21. Bölüm

23 0 0
                                    

Pelinle dertleştikten sonra annesi ve babasının yanına gitti.İki gün daha işlerinin olduğunu ondan sonra rahat rahat görüşeceğimizi söyledi.Galiba taşınma işleri.Bende salına salına eve geldim.Hâlâ bugün yaşadıklarımı düşünüp duruyordum.Eve gelip duş aldım ve bol tişort ve taytımla oturmaya başladım.Ayağımda pofuduklarım vardı.Bağdaş kurup laptobumu kucağıma aldım.Faceye girdim ve Enesin engelini kaldırdım.İstek göndermedim tabi ki.Sonra özür diliycem falan sanar.Sadece ne paylaştıklarına bakmak istiyordum.Sonra Damlanın profiline girdim.Erkeklerle çektirdiği fotoğrafları kaldırmıştı.Sadece kızlarla ve yalnız olan fotoğrafları vardı.Ya bide değişecekmiş.Oyun oynuyorum demiyoda..Öyle mal mal dolaşırken istek geldi.Baktım Enes ten miş.Kabul ettim.Ne diycek acaba merak ettim.Ama mesaj atmadı.Bekledim yine atmadı.Baktım Damlayla ikisi aktif görünüyordu.Kesin konuşuyorlardı.Aman banane be canım.Sonuçta kıymetli Damlacığı değişicek.Baktım okulun grubundan bildirim vardı.

Doğa nın boşalan koltuğunun yeni sahibi en büyük rakibi olan Damla yazıp Damla nın Enes,Eda ve Furkanla çektirmiş olduğu fotoğrafı koymuşlardı.Ben de
O koltuk boşken oturmak kolay dı ben varken otursaydı o zaman diye yorum yaptım.Ama haklıyım.Bu pazartesi okula geri dönüyordum ve Pelinde kaydolmuştu.İkna edip yine bizim sınıfa geldi.Daha once olduğu gibi.Bi kaç dakika sonra yine bildirim geldi.Yorumuma Damla yanıt yazmıştı
Benim amacım iyi birisi olmak.Bunun için kötü çevreden kurtulmam lazımdı.Sen aramızda olsan sen yine koltuğunda olurdun.
Bak bak bak.Sanki okulda iyi insanlar yok ta gelmiş benim gruba artislik yapıyo.Cevap olarak

Okulda başka iyi insanlar da var.Bence gidip onlarla dostluk kur yazdım.Ağzına vurcan ağzına.

Doğa anladık beni kabullenemedin ama onlar bana istese seni istemiyoruz diyebilirlerdi

Sen şimdi görürsün pis yoluk!

Sana git deseler sanki gidecektin.Yüzsüzsün kızım sen!
Ya bu kızdan nefret ediyorum!

İlk başta istemediler beni kabul ama daha sonra değiştiğime inandılar sende inan ve bizden özür dile barışalım.
Ha bide ondan da özür diliycem.Baş üstüne

Hadi Enesleri anladım da senden niye özür diliyo muşum şekerim?
Saçından tutup yerlerde sürümemi özledi galiba

Okulda beni rezil ettiğin için Doğa

Hak etmeseydin be güzelim.

Ben herkese hak ettiği gibi davranırım canım.Sen aslında hiç bişey hak etmiyosun o başka.

Ya bi de inanmışlar buna!

Doğa seninle kavga edemiycem kusura bakma da sen bu dik başlılığın ve vurdumduymazlığın yüzünden dostlarını kaybettin

Bu kız beni zayıf yönümden vuruyor

Senin yüzünden kaybettim onları!

Hayır Doğa!Bizi kendi suçların yüzünden kaybettin diye Enes yorum yaptı.Vay beee demek Damla nın onu öpmesi falan her şey hoşuna gidiyordu.

Kız benimle istediği kadar takılır diye Ozan yorum yaptı şimdi de.

Ozan seni ilgilendirmez! Enes girdi araya.

Nasıl ilgilendirmez!Kızla benim yüzümden küstünüz onu benle sizin aranız da seçim yapmak zorunda bırakmadınız mı? Dedi ve haklıydı Ozan

Biz zorunda bırakmadık o kendisi seni seçti Enese bak sen yaa.

Neyini anlamıyosun o zaman?Kız seviyo demek ki beni? Ozan napıyosun sen?!

Aşka İnanmak LazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin