28. Bölüm

43 0 0
                                    

Öncelikle diğer yayınladığım 28. Bolümün tamamını yazmıştım ama demek ki kaydetmemişim.O karışıklık için özürler dilerim...Keyifli okumalar.

Az önce ne dedim ben?Evet değer veriyordum ama arkadaşca.Daha ilerisi olamaz zaten.

"Demiştim sana Enes bu kız sana aşık!" diye bağırdı Damla.

"Arkadaşca o tamam mı?" diye savundum kendimi.Enes ise boş boş bize bakıyordu.

"Enes hadi gidelim." dedi ve Enes in koluna girdi Damla.Ben ortada sap sap kaldım.Onların arkasından bende çıkıp taksiye bindim.Takside annemi aradım.

"Efendim canım?"

"Anne nasılsın teyzem nasıl?"

"Ben iyiyim de teyzen kötü.Sürekli sinir krizleri geçiriyo.Bırakıp gelemiyorum da.Sen nasılsın iyi misin!"

"İyiyim de ben bugün okula gitmedim biraz karnım ağrıdı da."

"İyi misin kızım?!Geliyim mi?"

"Yok annem yok iyiyim de sen gelicek misin?"

"Kızım bugünde gelemiycem sorun olur mu?"

"Annem ne sorunu olucak önemli değil.Hem sen merak etme yatar dinlenirim ben!"

"Peki kızım görüşürüz" dedikten sonra telefonu kapadım.Ne yani Enes i boşa mı Damlalara gönderdim?

"Şeyy amca sana verdiğim adrese gitmiyoruz başka bi adrese gitmemiz gerek!" dedim
***
Enes
Damla nın odasında ki kanepede yatıyordum.Damla yine tüm ilgisiyle önüme tepsiyi getirdi koydu.

"Enes aç ağzını hadi" dedi ve çorbayı ağzıma verdi.Tadı kötü olsada "ellerine sağlık çok güzel olmuş" demek zorunda kaldım.Bi kaç kaşık daha zarlaya zorlaya yedirdi ve ilaçlarımı içtim.O hâlâ yanımda oturuyordu.

"Enes!" dedi dudaklarıma yaklaşırken.Sonra kapı çaldı ve o kapı çaldığı için dua ettim.Damla gidince bende başucumda duran masaya baktım.Üstünde kırmızı bir not defteri vardı.Galiba Damla nın günlüğüydü.Ne kadar okumam yanlış olsa da okudum.Yeni yazmaya başlamıştı galiba çünkü

Yeni Hayatımda neler yaşadım? Başlığı vardı.

İkinci sayfada eski hayatımdan kalan tek şey Enes...Onu çok seviyorum..Ama Doğa yı seçer diye korkuyorum.. Yazıyordu.

Sayfaları çevirdikçe Damla nın bana olan duygularını öğreniyordum.

Biliyo musun günlük?Kurduğum her hayalde o var...Her gece onu düşünüyorum...Enes belki beni sevmiyo ama sevicek.Doğa aramızda olsada sevicek!

Kız birden psikopata bağladı.Ayak sesleri odaya doğru gelince günlüğü aldığım yere bıraktım.Odaya Doğa nın girdiğini görünce şok oldum.Doğa birden "canım arkadaşım geçmiş olsun!" diye boynuma atladı.Sonra ayrılıp "iyisin dimi?" diye sordu.

"İyiyim Doğa.Niye iyi olmıyım?"

"Ne biliyim bu vakum prensesi sana bi şey yaptı sandım!"

"Afedersin de Doğa ben napıyım Enes e?!" diye Damla savundu kendini.

"Bilemem artık sen naparsın!Öper misin yoksa-" derken lafını böldüm.

"Doğa az önce ayrıldık ya daha.Ne bu telaş?"

"Seni kurtarmaya geldim arkadaşım.Sonuçta etrafta aç kurtlar var!" dedi Damla ya bakarak."Seni korumam lazım" diye ekledi.

"Doğa sen Enes i senden koruyabilecek misin acaba?" diye Damla atladı.

Aşka İnanmak LazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin