyordu.Sehbanın üstünde kibrit vardı ve kibriti sürttüm.Amacım yere atmak değildi.Elim yanacak korkusuyla yere attım ve her yer birden alev aldı.Hemen ordan kaçtım çünkü çok korkmuştum" dedi sesi fazlasıyla titriyordu.
"Enes.." dedim gözlerim dolu dolu.Hâla ellerimi tutuyordu.
"Söyle" dedi sesindeki merhametle.