33. Bölüm

32 0 0
                                    

"Doğa bu ne?" dedi ağzındakileri zorla yutarak."Bana bi şey oluyo!" deyip kafasını geri atıp bayıldı.Ay zehirledim çocuğu!

"Eneeees aşkııım uyan bak lütfen" dedim endişeli şekilde.Ses vermiyordu.İyice yaklaştım nefes alışverişini duymak için.

"Enes lütfen uyan korkuyorum" dedim yine endişeyle.Sonra aniden ürkütücü ses çıkarttı ve çığlık atarak ayağa kalktım.O ise kahkalarla gülüyordu.

"Çok mu komik Enes?!"

"Evet" dedi ve gülmeye devam etti.

"Ya yüreğime iniyodu sen farkında mısın?"

"O iğrenç şeyler benim mideme inerken bi şey yoktu dimi!Uslu dur Doğa!" dedi şakacı tavırla.

"Sen ne biçim şaka yapıyosun ya!?"

"Senin anlayışından canım."dedi."Otursana?" dedi şaşkın şaşkın.

"Ben bi elimi yüzümü yıkıyıp gelicem fena hararet yaptım.Sakın uyuma!." dedim ve üst kata lavaboya yöneldim.İçeri girip elimi yüzümü yıkadım.Kapıyı açınca aniden Enes belirdi ve yine korktum.

"Öldür beni de rahatlayalım!"

"Öyle deme be güzellik.Sensiz yapamam ki ben?"

"Bi şey olmaz.Sende gelirsin!"

"Niye ölümden konuşuyoruz?" dedi.Haklıydı.Nerden çıktı bu saçmalık.

"Enes seni kaybetmekten korkuyorum" dedim ve boynuna sarıldım.Sonra makinenin üstünde duran gazete dikkatimi çekti.Eski bir gazeteydi.

"Hadi aşağıya inelim" dedi Enes.Gazeteye bakmak istiyordum.

"Sen in bi işim var gelicem" diye geçiştirdim

"Tamam bekliyorum" dedi ve indi.Gazeteye baktım.Füsun Teyze nin eski kocasıyla ilgili haberdi.

Ünlü iş adamı Fikret Nurlu nun şüpheli ölümündeki sır perdesi aydınlanıyor.

Ünlü iş adamı Fikret Nurlu geçtiğimiz gece küçük kulubesinde çıkan yangın sonucu yanarak öldü.Yangının kasten yapıldığı düşünülsede şüphelilerde hiç bir suç bulunamadı.O gece eve girerken görülen 15 yaşındaki gencin izine daha ulaşılamadı.Soruşturma devam ediyor.

Bir an duraksadım.Nasıl yani Fikret amcanın katili bizim yaşlarımızda ki birimi?Gazeteyide alıp aşağı indim.Enes in yanına oturdum.

"Aşkım yaa baksana Fikret Amca ya yazık değil mi?Katil o zaman 15 yaşındaymış.Şimdi kim bilir nerde pislik!" dedim.Çok kızgındım o çocuğa.Adamdan ne istedi ki?

"Doğa sen nerden buldun bunu?!" dedi ve hızlıca çekip aldı elimden.

"Banyoda" dedim.Hiç bir şeye anlam verememiştim.

"Doğa olmuş bitmiş bi olay deşmeye ne gerek var?"
Birden gerildi.Nedenini anlayamamıştım.

"Niye sinirlendin sen şimdi?Sana noldu neden bu kadar afalladın?"

"Yok bişey!Ben odama çıkıcam sen burda kal.Merak etme uyumam!" dedi ve tersleyip gitti.Ne dedim ki şimdi ben?
Bende koltuğa oturdum.Kendimi kötü hissettim.Galiba Füsun Teyze nin eski kocası diye boyle yaptı.10 dakika daha oturdum ve yanına çıkmaya karar verdim.Odasının kapısını tam kapatmamıştı.Ve ağlıyordu.Benim tanıdığım güçlü Enes şimdi dizlerini karnına çekip oturmuş ağlıyordu.Onu öyle görmeye dayanamadım.İçeri girdim ve yatağına oturdum.

"Enes iyi misin?" diye sordum.Ağlamaktan kızaran gözleri onun ruh halinin normal olmadığını gösteriyordu.

"Değilim Doğa!Ben iyi değilim" dedi bana sarılırken.

Aşka İnanmak LazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin