Doğa
Telefonun çalan o iğrenç alarm sesiyle uyandım.Ben dün gece burda mı kaldım.Of akşam naptım ben.Enes beni öptü ve karşılık verdim.Niye düşünmeden iş yapıyosam artık.Sonra Eneste uyandı."Eyvah!Annemler ya gece eve geldilerse"
"Korkma Doğa" dedi uykulu sesiyle ve mesajı gösterdi.
Derin bir oh çektikten sonra kalkıp eve gittim.Üstümü değiştirip kahvaltı yaptım.Sonra okula gitmek için evden çıktım.Okula varınca sırama oturdum.İlk ders biyoloji sınavı vardı.Çalışmak tarzım olmadığı için çalışmadım.Biyoloji iki ders olduğundan hoca ilk ders çalışın ikinci ders yapıcam dedi.Bizde Edayla çalışıcaz diyip yanyana oturduk.Furkan ve Eneste arkamızdaki sırada oturuyorlardı.Enes değişiminden sonra kendini baya aştı.Okulda popi olucak raddeye geldi.Biz Edayla konuşuyorduk.
"Kızım kafayı yiyip deli olucaktım.Ya gitmiş bi de turistle fotoğraf çektirmiş!" dedi Eda.Geziye gidelim dersen bulursun belanı.
"Ee kızım ben sana dedim gitmeyin diye."
"Böyle olucağını bilseydim gider miydim be gülüm" dedi ve kafasını sıraya gömdü.
"Ya ammada büyüttün be kızım" dedi Furkan
"Afedersinde elin İngiliziyle yanyana fotoğraf çektirdin sakin olamam" diye kendini savundu Eda.
"Ya hayatımda hiç bir daha görmiyceğim için çektiğim triplere bak!" dedi Furkan ve Enese baktı.Dün akşamki olaydan sonra Enesin yüzüne bakamıyordum.
"Valla kanka boşa çektirme çocuk haklı" dedim Furkanı savunurcasına.Sonra Eda galiba haklısınız dedi ve kalkıp Furkana arkasından sarıldı.Sonra ben sevgilimle yanyana oturucam diyip Enesi kovdu.Ve Enes geldi benim yanıma oturdu.Kıpkırmızı olduğumu Edanın
"Domatese mi özendin kızım hayırdır?" deyince anladım.
"Ne alaka" dedim titrek sesimle.
"Niye kızardın salak!?"
"Kızarmadım allığı fazla sürmüşüm." diye yalan söyledim.
"He tabi tabi" dedi Enes.Manyak gibi gülüyordu.
"Siz ne saklıyosunuz?" diye imalı imalı baktı Furkan.
"Ne saklıyalım abi işte.Dün öpüstük o kadar" demesiyle Eda "neee" diye çığlığı bastı.Sınıfta gürültü olduğu için dua ediyordum sınıftaki cancağızlarıma.
"Pislik" deyip Enese vurdum."Sen öptün beni!"
"Sende karşılık verdin!"
"Boşluğuma denk geldi!"
"Tamam o zaman.Konu kapandı.Ben seni susturmak için öptüm seninde boşluğuna denk geldi.Konu kapandı." deyip kestirip attı.Üstümden bir yük kalktı sanki.
"Bu kadar basit olduğunu baştan söyleseydin ya.Yanlış anlayacaksın diye ödüm koptu"
"Niye yanlış anlıyım Doğa?Sonuçta Ozan varken bana mı bakarsın?"
"Ozan ne alaka?"
"Yapma Doğa.Onun adı geçince gözlerin parlıyor" dedi bıkkınlıkla
"Alakası yok hayal gücü geniş arkadaş.Hayal gücüne hayranım doğrusu."
"He tabi tabi" dedi.Biraz daha zırvaladık sonra zil çaldı.Tek başıma çıkarken Eda kolumdan asıldı.
"Niye baştan söylemedin kızım.Senle dalga geçti işte."
"Umrumda falan mı sanıyosun?"
"Değil mi?"
"Tabikide değil!" bir şeyler söylecekti ama gözü birden başka tarafa kaydı.Arkamı döndüğümde Damla herkesi etrafına toplamak için bağırıyordu.