"Enes!" diye koşarak yanlarına gittim.İkisi de bana aval aval bakıyordu.Damla yı ittirdim.İkisinin arasındaydım ve yüzüm Damla ya dönüktü.
"Bana bak gerizekalı!Eğer bir daha seni Enes in yanında bir metreden fazla görürsem seni yolarım!"
"Sana ne Doğa?!Bu seferde mi arkadaşım diyeceksin!"
"Hayır!Bu sefer arkadaşım demiycem!O benim her şeyim anlıyo musun?O benim...Sadece benim!Ve sen benim olana yavşarsan seni kimse tek parça bulamaz!"
Şaşkınlıktan kimse cevap veremiyordu.Gerci ben de kendime şaşırıyordum.Ama laflar artık ağzımdan çıktı.Sonra Enes e döndüm."Eğer bu kızla irtibatını sürdürürsen onun saçlarıyla seni boğarım!" dedim.Hâlâ aval aval bakıyordu suratıma.Kıskançlığı iliklerime kadar hissettim.
"Enes bi şey demiycek misin?!" dedim bir elini tutarak.
"Doğa?" diyebildi sadece.
"Ne?"
"Bu...Bunlar ne demek?"
"Seni seviyorum demek!" dedim ve yine dudaklarına yapıştım.O benimdi ve sadece benim olacaktı.O da karşılık verdi ve aşkımız başladı.Eminim artık.O benim aşkımdı...emindim..Damla nın olmadığını hissedebiliyordum.Ayrıldık ve bana uzun süre baktı.Sonra onun boynuna atladım.Bana sarıldı ve "seni seviyorum" dedi.
"Ben de seni seviyorum.Hem de çok" dedim kokusunu içime çekerken.Onu hiç bırakmak istemiyordum.Ayrıldık ve gözlerine baktım.
"Bana bak Enes efendi bu dudakları hem Sırma hem Damla öptü.Hemen dezenfekte ediyosun.Hem bu gözlere benden başka bi kız bakarsa oyarım!"
"Sen ne kadar da kıskanç çıktın böyle.Hem dezenfekte edersem senin öptüklerin nolucak?"
"Bi daha öperim!" dedim.Onu çok seviyordum bunun farkındaydım ama tanıdığım Damla bütün kozlarını kullanıcaktı bizi ayırmak için.Sonra el ele tutuştuk ve yürümeye başladık.Başımı omzuna yasladım ve o şekilde yürümeye başladık.Eski yerimize döndük ve bizi o şekilde gören herkes şaşırdı.Sonra tebrikleşmeler falan derken bıkmıştım.Arabalara bindik.Enes in kullandığı arabaya bilerek Damla yı oturttum.Arka koltukta kıskançlıktan çatlıyordu.
"Sevgilim?" dedim.Evet bana biraz tuhaf geldi ama olsun.
"Söyle meleğim?" Damla nın surat ifadesini aynadan görebiliyordum.Gözleri dolmuştu.
"Bu akşam buluşalım mıı?"
"Olur aşkım"
Arabada başka konuşmamıştık.Geldik ve Enes le vedalaşıp eve girdim.Ilık bir duş alıp rahatladım.Mal mal sırıtarak etrafta dolaştığımın farkındaydım."Kızım niye gülüyosun sabahtan beri?" diye annem sordu.
"Hiiiiç" dedim saklamaya çalısarak.Mutlu mesut yemeğimi yiyip odama çıktım.Eda ve Pelin le Whatsapp tan konuşup yattım sonuçta yarın okul var.
****
Sabahleyin kendiliğimden kalkıp hazırlandım.Hafiften makyaj yapıp okula doğru yürüdüm.Yolda yürürken biri arkamdan gözlerimi kapattı."Aaa bu kim?" dedim gözlerimi kapatan eli tutarken.Enes in olduğunu biliyordum ama sinir etmek istedim.
"Aa pis sapık kimsin sen be?" diye bağırdım.Şuan o çarpıtık gülüşüyle güldüğüne emindim.
"Seni var ya sevgilime şikayet edicem.Böyle kaslı kaslı.Çok yakışıklı bi de çok tatlı gülüyo."
"Öyle mi??" dite sordu
"Öyle.Ama seni görürsem seninle de çıkabilirim" dememle ellerini gözümden çekti ve beni kendine çevirdi.Bana kızgın kızgın bakarken ben de keyifle kahkaha atıyordum.
"Aşkımm" dedim boynuna atlarken.
"Doğa sen naptığının farkında mısın?Ya bu kişi ben olmasaydım başka birisi olsaydı ve sana aşık olsaydı?"
"Sen döverdin!" dedim.Ona güveniyordum.
"Sarılmasak mı artık?Bugün sınav var?" demesiyle hızla ayrıldım.
"Nasıl yani sınav benden daha mı önemli?" diye surat astım.
"Bu dünya da hiç bir şey senden daha önemli değil!Ama şunu bil ki o sözü senden günaydın öpücüğü almak için söyledim"
"Immm...O zaman bi düşüniyim...Meselaaa...Böyle dudağının kenarına minicik bi buse kondursam yetmez mi?" dedim.Evet hak ettiği minik bi buseydi.
"Yetmez" dedi ve dudaklarımı esir aldı.Ellerimi boynuna doladım ayrıldıktan sonra bi daha sarıldım.
"Oldu mu bu sefer?" dedim.
"Oldu prensesim.." dedi.Ayrıldık ve yürümeye başladık.El ele yürüyorduk ve arada ona kaçamak bakışlar atıyordum.
"Niye bana öyle bakıyosun Doğa?Bi sorun mu var?"
"Sevgilime bakamaz mıyım?"
"Bakarsın tabi de kaçamak kaçamak bakmasan..Sanki ayıp bir şey yapıyormuşuz gibi."
"E hep sana bakarsam ben nasıl yürüyim?Düşerim!"
"Sana bi şey olmasına izin vermem ki!"
Durdurdum.Yine gözlerine baktım."O zaman beni hiç üzme!" dedim.İşte bana Damla dan kurtulmak için fırsat.
"Seni üzmemek için her şeyi yaparım!"
"Damla yı da gruptan atar mısın?Sevgilimi kıskanıyordum da!"
"Hmm...Kimmiş bakalım senin o sevgilin?"
"Böyle 1.80 boylarında koyu kahveringi gözleri ve saçları olan sonraaa çok çok yakışıklı olan bi çocuk"
"Nerde şu an"
"Sol tarafımda."
Enes sağ tarafımdaydı."Doğa ben sağdayım."
"Hayır soldasın." dedim elini kalbime götürürken.
"Benim de romantik bi sevgilim var."
Romatikliği benden bekliyordu tuhaf ama olsun"Kimmiş o bakiim?"
"Böyle tatlı mı tatlı güzel mi güzel bi şeyler.Ama görsen bi fena bi fena.Çok kıskanç.Hatta dün bi kızı öldürüyordu.Aman seni buralarda görmesin!"
Sinirlenmeye başladım."Nerdeymiş o!"
"Aklımda...Kalbimde...Hatta her hücremde..."
Bu daha da romantikti."Senin sevgilin çok şanslıymış."
"O yüzden yanımda ya zaten" dedi.Onu her şeyiyle seviyordum.Biraz daha yürüdük ve okula geldik.Sınıfa girdik ve sıraya oturduk.Damla geldi.
"Doğa ben nereye oturucam?Yerimden kalkar mısın?"
"Kucağıma otur istersen tatlım.Baksana her yer dolu(!) sen şimdi yerde bulamazsın!Allah Allah sevgilimin yanından nasıl kalkıyım?Git otur bi yere!"
"Doğa ben buraya alıştım kalkar mısın?"
"Hayır kalkmam!"
"Doğa kalk!"
"Peki!" dedim.Kalkarım ama Enes i de kaldırırım."Kalk Enescim gidelim biz" deyip yan sıraya oturduk.Damla da dik dik bakıp oturdu.Hoca geldi sınavı falan olduk derken ders bitti.
***
Enes
Doğa yla mutluyduk.Hatta ben ilk defa bu kadar mutluydum.Doğa yı bırakıp tuvalete giderken Damla önüme çıktı."Enes!" dedi dokunaklı sesiyle.Peşimi bırakması lazımdı.
"Noldu Damla?"
"Seni seviyorum.Lütfen bana bunu yapma!"
"ama ben seni sevmiyorum Damla.Ben Doğa yı seviyorum ve benden uzak durman gerek!"
"Yapamam.Sensiz nefes alamam.Lütfen anla beni"
"Damla manyaklaşma!" diyip önümden çekilmesi için ittirdim.Giderken bana "eğer Doğa dan ayrılmazsan sırrını herkese söylerim!" dedi.
*bölüm kısalığı için özür dilerim